zeker daar, het nodige nucleair materiaal onder de grond lost die regen wel opGeen paniek mensen, geen bodem die zoveel nattigheid aankan als de Kempense grond.

zeker daar, het nodige nucleair materiaal onder de grond lost die regen wel opGeen paniek mensen, geen bodem die zoveel nattigheid aankan als de Kempense grond.
Doe ik er ook nog wat:
1. Donkerpaars album debuteert met een sekte
2. Gereedschap dol op wiskunde
3. Moordlustige kunst
4. Hoofdrolspeler in de laatste van de cornettotrilogie, maar dan de specerijvariant.
5. Et tu?
6. Wordt niet dement
Ah, daar was ik waarschijnlijk nooit op gekomen..De tweede van mij is fout, maar was ook wel de moeilijke van de twee... Als ze op deze volgorde staan![]()
Nope, helaas..Deze moet ik zelf wel zien te antwoorden ipv de samenwerking vanuit de groepsapp
Stake zou ik zeggen, omdat het eerst als Steak werd geschreven?
Ook hier was ik niet snel opgekomen, maar het klopt blijkbaar wel:Nr 2 van mij had je fout, maar die was ook flauw hoorHet was
Borknagar
Brun has stated in interviews that the band name has no specific meaning, but is inspired by the name of Scottish mountain Lochnagar.
We hebben diverse hulplijnen moeten inschakelen, maar uiteindelijk zijn we eruit denk ikVooruit, nog een paar dan (want vakantie), met hier en daar wat quotes ertussen (bonuspunten voor het noemen van een referentie):
- Deze band spreekt de waarheid.
- 6650 kilometer lange band.
- "Et tu?"
- Stelletje bloedzuigers.
- Hier is op zondag meer dan alleen wijn te vinden...
- "'Tis a silly place."
- Augustus, Constantijn, Karel, Napoleon, Hirohito...
- Ook geschikt voor nr. 7?
- "Yessir, Boss. Like the drink, only not spelled the same."
- Hoogtepunt in de oorlog.
- Pasen helaas gecanceld...
- "ARTAAAAX!!"
- Vlieg!
- Vallen lichtzwaarden hier ook onder?
- "Me, Master Copperfield? Oh, no! I'm a very 'umble person."
- Ted Bundy, wat een kunstenaar!
- Hiertussen is Sil vaak te vinden.
- "And I get to tend the rabbits."
- Fijn besnorde band.
- Dit wil je niet in je Koekdoos vinden...
En hierop hebben wij gevonden:Doe ik er ook nog wat:
1. Donkerpaars album debuteert met een sekte
2. Gereedschap dol op wiskunde
3. Moordlustige kunst
4. Hoofdrolspeler in de laatste van de cornettotrilogie, maar dan de specerijvariant.
5. Et tu?
6. Wordt niet dement
Dat zal inderdaad veel schelen, maar als ik zie dat normaal tijdens de headliners de tenten ook uitpuilen.Zal inderdaad goed gevuld zijn, maar gelukkig spelen Priest & Biohazard +/- gelijktijdig. Zorgt toch voor spreiding.
Nice!Ik heb op de achtergrond een beetje mee zitten gokken, het verhoogt de voorpret en zorgt ervoor dat ik die weersvoorspellingen vanaf dinsdag een beetje links laat liggen. Mijn dank daarvoor. Van mij ook een kleine bijdrage, maar niet zozeer cryptisch...
![]()
Heel goed, slechts 2 foutjes..We hebben diverse hulplijnen moeten inschakelen, maar uiteindelijk zijn we eruit denk ik
1. I am morbid
2. Nile
3. Brutus
4. Sanguisugabogg
5. Drugchurch
6. Kamelot
7. Emperor
8. Ihsahn
9. John Coffey
10. Wargasm
11. Rotting Christ
12. Atreyu
13. Vola
14. Alien Weaponry
15. Uriah Heep
16. Thy Art is Murder
17. Flotsam and Jetsam
18. Of Mice & Men
19. Fu Manchu
20. Limp Bizkit
Laatste hulplijn is erbij gekomen, namelijk ondergetekendeHeel goed, slechts 2 foutjes..
1. I am morbid
2. Nile
3. Brutus
4. Sanguisugabogg
5. Drugchurch
6. Kamelot
7. Emperor
8. Ihsahn
9. John Coffey
10. Wargasm
11. Rotting Christ
12. Atreyu
13. Vola
14. Alien Weaponry
15. Uriah Heep
16. Thy Art is Murder
17. Flotsam and Jetsam
18. Of Mice & Men
19. Fu Manchu
20. Limp Bizkit
Nog een poging?
Dit jaar mijn eerste GMM (donderdag), ondanks dat ik 'al' 35 jaar benik kom meer voor de (post)hardcore mannen zoals Counterparts, Casey, Comeback Kid, Silverstein & Underoath.
Meeste van die bands spelen op de Jupiler stage, wat moet ik hiervan verwachten? Is dat eerder een klein podium of toch nog relatief groot? Tips voor andere bands te ontdekken altijd welkom!
Met eventuele regen in het vooruitzicht (hopelijk zo miniem mogelijk), zijn dan vele plekker modderig of valt het wel mee?
Andere tips ook altijd welkom!
Welkom mede Jupiler-stage-hangerDit jaar mijn eerste GMM (donderdag), ondanks dat ik 'al' 35 jaar benik kom meer voor de (post)hardcore mannen zoals Counterparts, Casey, Comeback Kid, Silverstein & Underoath.
Meeste van die bands spelen op de Jupiler stage, wat moet ik hiervan verwachten? Is dat eerder een klein podium of toch nog relatief groot? Tips voor andere bands te ontdekken altijd welkom!
Met eventuele regen in het vooruitzicht (hopelijk zo miniem mogelijk), zijn dan vele plekker modderig of valt het wel mee?
Modder: geen idee, ik denk dat het gaat meevallen.Dit jaar mijn eerste GMM (donderdag), ondanks dat ik 'al' 35 jaar benik kom meer voor de (post)hardcore mannen zoals Counterparts, Casey, Comeback Kid, Silverstein & Underoath.
Bijna..!Laatste hulplijn is erbij gekomen, namelijk ondergetekende
1. Underoath
8. Empire State Bastard
Okay dan moet het deze zijn. Nu valt het kwartje wat betreft “geschikt”Bijna..!
1. Underoath
8. Empire State Bastard
Zal ook een deel van mijn schema eens criptisch omschrijven. (Niet perse in volgorde)
1. Mannen die veel fouten maken
2. Broer van batman
3. Gezondste band op de poster
4. Jonge gasten die elke keer opnieuw terug op de line up staan
5. Band die je haar doen rechtstaan
6. Band die vaak in de ingang van de metro staan
7. Ratten hebben er een hekel aan
8. Lennie en George zijn fan!
9. Mijn beroep
10. Fans van Jack Sparrow