Graspop Metal Meeting 2024

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
39
66
Ik zou niet graag in de schoenen staan van Graspop op dit moment, Heart is nu wel een vrij unieke boeking geweest waar toch veel mensen naar uitkeken.

Vind maar een MS die kan en wil spelen in het tijdslot in minder dan 3 weken tijd.

Geen idee wat voor een opgave dat moet zijn, maar lijkt mij toch niet al te evident.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
81
112
Ik zou niet graag in de schoenen staan van Graspop op dit moment, Heart is nu wel een vrij unieke boeking geweest waar toch veel mensen naar uitkeken.

Vind maar een MS die kan en wil spelen in het tijdslot in minder dan 3 weken tijd.

Geen idee wat voor een opgave dat moet zijn, maar lijkt mij toch niet al te evident.
Sabaton lijkt mij een oplossing, in het verleden ook al geweest. Zoals ze zelf aangeven, hoeft Graspop hun maar gewoon te bellen en ze komen af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Sabaton lijkt mij een oplossing, in het verleden ook al geweest. Zoals ze zelf aangeven, hoeft Graspop hun maar gewoon te bellen en ze komen af.
Sabaton is onderhand een headliner. Hebben 2x die positie gehad in de afgelopen paar jaar. Met hoeveel die bezig zijn, zijn ze alleen maar gegroeid. Dus die komen niet voor minder. Plus, na de US tour gaan ze werken aan het nieuwe album. Die gaan ff een pauze nemen van shows.

Mij zou je er een groot plezier mee doen, maar denk niet dat het algemene GMM publiek wacht op een 3e keer Sabaton in de laatste 4 edities.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.061
8.172
Sabaton lijkt me volgend jaar gewoon een van de headliners te worden? En dus geen vervanger voor deze editie (en ook positie inderdaad)
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
39
66
Bütcher misschien een optie als vervanger van Heart?
Vandaag een nieuw nummer uit, geven een dikke show, eens een ander genre (want ik mis toch echt wel (blackened) speed/thrash) en misschien een mooi alternatief voor een band als Evil Invaders en zijn dan ook nog eens een Belgische band.

Al is dit meer een Marquee band, maar wie weet.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.161
2.983
Kunnen we niet gewoon Channel Zero laten opdraven, of zijn die te fel weggezakt?

Laatste optreden Channel Zero op GMM is zeker van 2010 geleden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.751
4.821
Kunnen we niet gewoon Channel Zero laten opdraven, of zijn die te fel weggezakt?

Laatste optreden Channel Zero op GMM is zeker van 2010 geleden?
Als vervanger zou die spot nog wel kunnen, maar vrij hard weggezakt, staan op Maanrock eind augustus (gratis festival) en op Alcatraz staan ze ook niet héel hoog
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Kunnen we niet gewoon Channel Zero laten opdraven, of zijn die te fel weggezakt?

Laatste optreden Channel Zero op GMM is zeker van 2010 geleden?
met wat doorschuiven zou het wellicht kunnen, lijkt me een begin van de middag mainstage bandje tegenwoordig?
op alcatraz spelen ze als derde hoogste band op de mainstage
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
189
222
hey,

sorry efkes een off topic vraag( verwijs me gerust door naar de juiste topics). Ik heb net parkeer ticket gekocht via Ticketmaster. foutmelding gehad tijdens proces maar geld is er wel van. vind mijn bestelling ook niet terug... . Iemand ervaring hier mee dat dit wel goed komt uiteindelijk of moet je nieuwe bestellen? (heb een mailtje gezonden ook.)
 

Cedric1996

Playlistbediener
22 jun 2023
11
39
Zou Accept niet passen als vervanger van Heart? Zijn nog vrij die dag, en denk wel dat ze ongeveer passen in dat tijdslot?
Al zou ik van The Darkness ook wel erg gelukkig worden
 
  • On fire
Waarderingen: MarcoReusel

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
219
364
Mijn vriend en ik hebben besloten dat doro en Kerry king alletwee een plekje mogen doorschuiven op de mainstage, en dat the darkness dan het tijdslot van doro krijgt. Dat zou wel mooi uitkomen in het spoorboekje haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken