Graspop Metal Meeting 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.733
4.791
Er kan altijd geschoven worden: vorig jaar stond Lorna Shore aanvankelijk in de marquee met daarvoor Insomnium
Coheed & Cambria cancel -> Lorna Shore legendarische show in Metal Dome op die spot -> Insomnium naar de plek van Lorna Shore in Marquee -> Carnation als vervanging op de plek van Insomnium
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
137
214
Bad Omens is nooit geboekt geweest door Graspop. Die waren geboekt door Werchter.

Als vervanger voor Heart zou Landmvrks wel kunnen, maar verschil nogal hard van elkaar qua genre en dan gaan ze wel moeten schuiven met bands want Kerry King en Doro zullen zich wel groter wanen dan Landmvrks

Overigens, gisteren was iedereen zo enthousiast over Psychonaut dat ik dacht "dat die Heart dan vervangen" maar toen bedacht ik mezelf dat da totaal niet hetzelfde genre is en dat die totaal niet op de South stage passen in het licht (slecht argument natuurlijk dat laatste want Graspop boekt zelfs Behemoth in het licht) dat ik dacht van "nee". Maar als het dan toch een andere genre mag zijn en als er geschoven mag worden met de podia ... Bij deze. Psychonaut. Ik zou alvast tekenen


Dit kwam ik ook nog juist tegen
oh nee oh nee!! Landmvrks en Comeback Kid tegelijk.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.016
8.087
Net in radioprogramma Tobias (elke woensdag 21:00 tot middernacht op radiobob.de): ze spelen volgende week in ieder geval Reach Out For The Light. "vanavond spelen we dit en dit nummer op de radio, maar nu eerst van Avantasia, die we volgende week ook live spelen"

Edit: geen extra info over de gasten, Geoff Tate, Ronnie Atkins en Bob Catley werden weer benoemd, alsmede ook weer de "secret special guest"
 
Laatst bewerkt:

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Ze moeten gewoon meer mensen achter die merchbalie zetten. Het is ronduit idioot 4 personen aan zeker 10 meter balie te werken.
En dan hebben ze ook nog eens een bizar dom systeem waarbij ze zeker 5min wegzijn om een item te halen.
Knettergek dat ze daar niets aan doen.
Das is Wiehagen dat dit allemaal regelt... Die zoeken ook altijd vrijwilligers etc voor zulke zaken. Dan zou graspop zelf er ook wat volk moeten bij plannen.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
254
353
Das is Wiehagen dat dit allemaal regelt... Die zoeken ook altijd vrijwilligers etc voor zulke zaken. Dan zou graspop zelf er ook wat volk moeten bij plannen.
Zijn geen vrijwilligers volgens hun site:

Kzou denken dat (min) 2 personen extra al een pak zou helpen qua wachttijden.
Maar wie weet willen ze die wel omdat ze merken dat er dan meer aangeschoven en verkocht word?
Lijkt me de enige logische verklaring. (Kan ook zijn dat de verklaring erg onlogisch is :ROFLMAO:)
 
  • Haha
Waarderingen: Simoni

saurus

Dagopener
4 feb 2019
604
731
Zijn geen vrijwilligers volgens hun site:

Kzou denken dat (min) 2 personen extra al een pak zou helpen qua wachttijden.
Maar wie weet willen ze die wel omdat ze merken dat er dan meer aangeschoven en verkocht word?
Lijkt me de enige logische verklaring. (Kan ook zijn dat de verklaring erg onlogisch is :ROFLMAO:)
wat ook al zou helpen is nederlandstalige medewerkers, of toch minstens basis nederlands want de meerderheid van de bezoekers is van de lage landen.
of een aparte stand voor graspop merchandise zoals op de camping het geval is.
waarom niet op metaltown, inferno, en de bungalowparken een stand met festivalmerchandise al ist enkel op woensdag en donderdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Yyperi

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.546
7.308
Zijn geen vrijwilligers volgens hun site:

Kzou denken dat (min) 2 personen extra al een pak zou helpen qua wachttijden.
Maar wie weet willen ze die wel omdat ze merken dat er dan meer aangeschoven en verkocht word?
Lijkt me de enige logische verklaring. (Kan ook zijn dat de verklaring erg onlogisch is :ROFLMAO:)
Oh joh. Nooit geweten dat ze voor de merch een apart bedrijf inhuren. Maar dat verklaart het verschil in wachttijden met de rest van het festival wel. Want de andere stands worden volgens mij allemaal bemand door vrijwilligers van dezelfde organisatie. En die coördinatie is volgens mij echt geweldig geregeld.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.501
6.310
Net als bij de vorige afvallers verwacht ik dat Graspop wacht met de aankondiging totdat ze een vervanger hebben.
Klopt, doen ze eigenlijk altijd bij annuleringen. Ze voegen het als laatste zin bii een andere, positievere aankondiging, en zetten er gelijk een vervanger bij. Alles om het slechte nieuws zachtjes in te pakken.
 

Milianos

Nieuw lid
14 nov 2023
4
11
wat ook al zou helpen is nederlandstalige medewerkers, of toch minstens basis nederlands want de meerderheid van de bezoekers is van de lage landen.
of een aparte stand voor graspop merchandise zoals op de camping het geval is.
waarom niet op metaltown, inferno, en de bungalowparken een stand met festivalmerchandise al ist enkel op woensdag en donderdag.
Vorig jaar stond er een Duitse dame die niet wist wie/wat Iron Maiden was. Er hingen letterlijk 30 Maiden shirts boven haar hoofd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken