Graspop Metal Meeting 2024

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Ik weet dat ze in 2015 op Graspop stonden, maar ik kan me niet herinneren dat die tour als afscheidstour gepland stond

Klopt. Was inderdaad een verjaardagstournee NADAT ze eerder een afscheidstournee hadden gedaan. Ik sloeg ze door elkaar.

Can you blame me? Ik denk dat ze het zelf niet goed meer weten
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
641
Het is oké jongens, blijkbaar is scorpions headliner van de moose bar!
Even serieus, ik miste die Moose bar wel dit jaar. Ik vond dat echt een heerlijk alternatief als je niet naar een headliner wilde. Lekker fout meezingen!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.663
7.421
Ik zei ook persoonlijk. Meningen zijn wat ze zijn.

Scorpions kan me matig intereseren. Tool zal ik wel gaan kijken, waarschijnlijk geen volledige show. Judas priest en five finger waarschijnlijk van hetzelfde. Zo kom ik al aan 3 hl waarvan ik persoonlijk maar matig warm word. Begrijp waarom ze er staan, op die posities, maar minder mijn ding. Mag toch?

Mag zeker, alleen het kwam gewoon over alsof je de liveshows van afgelopen editie vergeleek met de verwachting van hoe de liveshows dit jaar gingen zijn. Werd je vorig jaar wel warm van Def Leppard, Motley en GNR? Zijn er ook al drie
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Mag zeker, alleen het kwam gewoon over alsof je de liveshows van afgelopen editie vergeleek met de verwachting van hoe de liveshows dit jaar gingen zijn. Werd je vorig jaar wel warm van Def Leppard, Motley en GNR? Zijn er ook al drie
Zat er net ook zo naar te kijken. Voor 2024 nog een headliner te kort, dus nog geen volledig plaatje. Motley crue had ik wel zin in, was ook wat exclusiever op dat moment. GnR om op het lijstje af te vinken.
Gojira wou ik al wel even zien, pwd favoriete band,... Dan is het voor mij de keuze makkelijk gemaakt.
Is naar jouw mening en eigen smaak 2023 ook niet net iets beter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Betekent dit al niet dat Electric Callboy sub headliner is met Tool? Of is de verwachting dat ze lager op het affiche gaan staan?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.663
7.421
Zat er net ook zo naar te kijken. Voor 2024 nog een headliner te kort, dus nog geen volledig plaatje. Motley crue had ik wel zin in, was ook wat exclusiever op dat moment. GnR om op het lijstje af te vinken.
Gojira wou ik al wel even zien, pwd favoriete band,... Dan is het voor mij de keuze makkelijk gemaakt.
Is naar jouw mening en eigen smaak 2023 ook niet net iets beter?

Qua eigen smaak heeft 2023 het grote voordeel dat Motley en Def Leppard er stonden, GNR en Ghost was ook perfect. Maar dit jaar is in de breedte beter. Bij dit jaar ben ik eerder geneigd om een combi ticket te kopen dan afgelopen jaar, omdat de headliners op de andere twee dagen (vrijdag / zaterdag in 2023 en donderdag / zaterdag in 2024) voor mij beter zijn, ookal is het niet iets voor mij.

Tool en A7x / BMTH vind ik beter dan PWD / Slipknot en Gojira / Machine Head
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken