Graspop Metal Meeting 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.234
5.596
Jezus wat een negativiteit hier. We weten nog geen 10% van de lineup, en het is toch gewoon een prima set aan headliners die er staan? En dan nog er staat waarschijnlijk genoeg goeds in de undercard. Als je het zo verschrikkelijk vind ga je toch niet?
Klopt volledig vind ik. Ze hebben dat goed gedaan, en de undercard is altijd de moeite.
 

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
60
71
En aangezien de aankondiging plots weg is, kan het zijn dat The Scorpions toch niet komen?
Mij maakt het opzich niet uit, heb mijn beslissing toch al genomen om een combi te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight en kineza

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.609
4.850
graspop is ook wel een beetje het slachtoffer van hun eigen succes aan het worden.
gelijk welk jaar was dit een rijtje top headliners maar door hoe goed vorig jaar was maken ze het zichzelf wel moeilijk.
Ik ben alleszins al heel tevreden met wat er nu al bekend is

BMTH staat bovenaan mijn lijst met must see shows, tool is gewoon de droom die uitkomt om die op graspop te hebben.

Ik ga mij alleszins amuseren
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Dat nieuws over SOAD is wel redelijk zuur.

Tja. Dacht dat ze er in 2019 ook dicht bij zaten. System of a Down wilde toen persé Werchter spelen en geen Graspop. Die gasten zijn in 2017 zwaar fan geworden van dat festival he. Toen (in 2017) had Graspop naar het schijnt ook kans op SOAD, maar hadden ze al genoeg headliners, dus werd het Werchter.

Om dan de ene na de andere headliner te zien afzeggen...

Verschuere moest toen nog snel, snel Rammstein uit zijn hoed toveren om alles te redden

Inside info via via. Absoluut niet zelf vernomen. Jimmy kan mss bevestigen of ontkrachten
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en jimmywe

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.234
5.596
Tja. Dacht dat ze er in 2019 ook dicht bij zaten. System of a Down wilde toen persé Werchter spelen en geen Graspop. Die gasten zijn in 2017 zwaar fan geworden van dat festival he. Toen (in 2017) had Graspop naar het schijnt ook kans op SOAD, maar hadden ze al genoeg headliners, dus werd het Werchter.

Om dan de ene na de andere headliner te zien afzeggen...

Verschuere moest toen nog snel, snel Rammstein uit zijn hoed toveren om alles te redden

Inside info via via. Absoluut niet zelf vernomen. Jimmy kan mss bevestigen of ontkrachten
Dat klopt. Was 2020 trouwens.
Maar volgens de planning zou SOAD in 2021 gewoon Graspop doen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.024
8.113
graspop is ook wel een beetje het slachtoffer van hun eigen succes aan het worden.
gelijk welk jaar was dit een rijtje top headliners maar door hoe goed vorig jaar was maken ze het zichzelf wel moeilijk.
Ik ben alleszins al heel tevreden met wat er nu al bekend is

BMTH staat bovenaan mijn lijst met must see shows, tool is gewoon de droom die uitkomt om die op graspop te hebben.

Ik ga mij alleszins amuseren
Persoonlijk vond ik dit jaar de headliners ook beter. Was niets op aan te merken. Voor volgend jaar, net wat minder. Is persoonlijk. Er zullen er hier lyrisch van worden, andere zullen naar Alcatraz gaan.

Is dit niet een beetje appels en peren vergelijken?

Het klinkt voor mij alsof jullie niet de namen met elkaar vergelijken, maar de liveshows van vorig jaar met de verwachting van de liveshows van dit jaar, terwijl die nog gespeeld moeten worden. Misschien dat namen als BMTH en A7x wel net zo hard gaan knallen als PWD en MH afgelopen jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Parfex

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
119
152
Ik ben vooral heel benieuwd wat de tweede headliner op donderdag is. Enter Band ken ik niet :). Nee alle gekheid op een stokje wat zijn hier de grootste kanshebbers?
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
903
998
Is dit niet een beetje appels en peren vergelijken?

Het klinkt voor mij alsof jullie niet de namen met elkaar vergelijken, maar de liveshows van vorig jaar met de verwachting van de liveshows van dit jaar, terwijl die nog gespeeld moeten worden. Misschien dat namen als BMTH en A7x wel net zo hard gaan knallen als PWD en MH afgelopen jaar
Ik zei ook persoonlijk. Meningen zijn wat ze zijn.

Scorpions kan me matig intereseren. Tool zal ik wel gaan kijken, waarschijnlijk geen volledige show. Judas priest en five finger waarschijnlijk van hetzelfde. Zo kom ik al aan 3 hl waarvan ik persoonlijk maar matig warm word. Begrijp waarom ze er staan, op die posities, maar minder mijn ding. Mag toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Ik ben vooral heel benieuwd wat de tweede headliner op donderdag is. Enter Band ken ik niet :). Nee alle gekheid op een stokje wat zijn hier de grootste kanshebbers?
Wellicht dat dit de plek is waar Deep Purple terecht komt. Of misschien toch zoals meer mensen hebben voorgesteld een mega naam die ze achterhouden tot na de ticketverkoop (al lijkt dit me niet waarschijnlijk)
 
  • Leuk
Waarderingen: kevinr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken