Graspop Metal Meeting 2024

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
65
80
Benieuwd dan of we vandaag iets horen gaan krijgen voor Zondag.
Voor de rest hoop ik vooral om eindelijk eens Bodycount te zien.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
341
716
Zo, het is gezellig geweest hier dit weekend zie ik.

Ik heb nogal veel gezeken hier over de lineup, maar ben ergens toch blij dat ik niet helemaal gek ben om Scorpions echt heel hard niet meer als headliner te hoeven. Bij Wacken was de reactie bij de aankondiging ook echt een collectieve zucht.
Dat het argument ''wie heeft er anders tijd'' vaak voorbij komt is voor mij wel een teken van oververzadiging. Het moet wel leuk blijven. Maar gewoon maar 4 dagen festival doen omdat dat financieel interessanter is en niet omdat de line-up daadwerkelijk bijzonder is, schreeuwt een beetje corporate greed voor mij.

En iedereen heeft zo z'n reden om wel of niet enthousiast te worden, en ja er zijn pas een handjevol namen dus je kan er eigenlijk nog niets van zeggen, maar tot nu toe word ik er gewoon niet heel warm van. Behalve dan voor Tool. Ondertussen zie ik heel veel bands die ik leuk zou vinden op Alcatraz staan, dus dan vraag ik mij af wat er nog over is om 4 dagen leuk te houden op GMM. En als dat moet met bands op herhaling en bands die kwalitatief uitermate teleurstellend zijn, dan skip ik wel een jaartje. Maar misschien weten we over 5 minuten meer.

En over de 2 threads bijhouden, tja, de flauwekul hier blijf ik leuk vinden. Voor officieel nieuws wacht ik dan wel gewoon de website af hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken