Graspop Metal Meeting 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
664
866
Ik kijk eigenlijk het meest uit naar woensdag als we de undercard gepresenteerd krijgen. Afgelopen haar best wat onverwachte namen zoals Antimatter, Symphony X en Draconian dus ben benieuwd waar ze ons nu op gaan trakteren. Moonspell en Ne Obliviscaris verwacht ik sowieso. Karnivool en Kamelot hoop ik ook enorm op om de tenten mooi te vullen.
Idd dan komen de echt interessante namen pas, sfs hebben we nog als eerste de grootste hoop namen van alle juni festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

TNFke

Support act
16 jan 2014
838
816
Wat wel 100% vast staat het optreden van Meatallica op 12 juni 2024 in Poperinge ter ere van hun allereerste Europese optreden 40 jaren geleden... 🤘
ik snap dus niet waarom die coverbands de originele band 5x zo groot moeten zetten op die affiche.
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
93
261
Scorpions gaat het niet worden, toch??

PWD, Pantera, Machinehead of verrassing dan aub. (+ Deep Purple / Alice Cooper)
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
647
367
I believe these are coming:

The Offspring, Megadeth, Dropkick Murphy’s, Bad Omens, Bruce Dickinson, Corey Taylor, Alice Cooper,


I hope these come too:

Queens Of The Stone Age, Parkway Drive, Pendulum Live (late night special), Guano Apes, The Last Internationale, Pantera, Sum 41, Extreme, Billy Talent, Rob Zombie, Greta Van Fleet:
babymetal looks a certainty as well
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
664
866
Waarom niet Scorpions?
Waarom wel, om weer een massale leegloop te hebben voor het einde van het festival.
Toen ze op wacken werden aangekondigd nota bene in duitsland kregen ze al een hele hoop protest te horen dat ze er beter enkele jaren geleden al mee gestopt waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Akephalos

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
986
1.069
Waarom wel, om weer een massale leegloop te hebben voor het einde van het festival.
Toen ze op wacken werden aangekondigd nota bene in duitsland kregen ze al een hele hoop protest te horen dat ze er beter enkele jaren geleden al mee gestopt waren.
Spreiding van de uitstroom dus. 🤣
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.818
2.569
ik snap dus niet waarom die coverbands de originele band 5x zo groot moeten zetten op die affiche.
Perceptie ligt verkeerd. De organisatie die zo'n coverbands boekt, plakt het originele logo op hun affiche.
En waarom? Om meer tickets te verkopen natuurlijk...
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
647
367
Voor mij hoeft scorpions zeker niet, maar ik zou ook niet meteen een andere oude headlinerpositie waardige artiest weten die beschikbaar is tijdens graspop
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
240
304
toch zit ik met het idee in mijn hoofd dat scorpions de lokerse feesten gaat headlinen
Heb ik ook al zitten denken. Omdat nu met de headliners van Alcatraz er zijn. Ze op Wacken staan. Lokerse feesten komt meestal maar wakker na nieuwjaar.
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Ik denk nog steeds dat de zondag headliners Scorpions + Deep Purple zullen zijn. Maar de tijd zal het leren. Een goeie verassing die niemand ziet aankomen zou natuurlijk ook leuk zijn.
 
  • Thinking
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken