Graspop Metal Meeting 2024

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Toch wel blij met BMT als headliner. Vorig jaar met tegenzin naar hun show in het Ziggodome gesleurd, maar echt genoten van de show. Zelden zon enthousiast publiek gezien. Vooraan tienermeisjes maar daar achter serieuse moshpits en overal gingen mensen uit hun dak.Sindsdien komt het ook regelmatig terug in mijn playlist. Het kan je smaak niet zijn maar op dat moment wist ik zeker dat hun GMM nog wel eens gingen headlinen. En eerlijk, geheel verdient.

Ik hoop wel dat er nog wat mooie namen worden toegevoegd als exodus , havok , evil invaders, sylosis, madball en bands als Flogging Molly en EC voor wat afwisseling.
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
Ben het hier mee eens. Vind het ook bijzonder om te lezen dat sommige mensen het nieuwe album geweldig vinden, terwijl ik er helemaal niks mee kan. Maar ik begrijp ook niet svan de moeilijkheidsgraad van muziek en heb wss geen ‘acquired taste’.

Als ze onderstaande nummer spelen ben ik gelukkig:
- Nightmare
- This Means War
- Hail to the King
- God Damn
- The Stage
- Afterlife
- Sheppard of Fire
A little piece of heaven graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nu_metal90 en Slayyyyyer

dimi

Playlistbediener
13 dec 2019
7
13
Als BMTH dezelfde performance geeft als op Pukkelpop 22 zal de wei snel leeglopen. Ongetwijfeld één van de slechtste optredens dat ik dat jaar gezien heb...
 
  • Wow
Waarderingen: Rockbeer

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
A little piece of heaven graag.
De band sloot er zijn laatste optredens vorige maand steevast mee af dus de kans is meer dan reëel te noemen. Geen idee wie The Rev zijn tekst zingt tegenwoordig. Zo goed ken ik de band niet
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Als BMTH dezelfde performance geeft als op Pukkelpop 22 zal de wei snel leeglopen. Ongetwijfeld één van de slechtste optredens dat ik dat jaar gezien heb...
De nieuwe productie ziet er heel strak uit en heeft ook een sterke setlist.
Na de vorige productie zijn ze met hun narratief verder gegaan en ik vind het persoonlijk een heel tof verhaal.
Zie de show op bijv. Rock am Ring van dit jaar:
In januari komt ook de nieuwe EP uit, ik zie het alleen nog maar beter worden.
(ben een beetje biased want ik ben fan)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Chronicbias

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Deze line up/ de sfeer en wat ons nog te wachten staat is al rede genoeg voor ons om weekend kaartjes te kopen. Volgens eerdere berichten op dit forum ( jimmy) wordt voor de zondag nog een band toegevoegd wat weinig met ( rollator) rock te maken heeft.
En natuurlijk is er nog een wens lijstje.
Geduldig wachten op volgende weekend
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.551
4.462
Het enige gevaar is dat de stem van Oli het weer moeilijk heeft
In Lotto gezien in 2018 en was toen fantastisch goed, speelden ze ook uiteraard nog veel ´ouder´ werk.
In 2019 met hun enige album dat ik niet goed vind (amo) op RW gezien en was zowel qua setlist als stem van Oli veel minder goed.
Dat laatste album vind ik weer goed en ook de show is serieus opgeschroefd. Ik hoop voor jullie dat hij goed bij stem is en dan wordt dat een topshow
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
111
101
De nieuwe productie ziet er heel strak uit en heeft ook een sterke setlist.
Na de vorige productie zijn ze met hun narratief verder gegaan en ik vind het persoonlijk een heel tof verhaal.
Zie de show op bijv. Rock am Ring van dit jaar:
In januari komt ook de nieuwe EP uit, ik zie het alleen nog maar beter worden.
(ben een beetje biased want ik ben fan)
Dit was een heel fijn afsluitend optreden afgelopen jaar. Wat mij betreft beter in vorm als de jaren ervoor dat ik ze heb gezien!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Chronicbias

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Weet iemand toevallig of Skillet gaat touren en of die kans maken om op graspop te staan? Want heb die 2 jaar geleden op graspop gezien en kende ze toen niet echt. Maar daarna best wel fan geworden en wil ze graag nog een x op graspop zien.
 

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Laatste doorkomst van Deep Purple speelden ze voor deftones en sabaton, en dus lager als dat parkway drive en Machine Head stonden dit jaar
Als je alle 3 die shows hebt gezien dan zie je ook wel snel waarom
Wie headliner is heeft met de grootste naam op.die dag te maken/beschikbaarheid in de avond. Deep purple staat in Nederland voor +- 17.000 Machinehead en pwd in een zaal voor 6000 of zelfs minder.
Ik snap dat DP wat rustiger is, maar het is wel een grotere naam. Ook de reviews zijn altijd lovend.
Er zal best meer jonge bands mogen headlinen, maar zolang het niet hoef
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

BraveNewWorld

Playlistbediener
6 nov 2023
10
10
Dieses Line-Up/die Atmosphäre und was uns erwartet, ist für uns Grund genug, Wochenendtickets zu kaufen. Laut früheren Meldungen in diesem Forum (Jimmy) wird für Sonntag eine weitere Band hinzukommen, die wenig mit (Walker-)Rock zu tun hat.
Und natürlich gibt es noch eine weitere Wunschliste.
Ich warte geduldig auf das nächste Wochenende
Who could that bei?
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
266
541
Ik hoop toch wel vroeger??? Je kan toch niet alles in verkoop gooien zonder eerst prijzen te geven? Sommigen willen graag eerst eens overleggen
Een dag of 2 mag je overleggen. Zit altijd erg veel druk op en is erg irritant. Onze groep zit met meerdere mensen uit andere landen, continenten en dus ook tijdzones. Maar het is elke keer een gedoe omdat ze letterlijk de prijzen en info soms tot 24 uur voor de verkoop geheim houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken