Graspop Metal Meeting 2024

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Dat komt omdat Ayreon vrij exclusief is in optredens. Ze hebben in 013 en graspop opgetreden, thats it.
Daarom is het eem geweldige troefkaart om je te onderscheiden van andere festivals.
Nu heeft Arjen ook "Arjen Lucassen Supersonic Revolution", waardoor het wellicht kleinschaliger kan.
Zou zeker een interessante boeking zijn. Alleen doordat hij het niet vaak heeft gedaan is het ook minder waarschijnlijk dat het gebeurd.
Maar als het gebeurd onderscheiden ze zich zeker.

Trouwens Megadeth speelt di 25 juni in 013 (enige Nederlandse show). Opvallend in de buurt van Graspop. Lijkt me dat we die ook kunnen noteren.
Op welke plek en tijd zou Megadeth op Graspop spelen?
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Zou zeker een interessante boeking zijn. Alleen doordat hij het niet vaak heeft gedaan is het ook minder waarschijnlijk dat het gebeurd.
Maar als het gebeurd onderscheiden ze zich zeker.

Trouwens Megadeth speelt di 25 juni in 013 (enige Nederlandse show). Opvallend in de buurt van Graspop. Lijkt me dat we die ook kunnen noteren.
Op welke plek en tijd zou Megadeth op Graspop spelen?
Megadeath zal op de plak van Hollywood vampires enzo staan denk ik. In de vroege avond rond 20.00 gok ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Loek123

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Geen idee of dit legit is maar indien wel zijn dit wel bands die mogelijk in 2024 (nog) zomerfestivals doen in Europa en anders in 2025 misschien.

Sorry indien al gepost, niet bijgelezen sinds 13 h ofzo.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231117-181919.png
    Screenshot_20231117-181919.png
    287,8 KB · Weergaven: 115

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
71
139
Thank you everyone for your recommendations. BMTH is not my cup of tea and I tried to give them a chance 2014 but after few songs went for a beer. This time I have seven months to get in the mood by listening their work. Most probably make a playlist from that RAR setlist nad listen to it in my car. That RAR show looks amazing.

I hope it kicks in like Parkway Drive. I couldn't understand them in 2013 but listened again last Spring and after that it was the show that I waited most in Graspop.
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
74
196
Hopelijk houden ze de "vernieuwende" lijn in headliners verder aan.

Een grote naam als verrassing mag altijd nog, maar zou het niet maken voor mij. Creatief zijn wordt ook toegejuicht. Waarom eens niet een Pendulum op de mainstage nog na Tool zetten? Zou een epische eerste nacht kunnen worden.

Too much? :D
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Da's nu wel heel ver gezocht natuurlijk. Een festival aan de andere kant van de wereld in november...
Ik bedoel maar als Aerosmith in november 2024 een Mexicaans festival doet lijkt het mij niet onmogelijk dat die in 2025 de Europese festivals doen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.223
10.644
Hopelijk houden ze de "vernieuwende" lijn in headliners verder aan.

Een grote naam als verrassing mag altijd nog, maar zou het niet maken voor mij. Creatief zijn wordt ook toegejuicht. Waarom eens niet een Pendulum op de mainstage nog na Tool zetten? Zou een epische eerste nacht kunnen worden.

Too much? :D
Wat een vet idee ja!! Echt zulke goede herinneringen aan de live shows met band van Pendulum vroegah. Dat ging echt hard. Wat mij betreft past dat ook op Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.427
2.976
Thank you everyone for your recommendations. BMTH is not my cup of tea and I tried to give them a chance 2014 but after few songs went for a beer. This time I have seven months to get in the mood by listening their work. Most probably make a playlist from that RAR setlist nad listen to it in my car. That RAR show looks amazing.

I hope it kicks in like Parkway Drive. I couldn't understand them in 2013 but listened again last Spring and after that it was the show that I waited most in Graspop.
I hope I don't make anybody mad, but I think I see you at the bar when they play🤭
Not my cup of tea either, but I wish all the fans a good time and a fucking good concert
 
  • Haha
Waarderingen: Yyperi

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.773
7.602
Allemaal prima aankondigingen tot nu toe, maar verwacht momenteel dat het een dagticket voor de zondag gaat worden (omdat ik ervan uit ga dat daar een goede rollatorband nog bij komt). Ik verwacht niet dat er genoeg dagprogramma bij komt om het een combi waard te maken.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.427
2.976
Allemaal prima aankondigingen tot nu toe, maar verwacht momenteel dat het een dagticket voor de zondag gaat worden (omdat ik ervan uit ga dat daar een goede rollatorband nog bij komt). Ik verwacht niet dat er genoeg dagprogramma bij komt om het een combi waard te maken.
Tuurlijk wel!!!🥳

Edit: En noem het alsjeblieft gewoon een goede classic rock of metalband. Het wordt inmiddels wel een beetje denigrerend die rollator bullshit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken