Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
321
662
Beetje jammer dat niemand hier wat van het harde oudere werk van BMTH voorstelt. Buiten dat ik Sempiternal met gemak hun beste plaat vind, hebben de albums hiervoor ook heel wat goede nummers. Hoewel ze waarschijnlijk maar weinig van deze albums van zullen spelen, hoop ik toch op een wat zwaardere setlist voor de metal festivals.
Pray for Plagues, Chelsea Smile, Suicide Season en It Never Ends zijn toch allemaal top schrijven.
De shows zijn ontzettend uitgepland met licht show en choreografie en dergelijke. Wat ze op Rock am Ring spelen, spelen ze ook op GMM, en ook op Download, en ook op alle andere festivals.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
282
585
De shows zijn ontzettend uitgepland met licht show en choreografie en dergelijke. Wat ze op Rock am Ring spelen, spelen ze ook op GMM, en ook op Download, en ook op alle andere festivals.
Zoals alle bands dat doen eigenlijk op een tour. Weet niet of BMTH nog op dezelfde tour zit volgend jaar als dit jaar (op RaR bijvoorbeeld). Setlists zijn voor 90/95% hetzelfde op een zelfde tour, bands zullen als je geluk hebt een keer een nummer wisselen maar de nummers en zelfs volgorde liggen aardig vast, Metallica is daar een grote uitzondering op met hun tweetrapsraket-constructie.

Los van setlist zal ook de productie niet verschillen. Hoe groter de band, hoe groter de productie, hoe minder ruimte voor spontaniteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Beetje jammer dat niemand hier wat van het harde oudere werk van BMTH voorstelt. Buiten dat ik Sempiternal met gemak hun beste plaat vind, hebben de albums hiervoor ook heel wat goede nummers. Hoewel ze waarschijnlijk maar weinig van deze albums van zullen spelen, hoop ik toch op een wat zwaardere setlist voor de metal festivals.
Pray for Plagues, Chelsea Smile, Suicide Season en It Never Ends zijn toch allemaal top schrijven.
chelsea smile zat de aziatische tour, vorige week in de setlist
 
  • Leuk
Waarderingen: WOOOSH en festivalryo

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
402
586
In 2014 ging 15-jarige ik voor het eerst naar Graspop om Bring Me The Horizon (en anderen) live te zien.
In 2024, stipt 10 jaar later, zal ik ze als headliner kunnen aanschouwen. Heerlijk om te zien.

Moet wel eerlijk toegeven dat hun werk na Sempiternal me niet bepaald gelukkig maakte, maar ik ga zeker kijken. Wie weet spelen ze een stevige classic (Chelsea Smile!), dat zou me sowieso al gelukkig maken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
In 2014 ging 15-jarige ik voor het eerst naar Graspop om Bring Me The Horizon (en anderen) live te zien.
In 2024, stipt 10 jaar later, zal ik ze als headliner kunnen aanschouwen. Heerlijk om te zien.

Moet wel eerlijk toegeven dat hun werk na Sempiternal me niet bepaald gelukkig maakte, maar ik ga zeker kijken. Wie weet spelen ze een stevige classic (Chelsea Smile!), dat zou me sowieso al gelukkig maken.
laatste album en het aankomende album zeker checken. staan wel topschijven op en best hevig
 
  • Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Based on last three albums:

- Happy Song
- Throne
- Dear Diary
- Mantra
- Obey

Btw in my opinion their best album is “That’s the Spirit”

Edit: accidentally said amo (album) instead is mantra (song)

That's The Spirit is een toegankelijk album om in te stappen,maar Semptiternal is toch wel hun beste,maar dan gaat het weer over smaken,geuren en kleuren,etc...
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Zit wel met gemengde gevoelens met de affiche tot nu toe.
Ik vind hem wel leuk maar vind hem ook niet overweldigend.
Een wow gevoel heb ik dus niet,maar hoop dat ik dat wel krijg tijdens het weekend van GMM.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.785
2.510
Wie gaat er nu niet voor tienermeisjes?

Ik bedoel...

Laat maar.
Shemar Moore Swat GIF by CBS
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken