Graspop Metal Meeting 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
549
648
Op Wacken was het ook druk zat bij Kreator op de main. Live blazen die mij ook echt elke keer omver met de energie die die mannen nog produceren.

Een keer op de mainstages op GMM zou de populariteit van de band ook wel goed doen. In ieder geval qua sfeer en show alleen al liever Kreator op de main overdag dan Behemoth in de volle zon elke keer.
Kreator heeft al meermaals op de mainstage gestaan in de late namiddag/vooravond dit jaar waren ze voor mij de perfecte afsluiter in de marquee
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
75
200
Waarom is Aerosmith onmogelijk? Ik dacht dat die band een tournee ging aankondigen?

Ik volg je verlanglijst (en hoeft-niet-lijst) hierboven trouwens voor de volle 100%

Dacht dat ze uitgesloten waren omwille van langdurige stemproblemen, maar klopt wat je zegt. Voor een evt. Europese tour nog niets geweten en kan dus zeker nog.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Based on last three albums:

- Happy Song
- Throne
- Dear Diary
- Amo
- Obey

Btw in my opinion their best album is “That’s the Spirit”

Thank you for this list. I'll give it a try later today. Is it possible that Amo is an album and not a song?

Gotta admit.. I don't really know BMTH all that much. The fact that they are headlining, tells me they must have something going for themselves, so I'll make sure to give these songs a listen to
 
  • Leuk
Waarderingen: Nu_metal90

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
You've clearly never seen them live, I assume?
Neither am I.

I know they are playing Graspop often, but they never come to my country (Croatia) or somewhere near. It's unbelievable that they have never headlined Nova Rock festivals which I attending from 2015. So I would also like to catch them, but not as a closing act. Put them before Tool and for Sunday something unpredictable.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer

BraveNewWorld

Playlistbediener
6 nov 2023
10
10
I guess for Sunday:

Scorpions - Deep Purple - Pantera

Bigger bands for all days:

Megadeth, Electric Callboy, Alice Cooper, Bad Omens, Bruce Dickinson, Corey Taylor, Blind Guardian, Dimmu Borgir, Avantasia, Satyricon, Emperor, Accept, Uriah Heep, Fear Factory
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Ik ben over het algemeen heel blij met de tot nu toe geboekte HL. Ben alleen geen fan van 5FDP, maar JP erg hyped voor. BMTH &A7X hebben er voor gezorgd dat 2 vrienden ook 4 dagen mee gaan. Zelf heel benieuwd wat ze voor de zondag hebben. Persoonlijk verwacht ik nog wel een grote naam. Want Tool is leuk enz. Maar als vorig jaar en GNR en Slipknot heb verwacht ik wel een grote naam erbij die het festival afsluit. Geen idee welke naam dit kan zijn. Misschien net zoals vorig jaar een nood oplossing zoals Machine Head dus een kleinere band die EU exclusive is. Zelf hoop (denk dat het meer droom is) op Metallica. Voor Tool verwacht ik nog een naam zoals Scorpions inderdaad. Niet veel verheffends maar wel een redelijk bekende naam.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Graspop moet in ieder geval of nog echt een dijk van een headliner hebben, of een hele sterke undercard. Maar momenteel lijkt Alcatraz heel veel leuke bands weggesnoept te hebben. Wat een dijk van een lineup is dat nu zeg.
Niet alleen Alcatraz, alle europese festivals in augustus hebben voorlopig sterke line ups
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Als je A7X als grote vis ziet😉 opzich is het wel een grotere naam dan JP of 5fdp. Denk dat ze A7X en BMTH apart aankondigen.

Ik verwacht ook nog een grote vis wel hoor. Maar verwacht die vlak voor de ticketverkoop om de aandacht naar de tickets ook te tonen
Sorry ik ga ff reageren voor ik alles bij gelezen hen.. 12 pagina's... maar A7X een grotere band dan priest ?? Sorry maar volt u zich wel lekker ???
Begrijp me niet verkeerd A7X is een hele goede band en in ben er zelf ook fan van
Maar shadows heeft nog lang niet de status die rob halford heeft,
PRIEST is 1 van de zo niet de godfather van de metal industrie, leer/make-up,/zwarte kleding in alles was priest de trend zetter

Mischien is priest niet zo gewaardeerd in Europa maar In in America zijn ze gewoon van elite status
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.420
6.103
Sorry ik ga ff reageren voor ik alles bij gelezen hen.. 12 pagina's... maar A7X een grotere band dan priest ?? Sorry maar volt u zich wel lekker ???
Begrijp me niet verkeerd A7X is een hele goede band en in ben er zelf ook fan van
Maar shadows heeft nog lang niet de status die rob halford heeft,
PRIEST is 1 van de zo niet de godfather van de metal industrie, leer/make-up,/zwarte kleding in alles was priest de trend zetter

Mischien is priest niet zo gewaardeerd in Europa maar In in America zijn ze gewoon van elite status
Staan allebei als afsluiter Noord dus grootte is om het even denk. A7x wint het waarschijnlijk in ticketverkoop en luistercijfers vandaag de dag, maar historisch heeft Judas Priest inderdaad een veel grotere status.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Sorry ik ga ff reageren voor ik alles bij gelezen hen.. 12 pagina's... maar A7X een grotere band dan priest ?? Sorry maar volt u zich wel lekker ???
Begrijp me niet verkeerd A7X is een hele goede band en in ben er zelf ook fan van
Maar shadows heeft nog lang niet de status die rob halford heeft,
PRIEST is 1 van de zo niet de godfather van de metal industrie, leer/make-up,/zwarte kleding in alles was priest de trend zetter

Mischien is priest niet zo gewaardeerd in Europa maar In in America zijn ze gewoon van elite status
Avenged Sevenfold is een ziggo dome band en judas meestal 013 en nu een keertje afas. Volgens mij is dit niet eens een discussie waardig, a7x is toch vele malen groter?

Legacy status en tickets verkopen zijn twee hele andere factoren. Die vrijdag gaat als laatste uitverkopen denk ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken