Graspop Metal Meeting 2024

slipknot.collector.nl

Playlistbediener
9 feb 2023
44
45
Toch niet ;)

34909a8aaedc24ac40ef821a79c5bf381a1d3fb2.jpg
Aah ja, mijn 1e Graspop. Wat een ervaring :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.783
5.405
Electric callboy gaat niet in de marquee staan
Cradle stond er dit jaar al en stand volgend jaar op Alcatraz
Die andere 2 zijn prima opties idd
Dimmu Borgir lijkt me 50-50, kan zowel de kant van GMM als van Alcatraz op vallen.
Dream Theater zou wel mooi zijn, is alweer van 2009 geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.253
4.410
Ik weet niet of ze het als degradatie zouden zien, of dat duidelijk afgesproken is dat vorig jaar een eenmalig uitstapje naar boven was, en ze met Marquee afsluiten meer op hun “normale” niveau zitten. Ook gezien hun posities op andere festival posters in 2024. Deze tour zal al in de planning zijn geweest toen de headline positie van afgelopen editie beklonken werd, dus ik neem aan dat daar toen afspraken over zijn gemaakt. Als de band zelf, zoals Jos aangeeft, liever voor dedicated eigen publiek staat, dan voor mainstage volk dat op de volgende band aan het wachten is speelt (wat ik mij volledig kan voorstellen) klinkt Marquee niet heel gek. Maar misschien gewoon North ipv South dit jaar. Of idd nog beter, geen herhaling.
Marque lijkt mij toch veel te klein. Vorig jaar een dag afsluiten op het hoofdpodium, een jaar later ‘weggestopt’ in de tent zie ik niet gebeuren. North ipv South of als sub wel.
Maar idd nog beter, geen herhaling.
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
117
242
Op StuBru zeiden ze net dat er om 10u een nieuwe naam komt voor de festivalzomer. Zou het voor GMM zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
274
554
Tja.. ik zou Kreator ook niet in de Marquee zetten.. maar inderdaad, zoals jij het zegt, dan zou het kunnen, maar normaliter zou de tent echt overstromen..
Op Wacken was het ook druk zat bij Kreator op de main. Live blazen die mij ook echt elke keer omver met de energie die die mannen nog produceren.

Een keer op de mainstages op GMM zou de populariteit van de band ook wel goed doen. In ieder geval qua sfeer en show alleen al liever Kreator op de main overdag dan Behemoth in de volle zon elke keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en MarcoReusel

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
269
419
naam enkelvoud? moet dan terug een grote vis zijn?
Als je A7X als grote vis ziet😉 opzich is het wel een grotere naam dan JP of 5fdp. Denk dat ze A7X en BMTH apart aankondigen.

Ik verwacht ook nog een grote vis wel hoor. Maar verwacht die vlak voor de ticketverkoop om de aandacht naar de tickets ook te tonen
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Op Wacken was het ook druk zat bij Kreator op de main. Live blazen die mij ook echt elke keer omver met de energie die die mannen nog produceren.

Een keer op de mainstages op GMM zou de populariteit van de band ook wel goed doen. In ieder geval qua sfeer en show alleen al liever Kreator op de main overdag dan Behemoth in de volle zon elke keer.
De plek van bands als Kreator zal toch ook vooral afhangen van wat de rest van het dagprogramma is lijkt me. In het zondagprogramma dit jaar vond ik Kreator als headliner Marquee logischer dan als mainstage dagprogramma, maar de vorige keer dat Kreator er was op de mainstage viel dit juist andersom.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.766
2.473
Toch het bewijs dat ze het bij stubru op voorhand weten. Als is het maar een uurtje, ze weten het toch eerder dan wij🤣
Tuurlijk weten zij dat vroeger. Er is al lang een persbericht verstuurd naar alle media met een embargo. Of denk je dat de HLN's en de Humo's van deze wereld zo'n volledig artikel op 1 minuutje kunnen schrijven? :p
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
Tuurlijk weten zij dat vroeger. Er is al lang een persbericht verstuurd naar alle media met een embargo. Of denk je dat de HLN's en de Humo's van deze wereld zo'n volledig artikel op 1 minuutje kunnen schrijven? :p
Die nemen idd persartikels over. Zijn allemaal hetzelfde
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken