Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk niet dat de organisatie nu zo iets heeft van "Mannen, we hebben gisteren Festileaks ontgoocheld. Tijd om dat vandaag recht te trekken en de credibiliteit van Jimmy niet verder te schaden!"
Awesome! De verwachte namen maar echt wel een proper headlinersduo voor de zaterdag.
Allebei zeer relevant met nieuwe albums en 2 vrij jonge bands - applausje voor de organisatie.
Nu wel benieuwd naar wat ze voor de zondag gaan doen
BRING ME THE HORIZON EN AVENGED SEVENFOLD NAAR #GMM24!
Met de aankondigingen van Tool, Five Finger Death Punch en Judas Priest stond de teller voor headliners voor #GMM24 op drie. Met Bring Me The Horizon en Avenged Sevenfold voegen we weer twee kleppers van formaat toe aan de2024 line-up. Bring Me The Horizon sluit op zaterdag de South Stage af en Avenged Sevenfold sluit de North Stage af.
In 2023 was het vier van de vier keer de South Stage die als laatst was en dit leek voorzichtig al een trend te worden. Maar het kan ook toeval zijn geweest.
Het enige wat bekend is, is dat BMTH op South staat en A7X op noord.