Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Geluid op die opname is niet te doen trouwens. Wel toffe beelden.
Dat klopt Mark! Maar youtube-telefoon opnames geven wel een beetje een beeld. Feitelijk ook maar goed. Anders zou nooit iemand maar weer naar een concert gaan.
Snap sowieso niet dat iemand een heel concert met de foon in de handen staat te filmen. Zo'n gemis in beleving!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Dit is em:

Mijn wishlist van bands in de buurt

avenged sevenfold, bring me the horizon, qotsa, beartooth, dropkick Murphys, bad omens, electric callboy, polyphia, while she sleeps, neck deep,pendulum, body count, malevolence,hanabie, ice nine kills, slaughter to prevail.

Ice nine kills als enige dubbel van dit jaar maar ik zie het als mogelijk
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
146
287
Dit is em:

Mijn wishlist van bands in de buurt

avenged sevenfold, bring me the horizon, qotsa, beartooth, dropkick Murphys, bad omens, electric callboy, polyphia, while she sleeps, neck deep,pendulum, body count, malevolence,hanabie, ice nine kills, slaughter to prevail.

Ice nine kills als enige dubbel van dit jaar maar ik zie het als mogelijk

Gisteren naar Neck Deep gaan kijken. Leuke band om het feest op de Jupiler Stage al vroeg in te zetten!
Zanger zei ook dat ze 'heel waarschijnlijk' naar België komen voor de festivalzomer.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Heb nu eens een nummer van ze opgezet, Everything Turns Around. Dit is toch in de verste verte geen Graspop band? Jimmy Eat World is nog harder. Klinkt opzich prima maar RW zou ik logischer vinden eigenlijk
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
Ik hoopt echt dat dogstar niet te hoog komt, het is niet omdat je bekend bent dat je meteen andere hardwerkende artiesten hun spot moet innemen

Ach ze klinken niet slecht, en past mooi op een mainstage ergens zo op de 2e of 3e plek in de middag. zo het moment van dat de kater weg ebt en de eerste biertjes hun werk beginnen te doen
 

dennis87

Playlistbediener
26 sep 2019
16
58
Stuur maar door Nova rock :
Billy talent, Corey Taylor, Interrupters, A7x, PWD ( die mogen elk jaar wel komen) Machine head, Of mice & men, Sum 41 (Die moet ik nog eens zien voor ze stoppen) BMTH, Bad Omens en Dropkick murphys.

A7x en BMTH lijken me zekerheidjes.

Mischien een dag afsluiten met PWD en Machine head? Zou echt een knaller zijn🔥
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Website-Hoch.png

Even grabbelen in de grot ton en zoek er wat uit zou ik zeggen voor Graspop 2024
 
Laatst bewerkt:

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Nova rock

Avenged Sevenfold
Maneskin
Bring me the horizon
Sum 41
Avril Lavigne
Green Day
Corey Taylor
Steel Panther
Pendulum
Body Count
Bad Omens
Dropkick Murphys
Billy talent
Igorr
Biohazard
Black stone cherry
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
OK OK OK OK

Ik krijg steeds betere gevoelens over ons GMM feestje, al voel ik een semi commercieel punk/rock avondje aankomen
met Avril en Greenday maar what the fuck gooi Billy Talent er tussen en Sum 41 en ik vermaak me wel
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Ik weet niet meer zo goed wat ik moet verwachten van GMM. Het gaat of een hele verassende line-up worden of echt dezelfde bagger als RaR en dergelijke. De leuke namen die her en der staan zijn afgelopen jaar al geweest dus die vallen eigenlijk allemaal af.

Maar al die MTV pop/rock zooi ga ik echt heel slecht op. Is voor veel mensen vast leuke nostalgie, maar goede muzikanten zitten er vaak niet bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Ook tekenen van leven bij Steel Panther & Black Stone Cherry.

Heel eerlijk, deze line-up van Nova-Rock kan me best bekoren!
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Hoi allen,

Was het jullie ook al opgevallen dat Nova Rock Parkway Drive op herhaling boekt? Die stonden er dit jaar ook al, het headliner tekort zal dan wel echt een ding zijn ja. Ben wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

Gebruikers die dit onderwerp bekijken