Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.645
4.951
Sum 41 mag zeker over komen.
Bad omens opnieuw heel erg hoog. Ik denk dat we hier mogelijks wel een sub in gaan zien. Wat ik trouwens graag zou zien, past perfect bij het Bring me the horizon doelpubliek
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.793
2.520
Iemand van de forumleden met (te veel) vrije tijd om opnieuw een overzicht te bezorgen van welke bands er in de omgeving spelen en dus (grote) kanshebbers zijn voor GMM? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
Ik zet nu mijn geld in op de volgende acht headliners:

- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Parkway Drive
- Queens of the Stone Age
- Maneskin
- Avril Lavigne
- Machine Head
- Alice Cooper

Twee ervan (Parkway Drive en Machine Head) op herhaling en drie ervan (Maneskin, Avril Lavigne, Alice Cooper) die absoluut de status niet verdienen.

Ik vind het een behoorlijk verdrietig aangezicht en zonder een heel mooi programma in de tenten zal ik een jaartje overslaan. Of hopen dat er op 1 dag veel goeds tegelijk staat.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.776
4.865
Ik zet nu mijn geld in op de volgende acht headliners:

- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Parkway Drive
- Queens of the Stone Age
- Maneskin
- Avril Lavigne
- Machine Head
- Alice Cooper

Twee ervan (Parkway Drive en Machine Head) op herhaling en drie ervan (Maneskin, Avril Lavigne, Alice Cooper) die absoluut de status niet verdienen.

Ik vind het een behoorlijk verdrietig aangezicht en zonder een heel mooi programma in de tenten zal ik een jaartje overslaan. Of hopen dat er op 1 dag veel goeds tegelijk staat.
Ik denk dat Maneskin zal subben op RW, vervang die met Judas Priest
Ik vermoed dat GMM ook gwn meteen een groot deel van de line up gaat vrijgeven als je zo die namen ziet
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en jonasvh

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
Ik denk dat Maneskin zal subben op RW, vervang die met Judas Priest
Ik vermoed dat GMM ook gwn meteen een groot deel van de line up gaat vrijgeven als je zo die namen ziet
Graag! Al blijft dan staan dat ik het acht prima namen vind maar dat ik voor geen van hen een ticket zou kopen. Als dan ook de prijzen weer 300+ euro blijven houdt het al gauw op.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.645
4.951
Judas priest - avenged sevenfold
Metallica - bad omens/electric callboy
bring me the horizon - qotsa
Metallica - Dropkick murphys

Grootste vraagteken blijft dan natuurlijk. Waar speelt metallica in België volgend jaar

Ik heb nog within temptation, machine head en Parkway drive als pasmunten
 

Dg 129m

Playlistbediener
10 okt 2023
17
26
Ik zet nu mijn geld in op de volgende acht headliners:

- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Parkway Drive
- Queens of the Stone Age
- Maneskin
- Avril Lavigne
- Machine Head
- Alice Cooper

Twee ervan (Parkway Drive en Machine Head) op herhaling en drie ervan (Maneskin, Avril Lavigne, Alice Cooper) die absoluut de status niet verdienen.

Ik vind het een behoorlijk verdrietig aangezicht en zonder een heel mooi programma in de tenten zal ik een jaartje overslaan. Of hopen dat er op 1 dag veel goeds tegelijk staat.
avril lavigne? het is geen pinkpop. Verder vind ik maneskin totaal geen passende band. Bovenste 4 zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
288
599
Met de kans op een Parkway drive back to back Ben ik wel heel hyped voor een mogelijke
Bring me the horizon
Parkway drive
Bad omens
Beartooth
While she sleeps

Metalcore Dag
Electric Callboy past ook wel in dit rijtje! Al zijn BMTH en PwD twee headliners die meer 'on par' staan, misschien deze twee toch splitsen en verdelen over de dagen. EC kan dan de plek van één van beiden invullen. Bury Tomorrow past er ook wel mooi in trouwens, mooi avondslot op Jupiler?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
288
599
Ik zet nu mijn geld in op de volgende acht headliners:

- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Parkway Drive
- Queens of the Stone Age
- Maneskin
- Avril Lavigne
- Machine Head
- Alice Cooper

Twee ervan (Parkway Drive en Machine Head) op herhaling en drie ervan (Maneskin, Avril Lavigne, Alice Cooper) die absoluut de status niet verdienen.

Ik vind het een behoorlijk verdrietig aangezicht en zonder een heel mooi programma in de tenten zal ik een jaartje overslaan. Of hopen dat er op 1 dag veel goeds tegelijk staat.
Los van wat ik van sommige namen vind: Maneskin en Avril Lavigne zijn meer RW namen toch? Vind ik typische Pinkpop / RW namen. Alice Cooper zou ik wel tof vinden hoor, zou combi met Judas Priest kunnen zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
Electric Callboy past ook wel in dit rijtje! Al zijn BMTH en PwD twee headliners die meer 'on par' staan, misschien deze twee toch splitsen en verdelen over de dagen. EC kan dan de plek van één van beiden invullen. Bury Tomorrow past er ook wel mooi in trouwens, mooi avondslot op Jupiler?
Electric Callboy ja, die was ik in mijn overzichtje nog helemaal vergeten. Dan deze in plaats van een Avril Lavigne.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Ik zet nu mijn geld in op de volgende acht headliners:

- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Parkway Drive
- Queens of the Stone Age
- Maneskin
- Avril Lavigne
- Machine Head
- Alice Cooper

Twee ervan (Parkway Drive en Machine Head) op herhaling en drie ervan (Maneskin, Avril Lavigne, Alice Cooper) die absoluut de status niet verdienen.

Ik vind het een behoorlijk verdrietig aangezicht en zonder een heel mooi programma in de tenten zal ik een jaartje overslaan. Of hopen dat er op 1 dag veel goeds tegelijk staat.
Judas priest - avenged sevenfold
Metallica - bad omens/electric callboy
bring me the horizon - qotsa
Metallica - Dropkick murphys

Grootste vraagteken blijft dan natuurlijk. Waar speelt metallica in België volgend jaar

Ik heb nog within temptation, machine head en Parkway drive als pasmunten
Als Avril en Maneskin een wissel doen met Priest en Metallica, dan is de prijskaart van €330 (wat het ongetwijfeld ongeveer gaat worden) nog te verdedigen. Maar ik ga inderdaad ook niet 300+ neerleggen voor een undercard die waarschijnlijk minder goed is dan Alcatraz in z'n geheel.

Over smaak valt niet te twisten, maar dat RW en GMM zo qua genre en stijl in elkaar lijken over te vloeien (en het festival naar mijn mening dus z'n identiteit verliest) is wel vreemd. Dit lijken wel meer festivals nu te doen (heb Ed Sheeran op een poster naast BMTH zien staan) maar dan wordt dus nu alles gewoon een eenheidsworst?
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
285
499

voor de liefhebbers van death metal.
Asinhell, een nieuwe groep (sedert deze zomer) met leden van Volbeat zowaar.

Rock am ring en Copenhell zijn reeds aangekondigd, reken daar graspop ook maar bij!
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
92
255
Ik zet nu mijn geld in op de volgende acht headliners:

- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Parkway Drive
- Queens of the Stone Age
- Maneskin
- Avril Lavigne
- Machine Head
- Alice Cooper

Twee ervan (Parkway Drive en Machine Head) op herhaling en drie ervan (Maneskin, Avril Lavigne, Alice Cooper) die absoluut de status niet verdienen.

Ik vind het een behoorlijk verdrietig aangezicht en zonder een heel mooi programma in de tenten zal ik een jaartje overslaan. Of hopen dat er op 1 dag veel goeds tegelijk staat.

Avril en Maneskin, dat gaat echt wel niet gebeuren.

Ik denk dat we nog in positieve zin verrast gaan worden.
Hoop doet leven
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.793
2.520
Do Bring me the horizon - electric callboy - the offspring
Vr queens of the stone age - Dream Theater -corey taylor
Za avenged sevenfold- parkway drive - Alice cooper
Zo Aerosmith- Judas Priest - Journey

Alleman content?

share kiss GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken