Graspop Metal Meeting 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.445
6.216
N
Las net de uiteenzetting van @jimmywe op het Werchter topic waarin hij aangeeft dat voor Werchter alles goedkomt.

Heb je voor ons ook dat goede nieuws Jimmy? Of tast je wat betreft Graspop in het duister
paar weken geleden was het in elk geval allemaal zeker nog niet rond, maar komt wel goed zeker? Kunnen altijd een band omhoog pushen indien nodig.
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
213
553
Mag ik vragen waarom Greta Van Fleet niet oke is? Dat is dan misschien een rare Guilty Pleasure van mij maar dat mag van mij zelfs op GMM wel staan (maar niet na 18:00 op main dan).
Omdat ze nu toch ook niet echt een bepaalde (sub)HL status hebben toch?
Ik bedoel, ik vind ze geweldig om te zien, maar alles na 20u vind ik toch wel al te hoog voor ze.

Maneskin past wil in het rijtje van Arctic Monkeys en Taylor Swift. veel te poppy en de fans zijn tienermeisjes van 14. Dit alsjeblieft niet op Graspop
Yesss ik ben een 14 jarig tienermeisje... Ermmm huh? 🤔 hahaha 🤣
Ik heb ze vorig jaar op Pinkpop ergens in de late middag gezien en ik stond toch wel versteld van hun drive en energie! Het hele veld stond in beweging. Ik ben sindsdien ook wel een blij tienermeisje geworden! 😜

Maar! Zeker geen GMM materiaal, of het moet al vroeg op de dag op de Jupiler zijn haha maar dat zullen zij niet doen

mayhem i'm an emotionally compromised teenage girl GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.699
3.549
Omdat ze nu toch ook niet echt een bepaalde (sub)HL status hebben toch?
Ik bedoel, ik vind ze geweldig om te zien, maar alles na 20u vind ik toch wel al te hoog voor ze.


Yesss ik ben een 14 jarig tienermeisje... Ermmm huh? 🤔 hahaha 🤣
Ik heb ze vorig jaar op Pinkpop ergens in de late middag gezien en ik stond toch wel versteld van hun drive en energie! Het hele veld stond in beweging. Ik ben sindsdien ook wel een blij tienermeisje geworden! 😜

Maar! Zeker geen GMM materiaal, of het moet al vroeg op de dag op de Jupiler zijn haha maar dat zullen zij niet doen

mayhem i'm an emotionally compromised teenage girl GIF'm an emotionally compromised teenage girl GIF
Dit zijn meer verse vaderhormonen die praten. Moaneskin is echt een hele grote brug te ver Sulpher😜😜
 
  • Winning
Waarderingen: SulpherSouls

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Mag ik vragen waarom Greta Van Fleet niet oke is? Dat is dan misschien een rare Guilty Pleasure van mij maar dat mag van mij zelfs op GMM wel staan (maar niet na 18:00 op main dan).
Ik kan ze persoonlijk absoluut niet uitstaan, voelt als een grote verkleedpartij in seventies thema die nergens ook maar in de buurt komt van het muzikale niveau van die tijd. Plus ik vind die zanger ook gewoon een irritante kerel 😅
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
315
263
Ik kan ze persoonlijk absoluut niet uitstaan, voelt als een grote verkleedpartij in seventies thema die nergens ook maar in de buurt komt van het muzikale niveau van die tijd. Plus ik vind die zanger ook gewoon een irritante kerel 😅
Amen, eindelijk eens iemand die het met me eens is over deze in mijn ogen zwaar overschatte band. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen retro, en zowel Rival Sons als Dirty Honey vind ik geweldig, maar Greta Van Fleet kan ik niet uitstaan.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.699
3.549
Haal jij voor mij een rock am ring ticket, dan zal ik wel verslag doen
Dan ga ik wel mee Loek.

Edit: ik haak echter wel af na Parkway Drive en Machine Head. Ik hoor of lees je verslag van Moaneskin wel. En sorry voor mijn spelling. Vindt het echt een #*x band.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.699
3.549
Amen, eindelijk eens iemand die het met me eens is over deze in mijn ogen zwaar overschatte band. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen retro, en zowel Rival Sons als Dirty Honey vind ik geweldig, maar Greta Van Fleet kan ik niet uitstaan.
Je hebt Led Zeppelin coverbands en Led Zeppelin wannabees.......i rest my case
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.699
3.549
Iemand al beelden of geluid gehoor van Fear Factory met de nieuwe zanger? Staat toch wel op mijn wishlist
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.921
4.877
Iemand al beelden of geluid gehoor van Fear Factory met de nieuwe zanger? Staat toch wel op mijn wishlist

Prima zang en performance. Een stuk minder vals bij de cleane stukken, maar het is uiteraard geen Burton. Dit voelt voor mij toch als een tribute band, maar dan wel heel goed.
Als ze een Soul Of A New Machine show doen, ben ik er wel bij overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en redbaron

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.699
3.549
Dank voor de beelden mannen. Heb ze even bekeken en inderdaad. Laat maar doorkomen aub. Weer een goeie voor de undercard!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken