Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
jimmy timmy burch GIF by South Park
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
69
43
Fingers crossed that there will be an announcement today?
otherwise there wouldn't be a big announcement on the same day as the Rar announcement with avenged sevenfold / bmth / qofsa?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Fingers crossed that there will be an announcement today?
otherwise there wouldn't be a big announcement on the same day as the Rar announcement with avenged sevenfold / bmth / qofsa?
ik volg deze niet
als ze vandaag niets aankondigen kunnen ze volgende week donderdag niets aankondigen?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
291
604
ik volg deze niet
als ze vandaag niets aankondigen kunnen ze volgende week donderdag niets aankondigen?
RaR gaat de (volledige?) line-up donderdag a.s. aankondigen. Of dat GMM aankondigingen tegenhoudt is de vraag, zou kunnen dat ze onderling afspraken hebben gemaakt (best aannemelijk) wie wanneer aankondigingen doet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Die announcement van 2 november gaat over Green Day waarschijnlijk dus daar hebben we op Graspop niets aan.

We zullen er echter waarschijnlijk volgende week wel achter komen of SOAD en Avenged Sevenfold gaan touren volgend jaar, dus dat is iets.

Tot de announcements van RaR/RiP, Novarock, Download etc houdt ik nog een beetje hoop over dat SOAD ons gaat verrassen, tegen beter weten in.
Voor mij ook wel de enige band waar ik gegarandeerd naar Dessel zou afreizen.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
82
112
Ik heb een in een podcast (ik denk 50 jaar Mojo) over zulke zaken gehoord dat voor een bepaald zomer festival (kan even niet op welk komen) de meeste headliners voor bvb 2023 al vast liggen in 2022 nog voor het festival van 22 moet starten. Vandaar dat sommige festivals er voor kiezen om meteen namen uit te brengen.

De managers / boekers tekenen dit al dik op voorhand uit.
klopt, rond deze tijd (Bijv. eind 2023) openen de meeste bands hun concertagenda en boekingen voor, niet, het volgende agendajaar (Bijv. 2024), maar voor het agendajaar erna (bijv. 2025).
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Ik zou er voor vandaag nog niet op hopen. Logo is nog niet aangepast. Volgende week vakantie in België dus koffiedik kijken of er dan iets aankomt. Als het van Graspop afhangt niet maar als pakweg Soad of Avenged Sevenfold of Aerosmith iets aankondigen misschien wel
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken