Graspop Metal Meeting 2024

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
zitten er ook headliners tussen bij Sweden Rock eigenlijk? zie ik nergens genoemd staan
Priest zal wel headliner zijn denk ik. Of het goede headliner is, is over te twijfelen. Ik vond ze in 2022 een beetje vergane glorie (ten opzichte van 2018 wat echt heel cool was).
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Priest zal wel headliner zijn denk ik. Of het goede headliner is, is over te twijfelen. Ik vond ze in 2022 een beetje vergane glorie (ten opzichte van 2018 wat echt heel cool was).
er wordt nergens genoemd dat die headliner zijn, dus vraag het me af.
vond het in 2022 verruit de slechtste headliner, maar ze hebben wel genoeg fans hier
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
they are prepairing website. when you click on menu, there is only “reports” left. no info, no lineup…
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
we gaan geen zo'n direct antwoord krijgen hier als bij alcatraz zeker als we een berichtje sturen?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Priest zal wel headliner zijn denk ik. Of het goede headliner is, is over te twijfelen. Ik vond ze in 2022 een beetje vergane glorie (ten opzichte van 2018 wat echt heel cool was).

Priest vorig jaar voor het eerst gezien. Vond het puur om die reden leuk, heb ik af kunnen vinken en mooi om klassiekers als Painkiller en Breaking The Law te horen van de metalgod zelve. Qua vergane glorie vond/vind ik dat ook gelden voor The Scorpions (als je zanger de hele avond op een kruk moet zitten omdat hij te oud is, is het tijd om te gaan toch?). Te oud, teveel fysieke klachten om nog voluit te kunnen gaan, glorietijd ligt al lang achter ze. Niet (meer) headlinerwaardig, vond het ronduit slaapverwekkend en beetje geforceerd overkomen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
voor de
Priest vorig jaar voor het eerst gezien. Vond het puur om die reden leuk, heb ik af kunnen vinken en mooi om klassiekers als Painkiller en Breaking The Law te horen van de metalgod zelve. Qua vergane glorie vond/vind ik dat ook gelden voor The Scorpions (als je zanger de hele avond op een kruk moet zitten omdat hij te oud is, is het tijd om te gaan toch?). Te oud, teveel fysieke klachten om nog voluit te kunnen gaan, glorietijd ligt al lang achter ze. Niet (meer) headlinerwaardig, vond het ronduit slaapverwekkend en beetje geforceerd overkomen.
desondanks vond ik scorpions in 2015 echt geweldig en ze kwamen toen ook van een aantal jaren waar het echt niet goed was. Jammergenoeg hebben ze het niet kunnen volhouden
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ook al in het alcatraz topic gezet maar, het feit dat e town concrete terug nieuwe muziek maakt ben ik wel hyped voor. een hardcore band die je niet overal kan zien. the renaissance is nog altijd een van mijn meest geluisterde platen.zou mooi op de jupiler stage passen, al is de kans op ieperfest misschien net iets groter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dovytn

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Nieuw lid hier. Zit al sinds pagina 1 mee te lezen 😁.
Nu de spanning zo oploopt vind ik het toch maar eens tijd om een berichtje te plaatsen.

Kom maar op met die eerste namen!!!!
ah, gouden kans gemist om als eerste bericht: vandaag is de dag te zetten
welkom op het forum
 
  • Leuk
Waarderingen: PimSp en Nietje

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
voor de

desondanks vond ik scorpions in 2015 echt geweldig en ze kwamen toen ook van een aantal jaren waar het echt niet goed was. Jammergenoeg hebben ze het niet kunnen volhouden
Net opgezocht, Klaus is 75. Geen schande om dan niet meer top te zijn, hebben een legacy opgebouwd waar je U tegen zegt. Maar ergens moet je artiesten / bands ook tegen zichzelf in bescherming nemen en ze niet meer zo'n podium geven, in ieder geval niet de headliner spot op een groot festival. Daar kan geen animatiemuur ze meer bij helpen, maakt het geheel zelfs nog wat triestiger door het contrast met de band die voor die lichtbak staat te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken