Hier ook een geslaagd weekend gehad ondanks het weer!
Een snelle top 5:
1. Ne Obliviscaris
2. Electric Callboy
3. Slaughter to Prevail
4. PAIN
5. Shadow of Intent
NeO was gewoon weer fantastisch! Daar kan ik naar blijven luisteren.
Electric Callboy zoals verwacht, een grote party. We stonden redelijk in de verdrukking, maar dat hebben we opgelost door de pit in te duiken richting het einde lol. Veel gelachen en nog een opblaasbare Hemaworst het publiek in geyeet.
Slaughter to Prevail afgelopen jaar in de 013 al gezien, dus was niet per se een must see. Maar gezien er niks anders speelden naar mijn zin, een mooie plek gezocht. Gelukkig maar want holy shit, deze show was beter dan in de 013! En je kan van alles vinden van Alex en STP, maar die vent blijft wholesome. Hele fijne set.
PAIN was gewoon een grote Party (in your Head, whooohooo). Het was een verschrikkelijke clash met INK, maar uiteindelijk toch besloten om PAIN volledig te zien met de hele groep. Goede keuze!
Shadow of Intent was een must see voor mij en dat hebben ze waargemaakt! Die spelen echt onwijs strak, heerlijk!
Eervolle vermeldingen:
- Machine Head weer fantastisch! Wel eerder weggegaan want we waren dood haha
- Bring me the Horizon, geen fan van de muziek op enkele nummers na. Maar zeer goede show!
Teleurstellingen van het weekend:
- Tool: Kon er echt niet inkomen en kan ook vrij weinig met de muziek, dus na een half uurtje weggegaan.
- Avantasia: Leuke goede achtergrond muziek, maar verder echt niks voor mij. Begon me op een gegeven moment ook te irriteren aan de manier van zingen van Tobias, continu die tong uit z'n mond.. Nee helaas
- Kamelot: Trok helemaal nergens op, ook maar bij gaan zitten en als achtergrond muziek gebruikt. Ik ken weinig nummers van Kamelot, maar de (populaire) nummers die ik ken.. speelden ze niet eens.
- Corey Taylor: Sorry, maar dit was echt verschrikkelijk saai. In de 013 gezien en een hele gave show gehad, veel energie.. Ik miste die energie heel erg in deze show. Maar wellicht stonden we verkeerd. Verder wel vermakelijk!