Het was inderdaad weer een schitterende editie maar er is toch 1 punt van kritiek waar echt toch iets aan gedaan moet worden en dat zijn wachtrijen aan de toiletten. Als je na een paar Mexicano's moet sch*ten als een reiger dan wil je niet half uur staan wachten.
Sorry, misschien makkelijk gezegd, maar ik had dat absoluut niet geaccepteerd.Ondertussen ook terug thuis, had het helaas na de buien van gisteren helemaal gehad..
De modder op het terrein kon ik nog plaatsen maar aangezien mijn tentje op Inferno al vanaf dag 1 eigenlijk nat was, zodra ik druk zette op het grondzeil kwam het water naar boven, had ik ook niet echt een plekje om naar terug te keren.
Ter info, dit was het uitzicht van mijn tentje na de buien gisteren en dit was ook niet beter als ik 's nachts terug kwam, integendeel:
Bekijk bijlage 9474
Zodra ik iets of wat bewoog liep het water en de modder gewoon binnen.
de mensen van Inferno zelf zeiden bij het uitchecken zelf van "Ik begrijp het, chapeau dat je het nog zo lang volgehouden hebt".. Zegt genoeg denk ik.
@Rockbeer Ik stond de rij achter jou, tentje 263 dus vergelijkbare situatie denk ik. De buitenkanten van de rijen waren perfect droog, het midden was helaas dit.
De mensen van Inferno zelf zeiden bij het uitchecken zelfs dat ze het snappen dat ik het niet maar zag zitten om in die tent te slapen lol. En chapeau dat ik het zo lang heb volgehouden.
Verder inderdaad geen enkel slecht optreden gezien deze editie.
Helaas te kort, keek hard uit naar vandaag aangezien het mijn topdag was (metalcore) maar het zei zo. Heb vrede met mijn beslissing, mijn mentale energie was op dus blij dat ik terug thuis ben. Vanavond nog naar BMTH kijken via de stream met een lekkere Duvel om de pijn wat te verzachten.
Volgend jaar beter!
Nog veel plezier en goede optredens gewenst aan iedereen nog aanwezig, het lijkt echt een topeditie!
Edit: leek me dat dit jaar op Inferno de tentjes werden uitgedeeld als in het moment dat je geboekt had. Vorig jaar was dit gewoon naar gelang je toe kwam. Vond dat tbh wel een beter systeem. Ik ben letterlijk ook op tijd gegaan om niet te ver te zitten van sanitair etc maar maakte echt niet uit, was puur random. Mensen die vrijdag toekwamen kregen een droge tent terwijl ik vanaf woensdag al in het moeras zat.
De prijzen waren toch grotendeels gelijk aan vorig jaar?Vrijdag geweest, ondanks het slechte weer toch hard genoten car and Bike was zeer goed geregeld, mijn hoofdpunten waren Dickinson, fear factory, Biohazard, electric callboy, stukje priest gezien, avantasia, pod. Ffdp na een 5 tal nummers ben ik vertrokken maar klonk zeer goed. Voor de rest nog wat stukjes marquee meegepikt. Nadeel vond ik de eetprijzen schandalig duur geworden,
Toch niet! Ik stond op een gegeven moment bij de Jupiler stage en ben vervolgens naar de toiletten bij de ingang gelopen en tenslotte naar de overkant bij de Jim Beam bar. Telkens stonden er flinke rijen. En zeker niet eenmalig.Dan sta je bij het verkeerde toilet
Klopt. Sinds vorig jaar zijn er opeens regelmatig hele lange rijen bij de toiletten. Geen idee waar het aan ligt.Toch niet! Ik stond op een gegeven moment bij de Jupiler stage en ben vervolgens naar de toiletten bij de ingang gelopen en tenslotte naar de overkant bij de Jim Beam bar. Telkens stonden er flinke rijen. En zeker niet eenmalig.
Jupiler stage toiletten is logisch dat het er druk is. Zowel jupiler stage, metal dome, classic rock cafe als hun bier bard gaan daar naar toilet.Toch niet! Ik stond op een gegeven moment bij de Jupiler stage en ben vervolgens naar de toiletten bij de ingang gelopen en tenslotte naar de overkant bij de Jim Beam bar. Telkens stonden er flinke rijen. En zeker niet eenmalig.
Inderdaad, je betaalt er goed geld voor dus je mag er ook wat voor verwachten. Organisatie kan niets aan wateroverlast doen maar kan wel een oplossing / alternatief bieden. Misschien was dat er ook geweest, maar kan niet uit het verhaal opmaken of je ook beklag bij de organisatie hebt gedaan. Kan me niet voorstellen dat er geen alternatief aangeboden zou worden.Sorry, misschien makkelijk gezegd, maar ik had dat absoluut niet geaccepteerd.
Je hebt tenslotte betaald voor een goede, droge slaapplek.
Natuurlijk is er sprake van overmacht, maar als er vervolgens mensen die later arriveren wél een goede plek krijgen, dan is dat in mijn ogen onacceptabel.
Ik had sowieso gevraagd om een oplossing, of dat nu een andere tent/hut op Inferno, een tentje op de Boneyard, een bungalow in een vakantiepark, een noodopvang in een sporthal, of wat dan ook was geweest.
Hoe dan ook had ik mijn feestje niet laten verpesten!
Ik las van het weekend ergens dat er noodopvang was geregeld voor de gedupeerde Inferno bezoekers. Maar waar en hoe dat weet ik ook niet precies.Inderdaad, je betaalt er goed geld voor dus je mag er ook wat voor verwachten. Organisatie kan niets aan wateroverlast doen maar kan wel een oplossing / alternatief bieden. Misschien was dat er ook geweest, maar kan niet uit het verhaal opmaken of je ook beklag bij de organisatie hebt gedaan. Kan me niet voorstellen dat er geen alternatief aangeboden zou worden.
Inderdaad. Er waren geloof ik iets van 900 bedden beschikbaar gesteld.Ik las van het weekend ergens dat er noodopvang was geregeld voor de gedupeerde Inferno bezoekers. Maar waar en hoe dat weet ik ook niet precies.
Vrijdag was het door het slechte weer significant rustiger op het terrein dan donderdag en zaterdag, denk ik.Vreemd dan, er waren natuurlijk gewoon rijen voor toiletten, maar bij ons was dat telkens binnen 5 minuten aan de beurt (en dan heb ik het niet over de urinoirs)
Wat ik hier en daar een beetje hoor en lees is dat veel mensen alvorens het bekend werd van die noodopvang of zelf al een alternatief hebben gezocht, of gewoon zijn vetrokken. Bovendien was het in de wat luxerere tenten nog wel goed te doen, vanwege een houten vlonder binnen in de tent.Slechts een handvol bedden werden daadwerkelijk gebruikt. Dus de rest vond het (blijkbaar) dan toch niet zo'n probleem om op de camping te blijven.
Ligt wellicht ook aan het publiek, wat gemiddeld wat ouder zal zijn geweest.Ja redelijk wat. Tribune zat ook helemaal vol, wat ik zag. Maar het was geen dringen in het veld, gewoon gezellig vol.