Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1. Pendulum
2. Electric Callboy
3. While She Sleeps
Eerst keer trouwens dat ik de vier dagen aanwezig was. In het verleden vaak enkel het weekend bijgewoond maar nu de volledige experience. Weliswaar al werkend (gelukkig met genoeg vrije tijd) maar gelukkig op een heel fijne plek. En op dat ene incidentje na bij Steel Panther echt een heel fijn festival gehad. Volgens mij ook een aantal forumleden aan onze stand zien passeren, maar sowieso was het publiek doorgaans heel fijn.
Bon soit, ik ga mijn stem terugzoeken en wat aftersun smeren. TOT VOLGEND JAAR
1. Ne Obliviscaris
2. Pendulum
3. Brutus
en verder ga ik mij deze editie niet wagen aan een top zoveel, want ik heb werkelijk waar alle dagen geen prutset gezien!
Was een geslaagd feestje en ben weer eens naar de gallemiezen! Wellicht dat je me nog gespot hebt in m'n "Blowjob queen" shirt. Zoja, gefeliciteerd. Zoniet, ja ook geen drama eigenlijk. Tot volgend jaar maar weer!
Ondanks verkoudheid, regen en enkeldiepe modder was het een geslaagde dag Graspop!
Mijn top 3:
1. Avantasia (MET STIP! Wat was dat een topshow!)
2. Bruce Dickinson (Dankzij Tears Of The Dragon in de setlist)
3. Tarja (Ever Dream live! Boven verwachting goed)
Het was inderdaad weer een schitterende editie maar er is toch 1 punt van kritiek waar echt toch iets aan gedaan moet worden en dat zijn wachtrijen aan de toiletten. Als je na een paar Mexicano's moet sch*ten als een reiger dan wil je niet half uur staan wachten.