A7x, steel panther, red en ice nine kills. Met een hele lege undercard en mogelijk bad omens, offspring, sum 41, .. leek het moeilijk dat hier niets bij zou komen datk wil horen. Maar met ice nine kills misschien al naar vrijdag zit ik aan 3 en in de Kameleak zitten nog bfmv en breaking benjamin die niet juist lijken te vallen. Het lijkt erop dat ik, in tegenstelling tot zondag van 2022 dit keer aan het kortere einde ga trekken
Ps: combi zou er wel genoeg zijn maar dat gaat niet met 2 kinderen waarvan 1 tege dan maar 5maanden is
Duidelijk, bedankt voor je antwoord.
@MetalLimbo heeft al uitgebreid gereageert met tips zie ik.
Voor mij persoonlijk is zaterdag de beste dag met afstand, en zal ik de hele dag heen en weer aan het rennen zijn waarschijnlijk.
Ik zou zeker een kijkje nemen bij Blind Guardian, dat is echt een fantastische live band en Hanzi is misschien wel mijn favoriete metal zanger, zijn stem is echt indrukwekkend. Verder zou ik ook Kamelot niet skippen als je powermetal enigszins wat vind, dat is toch een band die niet zo veel op fesitvals staat hier en kan wel een unieke kans zijn, zeker als je op dat moment niets anders te doen hebt.
Je zal wel geen fan zijn van nu-metal neem ik aan uit je lijstje, mocht je dit wel zijn zou ik Mudvayne ook niet skippen als die er daadwerkelijk staan (stonden op de leaked poster) is toch wel een band die voor het laatst in België was in 2003 en je dus niet veel kansen voor zult krijgen.
Verder weet ik niet wat je van BMTH vind, als je de muziek enigszins kunt verdragen zou ik na a7x toch even blijven staan om te kijken of het live meer indruk maakt dan op album, het is wel een band die flink wat show met zich mee brengt zegmaar.
While she sleeps is ook altijd de moeite waard live, paar maanden geleden gezien en zette een goede show neer.
Hetzelfde geld voor ADTR trouwens, als die openen met The Downfall of us all dan zit je direct wel goed in de show ook, leuke energie hebben die. is ook een band die ik nooit zal skippen als ik geen clashes heb.