Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Moge Satan ons trouwens behoeden van Maneskin op Graspop.
Het goede nieuws is dat ze ermee nokken na dit jaar. Het slechte nieuws is dat het soms voorkomt dat een act op zowel GMM als RW staat. Maar met Tool, Alice Cooper, FFDP, Judas Priest, BMTH, Avenged Sevenfold, Scorpions en Machine Head hebben we onze headliners al gekend. Dus dit zit wel goed.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Dat je Greta een Led Zeppelin cover band vind zegt voor mij eigenlijk al genoeg..
Ieder z'n ding uiteraard :)
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Er is natuurlijk een verschil tussen 'metal toppers' en 'Graspop materiaal'.
Dat een band mogelijk op GMM zou kunnen staan, maakt het nog geen metal topper.
Zie het zo, als jij een echte metalfan was, zou dat rijtje namen dat je noemt jou overtuigen om naar Werchter te gaan i.p.v. naar GMM? Zou een metalfan eerder voor Foo Fighters kiezen dan voor Tool, Judas Priest, Avenged Sevenfold, Machine Head, etc.?
Als metalfan ben ik ook muziekliefhebber, dus ik wil ook weleens wat anders. Machine Head vorig jaar al gezien, Priest is leuk maar echt al te vaak gezien, A7X alleen het oude materiaal en dan blijft Tool als enige over wat mij echt zou overhalen.
Als deep purple of deff leppard kunnen, dan zeker Greta.
Hebben btw echt wel een show bij tegenwoordig. Die zijn fameus doorgegroeid op een paar jaar tijd.
Ben het hier ook volledig mee eens. En ik zie dan 100x liever Greta Van Fleet een debuut maken dan Deep Purple voor de 69e keer, mijn hemel joh.
Maar al wel eens eerder gezegd, dit is een probleem van gewoon ''te vaak'' geweest zijn. Maar waar veel festivals nog een beetje vernieuwende namen slaak ik echt diepe zuchten bij alweer main stage namen als Alice Cooper, Judas Priest, Scorpions en Deep Purple. Ga eens met pensioen man. Tool en BMTH dragen voornamelijk de poster qua grote namen. De rest is gewoon om te janken (qua headliner materiaal). Maar dat is geheel een persoonlijke mening.
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Als metalfan ben ik ook muziekliefhebber, dus ik wil ook weleens wat anders. Machine Head vorig jaar al gezien, Priest is leuk maar echt al te vaak gezien, A7X alleen het oude materiaal en dan blijft Tool als enige over wat mij echt zou overhalen.

Ben het hier ook volledig mee eens. En ik zie dan 100x liever Greta Van Fleet een debuut maken dan Deep Purple voor de 69e keer, mijn hemel joh.
Maar al wel eens eerder gezegd, dit is een probleem van gewoon ''te vaak'' geweest zijn. Maar waar veel festivals nog een beetje vernieuwende namen slaak ik echt diepe zuchten bij alweer main stage namen als Alice Cooper, Judas Priest, Scorpions en Deep Purple. Ga eens met pensioen man. Tool en BMTH dragen voornamelijk de poster qua grote namen. De rest is gewoon om te janken (qua headliner materiaal). Maar dat is geheel een persoonlijke mening.
Uiteraard, en dat zul je ongetwijfeld ook wel hebben begrepen, had ik het niet specifiek over jou of mij of een andere willekeurige metalfan, maar om metalfans in de breedste zin van het woord.
Wat zouden die liever zien?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken