Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.189
Het is natuurlijk nog steeds afwachten of en waar Dimmu Borgir wordt aangekondigd, maar intussen kunnen we toch alvast blij zijn met 'het kleine tweelingbroertje' (zelfde jaar van oprichting): Dark Funeral!

De zondag belooft nu al een geweldig black metal dagje te worden, met naast Dark Funeral nog Emperor, Ereb Altor en Ihsahn!

 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Ja, veel mooie en bizarre herinneringen. Mijn eerste Black Sabbath show in 1998 (en megafan toen) daarna een bijna doodervaring toen onze BOB per ongeluk door rood reed nabij Geel en aan de achterkant door een vrachtwagen werd geraakt. Daarna memorabele optredens van Ministry, Hypocrisy, Type O Negative, Mastodon (eerste album net uit), Dillinger Escape Plan, My Dying Bride (ttv Songs of Darkness...), Cult of Luna, Alice In Chains, Amenra, Soundgarden, etc. Maar vooral mijn vriendin die ik in 2009 als CocaCola meisje bij die stand heb leren kennen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.661
3.352
Ja, veel mooie en bizarre herinneringen. Mijn eerste Black Sabbath show in 1998 (en megafan toen) daarna een bijna doodervaring toen onze BOB per ongeluk door rood reed nabij Geel en aan de achterkant door een vrachtwagen werd geraakt. Daarna memorabele optredens van Ministry, Hypocrisy, Type O Negative, Mastodon (eerste album net uit), Dillinger Escape Plan, My Dying Bride (ttv Songs of Darkness...), Cult of Luna, Alice In Chains, Amenra, Soundgarden, etc. Maar vooral mijn vriendin die ik in 2009 als CocaCola meisje bij die stand heb leren kennen.
Dat gaat wel alle kanten op, van bijna dood naar de liefde... hoe moet je daar met een juiste emoji op antwoorden :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Chronicbias

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.189
Ah fuck me that is what I get for listening to bands on the leaked poster. was really looking forward to seeing them already
Wacht maar tot de klap dat Breaking Benjamin er niet op blijkt te staan.. 😝
Of (persoonsafhankelijk) Limp Bizkit, Tremonti, BFMV, Amaranthe, Turnstile, Night Ranger, Mr. Bungle, ... 😶
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en nikita

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.423
6.117
Wacht maar tot de klap dat Breaking Benjamin er niet op blijkt te staan.. 😝
Of (persoonsafhankelijk) Limp Bizkit, Tremonti, BFMV, Amaranthe, Turnstile, Night Ranger, Mr. Bungle, ... 😶
Zou toch wat zijn als uiteindelijk bijna niks van die gelekte poster klopt, zeg… van mij mag het hoor, ik ben niet wild over de meeste namen, zou best benieuwd zijn waar ze dan wel mee zouden komen. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat de meeste er wel zullen staan. Zeker de namen die al andere Europese data bevestigd hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
127
196
ik ga er vanuit dat we Mudvayne toch wel kunnen opschrijven? Aangezien ze ook op Rock Am Ring staan
Van mij mag deze absolute top band wel komen hoor
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Wacht maar tot de klap dat Breaking Benjamin er niet op blijkt te staan.. 😝
Of (persoonsafhankelijk) Limp Bizkit, Tremonti, BFMV, Amaranthe, Turnstile, Night Ranger, Mr. Bungle, ... 😶
Ja dat zou wel een flinke klap zijn ja.

Was vooral aan het hopen op Breaking Benjamin en Mudvayne. Als die beiden afvallen zou dat wel balen zijn :(
Limp bizkit, Amaranthe, Turnstile zou ik ook graag zien

Limp Bizkit, Turnstile, Mr Bungle, Rival Sons verwacht ik eigenlijk wel, aangezien die hun tour al lang en breed bekend hebben gemaakt en er lijkt geen reden te zijn dat die ineens de boel gaan cancellen.

Breaking Benjamin valt niet veel over te zeggen, volgens mij verder nergens signalen gezien nog dat die naar Europa zouden komen dit jaar. Hetzelfde geld voor Night Ranger denk ik @Koekdoos ? (en ADTR zou ik ook in dit rijtje plaatsen, amerikaanse band zonder europese tour volgens mij)

BFMV is ook een beetje een vraagteken, wat die gaan doen. maar maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, prima band maar vaak genoeg gezien. denk zelf overigens wel dat ze er gewoon zullen staan.

Amaranthe heeft nog niets staan in juni, maar staan wel op 1 festival twee weken na Graspop. Verder een paar shows eind Juli.

Samenvatiing:
Vrij zeker: Limp Bizkit, Turnstile, Mr Bungle, Rival Sons, Amaranthe (die laatste nog het meest twijfelachtig denk ik)
Onzeker: Breaking Benjamin, Night Ranger, ADTR, BFMV
Lijkt afgevallen te zijn: Mudvayne

EDIT: Ik heb hierbij alleen even gekeken naar de grote namen, of namen die ik interessant vind. voor wie daar zin in heeft, voel je vrij om dit overzicht aan te vullen met de rest van de 30 namen van de geleakte poster :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Valthys

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.804
7.684
Ja dat zou wel een flinke klap zijn ja.

Was vooral aan het hopen op Breaking Benjamin en Mudvayne. Als die beiden afvallen zou dat wel balen zijn :(
Limp bizkit, Amaranthe, Turnstile zou ik ook graag zien

Limp Bizkit, Turnstile, Mr Bungle, Rival Sons verwacht ik eigenlijk wel, aangezien die hun tour al lang en breed bekend hebben gemaakt en er lijkt geen reden te zijn dat die ineens de boel gaan cancellen.

Breaking Benjamin valt niet veel over te zeggen, volgens mij verder nergens signalen gezien nog dat die naar Europa zouden komen dit jaar. Hetzelfde geld voor Night Ranger denk ik @Koekdoos ? (en ADTR zou ik ook in dit rijtje plaatsen, amerikaanse band zonder europese tour volgens mij)

BFMV is ook een beetje een vraagteken, wat die gaan doen. maar maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, prima band maar vaak genoeg gezien. denk zelf overigens wel dat ze er gewoon zullen staan.

Amaranthe heeft nog niets staan in juni, maar staan wel op 1 festival twee weken na Graspop. Verder een paar shows eind Juli.

Samenvatiing:
Vrij zeker: Limp Bizkit, Turnstile, Mr Bungle, Rival Sons, Amaranthe (die laatste nog het meest twijfelachtig denk ik)
Onzeker: Breaking Benjamin, Night Ranger, ADTR, BFMV
Lijkt afgevallen te zijn: Mudvayne

Night Ranger heeft nog geen Europese data, maar had in 2022 ook maar twee Europese data staan.

Toevallig vanochtend opgezocht dat ze een week ervoor en erna alweer in de VS stonden. Dus momenteel nog wel genoeg speling met niks tussen eind mei en eind juli.

We houden hoop dat het geen tweede poster leak debacle wordt. En anders blijven we positief met Dokken op Alcatraz!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken