Ja dat zou wel een flinke klap zijn ja.
Was vooral aan het hopen op Breaking Benjamin en Mudvayne. Als die beiden afvallen zou dat wel balen zijn
Limp bizkit, Amaranthe, Turnstile zou ik ook graag zien
Limp Bizkit, Turnstile, Mr Bungle, Rival Sons verwacht ik eigenlijk wel, aangezien die hun tour al lang en breed bekend hebben gemaakt en er lijkt geen reden te zijn dat die ineens de boel gaan cancellen.
Breaking Benjamin valt niet veel over te zeggen, volgens mij verder nergens signalen gezien nog dat die naar Europa zouden komen dit jaar. Hetzelfde geld voor Night Ranger denk ik
@Koekdoos ? (en ADTR zou ik ook in dit rijtje plaatsen, amerikaanse band zonder europese tour volgens mij)
BFMV is ook een beetje een vraagteken, wat die gaan doen. maar maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, prima band maar vaak genoeg gezien. denk zelf overigens wel dat ze er gewoon zullen staan.
Amaranthe heeft nog niets staan in juni, maar staan wel op 1 festival twee weken na Graspop. Verder een paar shows eind Juli.
Samenvatiing:
Vrij zeker: Limp Bizkit, Turnstile, Mr Bungle, Rival Sons, Amaranthe (die laatste nog het meest twijfelachtig denk ik)
Onzeker: Breaking Benjamin, Night Ranger, ADTR, BFMV
Lijkt afgevallen te zijn: Mudvayne