Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
A7x, steel panther, red en ice nine kills. Met een hele lege undercard en mogelijk bad omens, offspring, sum 41, .. leek het moeilijk dat hier niets bij zou komen datk wil horen. Maar met ice nine kills misschien al naar vrijdag zit ik aan 3 en in de Kameleak zitten nog bfmv en breaking benjamin die niet juist lijken te vallen. Het lijkt erop dat ik, in tegenstelling tot zondag van 2022 dit keer aan het kortere einde ga trekken 😄

Ps: combi zou er wel genoeg zijn maar dat gaat niet met 2 kinderen waarvan 1 tege dan maar 5maanden is 🤷‍♂️
Duidelijk, bedankt voor je antwoord. @MetalLimbo heeft al uitgebreid gereageert met tips zie ik.
Voor mij persoonlijk is zaterdag de beste dag met afstand, en zal ik de hele dag heen en weer aan het rennen zijn waarschijnlijk.

Ik zou zeker een kijkje nemen bij Blind Guardian, dat is echt een fantastische live band en Hanzi is misschien wel mijn favoriete metal zanger, zijn stem is echt indrukwekkend. Verder zou ik ook Kamelot niet skippen als je powermetal enigszins wat vind, dat is toch een band die niet zo veel op fesitvals staat hier en kan wel een unieke kans zijn, zeker als je op dat moment niets anders te doen hebt.

Je zal wel geen fan zijn van nu-metal neem ik aan uit je lijstje, mocht je dit wel zijn zou ik Mudvayne ook niet skippen als die er daadwerkelijk staan (stonden op de leaked poster) is toch wel een band die voor het laatst in België was in 2003 en je dus niet veel kansen voor zult krijgen.

Verder weet ik niet wat je van BMTH vind, als je de muziek enigszins kunt verdragen zou ik na a7x toch even blijven staan om te kijken of het live meer indruk maakt dan op album, het is wel een band die flink wat show met zich mee brengt zegmaar.
While she sleeps is ook altijd de moeite waard live, paar maanden geleden gezien en zette een goede show neer.
Hetzelfde geld voor ADTR trouwens, als die openen met The Downfall of us all dan zit je direct wel goed in de show ook, leuke energie hebben die. is ook een band die ik nooit zal skippen als ik geen clashes heb.
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
120
387
Voor mij is het afwachten tot de volgende batch namen. Voorlopig is enkel de vrijdag en zaterdag de moeite voor mij, maar twijfel tussen combi of dagtickets. Buiten het bemachtigen van de tickets, wil ik me ook gewoon kunnen voorbereiden op de bevestigde bands. Heb ondertussen Mudvayne, ABMFV, ADTR, Limp Bizkit wel al toegevoegd. Enkel Breaking Benjamin nog niet omdat ik het moeilijk kon geloven dat ze naar Europa zouden komen en het feit dat ik niet ontchoogeld wil zijn moesten ze toch niet komen. Maar hoe langer het duurt, hoe groter de hoop zeg maar 😅 Die "very special guest" is inderdaad wel mysterieus en zou in mijn ogen perfect BB kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik weet niet of ik het goed zag
Maar ik zag net op Facebook bij de verhalen Dillenger Escape Plan, met een klein icoontje waar Hellfest en Metallica opstond. Toen ik erop klikte was het verwijderd en kon ik het niet meer zien.
Nu weet ik dat ze reünie shows doen in Amerika in dezelfde tijd . Maar ik vond dit apart en kon niet precies zien waar 't mee te maken had.
Foutje?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en won666

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Ik zag de affiche van Hellfest ook voorbij komen in de stories van Dillinger escape plan,ging inderdaad over de dag dat Metallica speelt.
 
Laatst bewerkt:

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
Ik weet niet of ik het goed zag
Maar ik zag net op Facebook bij de verhalen Dillenger Escape Plan, met een klein icoontje waar Hellfest en Metallica opstond. Toen ik erop klikte was het verwijderd en kon ik het niet meer zien.
Nu weet ik dat ze reünie shows doen in Amerika in dezelfde tijd . Maar ik vond dit apart en kon niet precies zien waar 't mee te maken had.
Foutje?
Ik heb dat precies ook gezien maar klikte te snel door en daarna vond ik het niet meer
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.615
5.020
Nog eentje uit de categorie 'vaker van gehoord, maar nog nooit echt de tijd en moeite genomen of aan toe gekomen om eens goed te beluisteren': Pendulum!

Bevalt me wel prima die catchy, eigenzinnige liedjes.
Fijn om de vrijdag mee af te sluiten, en lijkt ook goed te vallen daarvoor, ergens tijdens FFDP en/of Judas Priest. Alleen een clash met bv. Turnstile zou nog roet in het eten kunnen gooien..

 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Nog eentje uit de categorie 'vaker van gehoord, maar nog nooit echt de tijd en moeite genomen of aan toe gekomen om eens goed te beluisteren': Pendulum!

Bevalt me wel prima die catchy, eigenzinnige liedjes.
Fijn om de vrijdag mee af te sluiten, en lijkt ook goed te vallen daarvoor, ergens tijdens FFDP en/of Judas Priest. Alleen een clash met bv. Turnstile zou nog roet in het eten kunnen gooien..

Niet echt mijn ding als ik dit zo hoor. Maar alles is beter als 5FDP!!!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
Nog eentje uit de categorie 'vaker van gehoord, maar nog nooit echt de tijd en moeite genomen of aan toe gekomen om eens goed te beluisteren': Pendulum!

Bevalt me wel prima die catchy, eigenzinnige liedjes.
Fijn om de vrijdag mee af te sluiten, en lijkt ook goed te vallen daarvoor, ergens tijdens FFDP en/of Judas Priest. Alleen een clash met bv. Turnstile zou nog roet in het eten kunnen gooien..

Ik heb hetzelfde met Pendulum, nooit echt geluisterd maar na de aankondiging ben ik er eens in gedoken en het bevalt me goed. Krijg langzamerhand steeds meer zin in dat optreden.

Hoop inderdaad ook dat ze als marquee head staan, tijdens de headliners. De vrijdag is namelijk de enige dag dat ik weinig interesse heb in de headliners.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Ik heb hetzelfde met Pendulum, nooit echt geluisterd maar na de aankondiging ben ik er eens in gedoken en het bevalt me goed. Krijg langzamerhand steeds meer zin in dat optreden.

Hoop inderdaad ook dat ze als marquee head staan, tijdens de headliners. De vrijdag is namelijk de enige dag dat ik weinig interesse heb in de headliners.
Priest ga ik sowieso zien op de vrijdag. Ook al is het omdat zoonlief ze nog niet gezien heeft. Zie het maar als metalen opvoeding waar ook pa nog steeds van geniet😜
Man! Wat gun ik dat andere mensen dat ze hun kinderen mee kunnen nemen op muzikale ontdekking. Maar ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik vooral in de rock en metal de docent wil zijn. Alle andere smaakjes mag hij zelf ontdekken. Zo Leuk om te zien welke richting de muzieksmaak van de kinderen opgaat. De jongste is van de Hardstyle🤦 Maar gaat in December toch met pa mee naar Slipknot. Tot zover weer ff het of topic gezeur van mijn kant😁😈
 
Laatst bewerkt:

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Priest ga ik sowieso zien op de vrijdag. Ook al is het omdat zoonlief ze nog niet gezien heeft. Zie het maar als metalen opvoeding waar ook pa nog steeds van geniet😜
Man! Wat gun ik dat andere mensen dat ze hun kinderen mee kunnen nemen op muzikale ontdekking. Maar ik ben wel zo eerlijk om te zeggen dat ik vooral in de rick en metal de docent wil zijn. Alle andere smaakjes mag hij zelf ontdekken. Zoeuk om te zien welke richting de muzieksmaak van de kinderen opgaat. De jongste is van de Hardstyle🤦 Maar gaat in December toch met pa mee naar Slipknot. Tot zover weer ff het of topic gezeur van mijn kant😁😈
Respect, ik ga mijn zoon ook 1 dag meenemen. Is ook een hardstyler en bij steel panter zijn eerste blote ...🤣
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Nog eentje uit de categorie 'vaker van gehoord, maar nog nooit echt de tijd en moeite genomen of aan toe gekomen om eens goed te beluisteren': Pendulum!

Bevalt me wel prima die catchy, eigenzinnige liedjes.
Fijn om de vrijdag mee af te sluiten, en lijkt ook goed te vallen daarvoor, ergens tijdens FFDP en/of Judas Priest. Alleen een clash met bv. Turnstile zou nog roet in het eten kunnen gooien..

Ik ga deze show zeker vooraan proberen te komen! Heb nu 2x de DJ set kunnen zien maar de live set heb ik altijd moeten missen, dus zij staan wel ver bovenaan mijn lijst voor dit jaar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken