Gaat erom dat de discussie al is geweest en de meerderheid het er hier mee eens was dat die discussie niet geschikt was voor dit topic.
Heb de discussie inmiddels teruggevonden (was even zoeken, bijna het
halve topic terug..), en zo uitvoerig was die niet.
2 pagina's met een dikke 20 reacties, verdeeld over een man of 10.
Exact één persoon riep op om de discussie te verplaatsen, waarmee één persoon het niet eens was, dus met die 'meerderheid' valt het ook wel mee..
Overigens is de discussie nu relevanter dan toen, aangezien SP inmiddels daadwerkelijk is aangekondigd.
En een discussie van 2 maanden en 200 pagina's geleden, waar maar een man of 10 aan hebben deelgenomen, hoeft naar mijn mening niet ineens op slot gedaan te worden voor alle overige leden (zeker als deze de eerdere discussie gemist hebben tussen de tsunami aan pagina's die hier vaak voorbij komen).
Ik sta er helemaal achter dat het topic wel wat meer aan banden mag worden gelegd, en dat we daar met z'n allen voor mogen en moeten zorgen, maar om nu bepaalde, relevante discussies in de ban te doen, ruikt mij weer teveel naar gatekeeping, en dat is het laatste dat we hier willen, toch?
Maar pak gerust nog maar wat oude irrelevante posts van mij erbij, die zijn er immers genoeg.
Tja, wie kaatst...