Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.695
En waarom zou overigens een dergelijke discussie niet meer opnieuw aangehaald mogen worden in een de facto on- én off-topic thread (waar ik me inmiddels maar bij heb neergelegd)?
Omdat het een dermate gevoelig onderwerp is, dat het al snel een nare discussie wordt. Dat werd het vorige keer ook en was een directe aanleiding voor een discussie over de verminderde sfeer hier.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Omdat het een dermate gevoelig onderwerp is, dat het al snel een nare discussie wordt. Dat werd het vorige keer ook en was een directe aanleiding voor een discussie over de verminderde sfeer hier.
Hm, beetje vreemd wel dat dat onderwerp blijkbaar zo gevoelig ligt, daar zou een jaar of 10 geleden nauwelijks discussie over geweest zijn, lijkt me.
Maar goed, ik zal het wel eens terug gaan zoeken en lezen dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.269
3.844
Laten we het erop houden dat jij alle vrijheid mag hebben om een mening te hebben over dit soort onderwerpen, maar dat we hier gewoon over het festival GMM discussies voeren en toffe dingen delen. Prima toch?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.269
3.844
Dat staat toch ook in mijn post? Totaal overbodig bericht weer. Dit kan toch makkelijk in het hardrock/metal topic???111!! 😅
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Laten we het erop houden dat jij alle vrijheid mag hebben om een mening te hebben over dit soort onderwerpen, maar dat we hier gewoon over het festival GMM discussies voeren en toffe dingen delen. Prima toch?
Nu wordt ie leuk, zeg..
Het ging toch ook over GMM?
@won666 vroeg zich n.a.v. een newsletter af of Steel Panther nog wel op de line-up staat (ik ga ervanuit van wel), waarna @Rockbeer begon over de kleding van de dames. Dus laten we nou niet doen alsof mijn reactie dan ineens (te) off-topic zou zijn, uitgerekend in deze thread (dat het te gevoelig is voor sommigen, wist ik toen nog niet).

En wat 'toffe dingen' zijn, kun je ook eindeloos over discussiëren.
Zo vind ik bv. een stevige, respectvolle discussie over een relevante band/onderwerp op z'n tijd ook heel erg tof.
Sowieso vele malen toffer en interessanter dan speculeren wanneer er weer aankondigingen gaan komen, of de meningen over de stad Tilburg..
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.269
3.844
Gaat erom dat de discussie al is geweest en de meerderheid het er hier mee eens was dat die discussie niet geschikt was voor dit topic. Maar pak gerust nog maar wat oude irrelevante posts van mij erbij, die zijn er immers genoeg.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.398
2.926
Gaat erom dat de discussie al is geweest en de meerderheid het er hier mee eens was dat die discussie niet geschikt was voor dit topic. Maar pak gerust nog maar wat oude irrelevante posts van mij erbij, die zijn er immers genoeg.
Gaat het niet om. Ik leg onze mening uit....niet de discussie. En dan is het volgens jou weer een volkomen overbodige post.
Goed dat er altijd mensen zijn die alles beter weten. Maar laat gaan......er zijn belangrijkere zaken op deze wereld. Graspop bijvoorbeeld
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Gaat erom dat de discussie al is geweest en de meerderheid het er hier mee eens was dat die discussie niet geschikt was voor dit topic.
Heb de discussie inmiddels teruggevonden (was even zoeken, bijna het halve topic terug..), en zo uitvoerig was die niet.
2 pagina's met een dikke 20 reacties, verdeeld over een man of 10.
Exact één persoon riep op om de discussie te verplaatsen, waarmee één persoon het niet eens was, dus met die 'meerderheid' valt het ook wel mee..

Overigens is de discussie nu relevanter dan toen, aangezien SP inmiddels daadwerkelijk is aangekondigd.
En een discussie van 2 maanden en 200 pagina's geleden, waar maar een man of 10 aan hebben deelgenomen, hoeft naar mijn mening niet ineens op slot gedaan te worden voor alle overige leden (zeker als deze de eerdere discussie gemist hebben tussen de tsunami aan pagina's die hier vaak voorbij komen).

Ik sta er helemaal achter dat het topic wel wat meer aan banden mag worden gelegd, en dat we daar met z'n allen voor mogen en moeten zorgen, maar om nu bepaalde, relevante discussies in de ban te doen, ruikt mij weer teveel naar gatekeeping, en dat is het laatste dat we hier willen, toch?
Maar pak gerust nog maar wat oude irrelevante posts van mij erbij, die zijn er immers genoeg.
Tja, wie kaatst... ;)
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Bokirules en Piebe71

JamesBourbon

Playlistbediener
17 nov 2022
14
9
I find it especially funny that this "discussion" has actually been revived here by one of the major opponents of public female nudity :LOL: . If Rockbeer had kept his aversion to himself, it would have simply been about whether or not Steel would disappear. Panther.
I can't understand why anyone would have an aversion to female public nudity 🤣
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Er zijn hier sommige die niet beseffen dat Steel Panther een goed georkestreerde act is waarbij een onderdeel is dat telkens dezelfde "Aziatische " dame naar voren komt om als eerste haar borsten te tonen en om bij het nummer Asian Hooker op Michael Star zijn schoot te zitten.
 
  • Thinking
Waarderingen: Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.687
7.469
Kerstvakantie is zo goed als voorbij, heel december geen namen gehad, maandag dan maar om het nieuwe jaar in te luiden?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
633
Kerstvakantie is zo goed als voorbij, heel december geen namen gehad, maandag dan maar om het nieuwe jaar in te luiden?
ik hoop het ook, om de ticketverkoop weer een boost te geven.
maar ik verwacht het nog niet, ze moeten eerst op kantoor mails en forum bij lezen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.202
7.455
Er zijn hier sommige die niet beseffen dat Steel Panther een goed georkestreerde act is waarbij een onderdeel is dat telkens dezelfde "Aziatische " dame naar voren komt om als eerste haar borsten te tonen en om bij het nummer Asian Hooker op Michael Star zijn schoot te zitten.
Weet niet hoe je hier bij komt maar in 2022 was dit gewoon iemand uit het publiek en niet een ingehuurde actrice of iets dergelijks die met ze mee tourt. Zie ook @Jamel zijn bericht van de vorige keer dat er deze discussie hadden.
 

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Ik lees hier veel glammetal/glamrock namen. Ik zou graag H.E.A.T., POODLES, EUROPE, BLACKRAIN, HARDCORE SUPERSTAR, FREAK KITCHEN, BACKYARD BABIES en SANTA CRUS zien.
Op EUROPE na zijn ze minder te zien in Belgie en Nederland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken