Graspop Metal Meeting 2024

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
90
200
Zijn er in het weekend van Graspop nog andere festivals dan Copenhell, Pinkpop of Summerside? Want die hebben nu ook Corey Taylor, Bruce Dickinson, Deep Purple en Megadeth. Allemaal bands die eigenlijk op alle 4 de festivals min of meer niet zouden misstaan maar als de vier festivals zo hard in elkaars vaarwater zitten ... u begrijpt mijn punt.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
880
353
Zijn er in het weekend van Graspop nog andere festivals dan Copenhell, Pinkpop of Summerside? Want die hebben nu ook Corey Taylor, Bruce Dickinson, Deep Purple en Megadeth. Allemaal bands die eigenlijk op alle 4 de festivals min of meer niet zouden misstaan maar als de vier festivals zo hard in elkaars vaarwater zitten ... u begrijpt mijn punt.
Zie van die namen eigenlijk alleen corey wel op pinkpop staan dus dat zal ik niet perse als een concurrent zien van graspop
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.494
8.162
Zijn er in het weekend van Graspop nog andere festivals dan Copenhell, Pinkpop of Summerside? Want die hebben nu ook Corey Taylor, Bruce Dickinson, Deep Purple en Megadeth. Allemaal bands die eigenlijk op alle 4 de festivals min of meer niet zouden misstaan maar als de vier festivals zo hard in elkaars vaarwater zitten ... u begrijpt mijn punt.
Hurricane en Southside festival ook nog
Die hebben niet echt metal acts maar wel dingen als bmth, Offspring etc.
 

Dg 129m

Playlistbediener
10 okt 2023
17
26
Ik denk dat ze morgenvroeg om 10 uur avenged sevenfold of bring me the horizon gaan bekendmaken
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.659
4.972
ieder uur
f5 GIF
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.796
2.524
Voor sommigen is de dag hier al voorbij blijkbaar, het is amper 11u :oops:

Lijkt me ook dat vanmorgen iets meer in het teken moest staan van Clouseau. Deze middag om 16u zal GMM wel volgen. Of eender welk uur. Want het mag nu wel duidelijk zijn dat GMM geen vast stramien gebruikt voor aankondigingen. Headliners zijn per definitie ook niet meer volledig apart..
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Loek123 en gerbthederp

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
334
688
Voor sommigen is de dag hier al voorbij blijkbaar, het is amper 11u :oops:

Lijkt me ook dat vanmorgen iets meer in het teken moest staan van Clouseau. Deze middag om 16u zal GMM wel volgen. Of eender welk uur. Want het mag nu wel duidelijk zijn dat GMM geen vast stramien gebruikt voor aankondigingen. Headliners zijn per definitie ook niet meer volledig apart..
Nah, vandaag is gewoon ''een'' dag hoor. Verwacht vandaag op z'n minst BMTH en is vooral de vraag of A7X er ook bij staat.
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
92
256
Tegen de ticketverkoop zullen de zaterdag headliners + aanzienlijke batch wel bekend zijn.
Ik vermoed wel dat er een (grote) zondagheadliner nog achter gehouden zal worden.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.796
2.524
Nah, vandaag is gewoon ''een'' dag hoor. Verwacht vandaag op z'n minst BMTH en is vooral de vraag of A7X er ook bij staat.
Zou dan toch minstens omgekeerd moeten zijn. @jimmywe heeft al laten vallen dat vandaag A7X zal aangekondigd worden. Dan is het nog maar de vraag of BMTH daarbij zal staan 🙃
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.127
8.247
Tegen de ticketverkoop zullen de zaterdag headliners + aanzienlijke batch wel bekend zijn.
Ik vermoed wel dat er een (grote) zondagheadliner nog achter gehouden zal worden.

komende week de batch en voor de start van de verkoop zijn er 7 headliners bekend, waarbij onduidelijk is of er nog een echte headliner als 8e naam staat voor/na Tool.
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Zou dan toch minstens omgekeerd moeten zijn. @jimmywe heeft al laten vallen dat vandaag A7X zal aangekondigd worden. Dan is het nog maar de vraag of BMTH daarbij zal staan 🙃
Hij had gezegd dat we vandaag zouden weten welke dag A7X zou staan. Ik vat dat meer op als "ze komen, maar als ze vandaag niet voor zaterdag worden aangekondigd staan ze dus op zondag"
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
komende week de batch en voor de start van de verkoop zijn er 7 headliners bekend, waarbij onduidelijk is of er nog een echte headliner als 8e naam staat voor/na Tool.
Ik zie die 8e headliner nog wel als grootste naam van de batch opduiken. Zeker als Jimmy's theorie klopt dat de North headliner op donderdag iets kleiner wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
334
688
Zou dan toch minstens omgekeerd moeten zijn. @jimmywe heeft al laten vallen dat vandaag A7X zal aangekondigd worden. Dan is het nog maar de vraag of BMTH daarbij zal staan 🙃
Wow, ja dat bedoelde ik ook.
Echter is BMTH de vrijdag en zondag al niet beschikbaar. Dus moet bijna wel dat die op zaterdag staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.127
8.247
Hij had gezegd dat we vandaag zouden weten welke dag A7X zou staan. Ik vat dat meer op als "ze komen, maar als ze vandaag niet voor zaterdag worden aangekondigd staan ze dus op zondag"

Slim, vandaag 2 headliners waar niet per se A7x bij hoeft te zitten, en dan is duidelijk welke dag ze staan. Of dat zaterdag of zondag is, weten we niet, want ze kunnen net zo goed vandaag de zondagse headliners aankondigen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.127
8.247
Ik zie die 8e headliner nog wel als grootste naam van de batch opduiken. Zeker als Jimmy's theorie klopt dat de North headliner op donderdag iets kleiner wordt.

Lijkt me niet dat ze nu nog een aparte post gaan gebruiken voor de donderdag headliner, zeker niet als de andere drie dagen met beide headliners tegelijk gaan komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken