Graspop Metal Meeting 2024

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.395
1.478
Het zal wel pas om 16:00 zijn? Want amerikaanse band?
Metallica en Five Finger Death Punch zijn ook Amerikaanse bands en werden gisteren om 10 h 00 aangekondigd en Tool eergisteren. Allee Metallica voor TOR en I-Days wel te verstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.803
8.779
Ik verwacht dat ze mogelijk vandaag overslaan en morgen een hele lichting namen droppen. BMTH, Electric Callboy en Avenged Sevenfold lijken me vrij zeker.
volgens onze betrouwbare bron jimmy komen ze vandaag met Avenged Sevenfold, morgen met een andere headliner en volgende week een grote lading namen
ik verwacht dus geen headliners in de grote drop met namen
dat er om 10:00 niks komt betekent natuurlijk niet dat we niets krijgen vandaag. er is nog genoeg tijd deze dag.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
292
604
I think a lot of people expected 5FDP based on them supporting Metallica on their june run but many didn't expect them as a headliner, so they weren't talked about as much.
Actually, I think some of us have already expressed this expectation? I'm not surprised, both JP and 5FDP were expected (not necessarily as a combination). 5FDP is not my favorite band but based on their (increasing) popularity and 2022 passage when they were just below the HL position, it seems justified. I'd put them on par with A7X in terms of size / popularity, also an expected headliner.
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Het meest voor de hand liggende lijkt mij nog steeds dat vandaag A7X en BMTH voor de zaterdag aangekondigd worden en morgen de zondag headliners. Gebeurt nu gewoon even niet gelijk om 10 uur al.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.778
3.542
volgens onze betrouwbare bron jimmy komen ze vandaag met Avenged Sevenfold, morgen met een andere headliner en volgende week een grote lading namen
ik verwacht dus geen headliners in de grote drop met namen
dat er om 10:00 niks komt betekent natuurlijk niet dat we niets krijgen vandaag. er is nog genoeg tijd deze dag.
Volgens mij zei jimmy juist dat we normaal de grote batch deze week al zien. Is dat misschien vandaag om 16u dan? Morgen komt tenslotte Alcatraz weer. Van deze twee festivals een grotere groep namen lijkt me niet erg handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.650
8.997
Dat het niet om 10.00 is, verhoogt de kans dat ze met één naam komen vandaag. Wens van een band (A7x in dit geval?) om een specifiek tijdstip te hebben van aankondiging?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.650
8.997
Volgens mij zei jimmy juist dat we normaal de grote batch deze week al zien. Is dat misschien vandaag om 16u dan? Morgen komt tenslotte Alcatraz weer. Van deze twee festivals een grotere groep namen lijkt me niet erg handig.

Hier kwam hij later op terug en voegde hij toe na Tool of JP/FFDP dat we de rest van de week elke dag een aankondiging hadden met headliners en de grote batch volgende week pas was. 7 headliners bekend bij start verkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.803
8.779
Volgens mij zei jimmy juist dat we normaal de grote batch deze week al zien. Is dat misschien vandaag om 16u dan? Morgen komt tenslotte Alcatraz weer. Van deze twee festivals een grotere groep namen lijkt me niet erg handig.
hij kwam hier later op terug en zei deze week geen grote batch maar wel iedere dag een headliner
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Summerside Festival komt met Megadeth, Deep Purple, Corey Taylor en Sum 41. Zelfde weekend als GMM.
Dat verhoogt mijn hoop op DP en Sum 41 wel weer. Die zijn er dacht ik niet vies van om meerdere shows per weekend te doen.

Edit: Ik zie ook dat DP daar de donderdag speelt, genoeg tijd om zondag in Dessel te komen lijkt me.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.395
1.478
Zijn er in het weekend van Graspop nog andere festivals dan Copenhell, Pinkpop of Summerside? Want die hebben nu ook Corey Taylor, Bruce Dickinson, Deep Purple en Megadeth. Allemaal bands die eigenlijk op alle 4 de festivals min of meer niet zouden misstaan maar als de vier festivals zo hard in elkaars vaarwater zitten ... u begrijpt mijn punt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken