Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.005
9.011
Evil Invaders staat op Graspop ook altijd op main. Geweldige band is dat trouwens. Mogen van mij elk jaar wel staan op één van beide Belgische metalfestivals.

Maar Brutus op main? Pls no. Vooropgesteld: ze moesten sowieso maar eens geboekt worden door Graspop. Al vaker gezegd, maar voor mij totaal onbegrijpelijk dat zij er nog nooit stonden. Maar zodra ze er eens staan, moet dat natuurlijk in de Marquee.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.474
Amai, nog zoveel volk wakker die tegelijk antwoord en mijn 3de edit toevallig niet heeft gezien? Jawel, slaapwel. Vandaag is de dag. Morgen ziekenverlof. Niks speciaals hoor, kben maar wat een't grunten, kbedoel een't hoesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.474
Evil Invaders staat op Graspop ook altijd op main. Geweldige band is dat trouwens. Mogen van mij elk jaar wel staan op één van beide Belgische metalfestivals.

Maar Brutus op main? Pls no. Vooropgesteld: ze moesten sowieso maar eens geboekt worden door Graspop. Al vaker gezegd, maar voor mij totaal onbegrijpelijk dat zij er nog nooit stonden. Maar zodra ze er eens staan, moet dat natuurlijk in de Marquee.
Wacht, ik heb brutus ontelbaar keer gezien, maar stonden ze nooit op graspop? :eek: Ok, marquee, akkoord. Het is gewoon als ik moet kiezen tussen een vroege hardrock band op de main of brutus, zou ik brutus kiezen. Dat is de enige rede.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Akkoord: Maar ze zetten hun ook meestal in kleine(re) tenten. Waar ze niet altijd thuishoren. Een fleddy, brutus of helmut mag voor mij gerust op de main staan. Kijk maar hoe de vervanger op alcatraz het deed dit jaar. Hoe heette die thrashers ook weer? foei, vergeten.
Edit: hint: Ze hebben ooit dacht ik de humo's rock rally gewonnen. En hebben een heel sympathiek management omdat ze me na pukkelpop eens aanspraken en een aantal fijne vraagjes stelden wat ik ervan vond. Ik kan ze één tip vergeten te geven: Houd uw handelsmerk maar met die hoge uithalen want dat is uniek. Mijn favoriete thrash metal band ooit. Ook al is thrash niet zo mijn genre, maar voor de groep waar ik mijn naam kwijt ben ga ik wel uit mijn dak.

edit 2: offtopic: Mijn zoektocht naar het antwoord kwam ik tegen dat België de eerste female fronted metalband ooit had, nl acid.

edit 3: gevonden: evil invaders. Slaapwel.
Ik heb nog ooit met Evil Invaders samen op de lokale TV gezeten ;)
Zij hadden een muziekwedstrijd in Belgisch Limburg gewonnen (Limbomania), en ik was 3de bij het comedy equivalent ervan :D dat was in 2013 ;)
Heel fijne en sympathieke gasten, na het interview vertokken ze op tour door Frankrijk en Zuid-Europa.
Momenteel zijn ze ook heel erg bekend in Zuid-Amerika en Japan als ik me niet vergis!

Afbeelding ter referentie:
1402357_10151846956716700_558400678_o.jpg
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Ik heb nog ooit met Evil Invaders samen op de lokale TV gezeten ;)
Zij hadden een muziekwedstrijd in Belgisch Limburg gewonnen (Limbomania), en ik was 3de bij het comedy equivalent ervan :D dat was in 2013 ;)
Heel fijne en sympathieke gasten, na het interview vertokken ze op tour door Frankrijk en Zuid-Europa.
Momenteel zijn ze ook heel erg bekend in Zuid-Amerika en Japan als ik me niet vergis!

Afbeelding ter referentie:
1402357_10151846956716700_558400678_o.jpg
Ha dat is wel heel vet!

PS. Werd het opgenomen in een bejaardentehuis? Ziet er niet echt uit als het doelpubliek voor Evil Invaders.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Ha dat is wel heel vet!

PS. Werd het opgenomen in een bejaardentehuis? Ziet er niet echt uit als het doelpubliek voor Evil Invaders.
Lokele TV ;)
Is bijna hetzelfde :ROFLMAO: Na ons kwam ook een Will Tura (Vlaamse charmezanger voor de noorderburen) dus dat was toch wel de Headliner van de dag, al vond ik dat hij dat nog niet verdiende :ROFLMAO:
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Evil Invaders mag van mij ook zeker weer een plekje op de mainstage krijgen volgend jaar. Ze zijn mijn favoriete band en de set van 2022 was ook voor mij echt het hoogtepunt dat jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.676
9.037
ik ben klaar om straks bring me the horizon aangekondigd te zien :) misschien wel de headliner waar ik het meest naar uit kijk

Dat is nog niet zeker toch, A7x zou vandaag komen en de vraag is dan of daar een tweede naam bij zit en of dat dan BMTH gaat zijn of iets anders
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Dat is nog niet zeker toch, A7x zou vandaag komen en de vraag is dan of daar een tweede naam bij zit en of dat dan BMTH gaat zijn of iets anders
BMTH zou zeker weten de zaterdag spelen toch? Gezien de volgorde van aankondigingen lijkt het me logisch dat die dan vandaag komt.
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
93
204
Parkway Drive again would be nice. They could close the festival on Sunday.
I remember when Twisted Sister was one of the best shows in 2012 and afterwards they were booked as a headliner in 2013.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken