Over vandaag: opa komt naar graspop! Of moet ik beter zeggen judas priest.
Ok, nu even serieus: Ik wil wel blij zijn voor de fans, net zoals jp fans blij waren voor mij. (zie tool) bedankt hiervoor.
Maar hoe komt het dat judas priest 2 jaar geleden pas na zo'n lange carrière pas voor de eerste? keer als grote headliner was verkozen? Vorige keren was hij mss de kleine headliner of co-headliner. Net zoals five finger death punch na al die jaren ineens headliner is. Zijn ze groter geworden, of gewoon ouder? Of zijn andere headliner onbereikbaar, met pensioen of overleden?
Ook vind ik het vreemd dat judas priest nu ineens terug is begonnen. Ze hadden hun afscheidstournee zogezegd 2 jaar geleden gedaan en nu zijn ze ineens terug. Ik ben niet zo fan van hun maar had hun nieuwste nummer erger verwacht. Benieuwd of hij het live gaat kunnen brengen. Als er niets anders te doen is ben ik wel nieuwsgierig naar zijn painkiller alhoewel ik vind dat hij mag stoppen met dat nummer, want hij kan dat nummer niet meer aan. Het is wel slim dat hij het op het einde van zijn set brengt en het op een andere manier brengt om zijn stem te sparen. Het is voor mij ook veruit mijn favoriet van hun en ik hoor het echt enorm graag, maar dan live enkel in deze versie. (2003) In 1991 was er ook nog een redelijk goede versie. Ik weet het: 72,5. Toch respect. Maar toch...