Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.003
De drukte blijft 'voorlopig' nog uit
Was anders niet te doen. Zijn er na het eerste nummer weggegaan omdat het veel te druk was.

Antimatter en Infected Rain waren allebei echt fantastisch! Ik zou Antimatter graag eens met een reguliere set horen om dan het verschil te evenaren.

Straks nog even pieken bij Soen en Slipknot. Pantera en Parkway Drive van een afstandje bekijken, zodat ik tussendoor ook even kan zitten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik had het echt zien aankomen, impermanence in de setlist, Parkway drive op dezelfde dag. Kon niet anders dan dat Winston ging komen meezingen met architects
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.003
Het is wel echt significant drukker op het veld vandaag vergeleken met de andere dagen.
Vooral rond de doorgang van Metal Dome naar de Main Stages ja…
Maar wat was Soen goed zeg! Voor mij vooralsnog het beste optreden van het weekend. Halverwege de set kwam de bassist van Antimatter ook nog een paar nummers naast ons staan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.889
Vooral rond de doorgang van Metal Dome naar de Main Stages ja…
Maar wat was Soen goed zeg! Voor mij vooralsnog het beste optreden van het weekend. Halverwege de set kwam de bassist van Antimatter ook nog een paar nummers naast ons staan.
Ik heb ook genoten hoor! De geluidsmix begon heel matig maar werd gaandeweg steeds beter, op die stukjes brommende bas galm na, maar die konden de pret niet drukken voor mij. Heerlijke muziek wanneer het goed klonk, de band speelde fijn ondanks mix issues, en met name de zanger gaf sommige stukken echt een power die de albums overstijgt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Moeilijk om deze dag onder woorden te brengen. Zoveel hoogtepunten. Maar 1 ding is zeker en dat is dat Parkway Drive met de gouden medaille weggaat dit weekend. Absolute euforie van begin tot einde. Wat een knallende, soms intieme en innemende set van deze Australiërs. Dit was helemaal af.

En toch is het te makkelijk om te concluderen dat de jonkies de kroon grijpen want Pantera steeg ver boven alle verwachtingen uit. Een zeer sterke set, gaf het gevoel om Pantera in de hoogtijdagen te zien zo.

Slipknot viel me daarna wat tegen. Architects eerder op de dag wel een fijne set.

Heel veel mooie dingen gezien vandaag. Deze dag was af. Dank u Graspop
 
Laatst bewerkt:

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Ik ben wel verbaasd dat Pantera geen vuurwerk mee had. Wel wat vlammen maar echt knalvuurwerk zoals in Zuid Amerika was er niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken