Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
Heerlijk album ja. Ooit een keer “toevallig” op LP aangeschaft. Stond in de tweedehands bak, zag er mooi uit, Deep Purple is een fijne band dus ik dacht: die neem ik mee! Bij thuiskomt even opgezocht, blijkt het volgens velen één van de beste live albums aller tijden te zijn. Goeie vondst dus. Ben wel bang dat een cover band dat niveau toch nét niet gaat halen 😅 maar het zal vast leuk zijn!
En het coolste van al, waarschijnlijk een van de weinige bands die Child In Time live brengt
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Dag beste kijkers,
Goed nieuws, het wordt iedere dag 27 graden of meer. Want heb juist op stubru gehoord dat ze dan van de wet verplicht zijn om gratis water te voorzien.
temperaturen van woensdag tot maandag
27, 27, 28, 28, 30, 30
Er is dus nog altijd een stijgende trend met nog alitjd onzekerheid over zondag en maandag. Kan een graadje hoger. Kan 5 graden koeler.
minimum: 14, 14, 13, 18, 18
Ook hier zijn de twee laatste nachten nog onzeker. Kan enkele graden koeler of warmer
Geen wolkje behalve misschien zondagen en vooral maandag.
Wind, bijna geen. Met enkel zaterdag een verfrissend noordenwindje. De rest oost tot noordoost
morgen zijn we er weer met meer weer.
Beste Frank.
Ik weet nog goed dat ik je een week of 2 geleden vroeg om de temperatuur aub de hoogte in te jagen.
Je doet echter toch iet wat te hard je best.

Ik wil voor de rest echter niet moeilijk overkomen maar mocht het toch nog een paar graden frisser kunnen?

Ik zie je graag morgen weer met meer weer, groetjes van je kapoen, Joe.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Het weer is warm, maar vorig jaar was het heet.
We slaan er ons wel door.

Aftellen naar donderdag om de heilige wei weer te mogen begroeten
 
  • On fire
Waarderingen: Pauly Robin

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Snaggletoöth Dutch Motörhead Tribute:

Altijd goed om bij onze zuider/westerburen op bezoek te gaan, maar deze is wel extra gaaf! Nö sleep ‘till Graspop!!! Vrijdag 14:15. Classic Rock café. Tribute aan Lemmy en Motörhead💪🏻♠️🤘🏻 be there!
Vanwaar deze info? Op de planning staat gewoon de rooie jager.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
853
Nog iemand die in de GMM app al zijn bands al had aangeduid die hij/zij wou zien en dat die weg zijn?
Gelukkig is het bij mij snel terug ingevuld dankzij mijn clashfinder, maar toch licht vervelend dat ik mijn toiletbreak hiervoor moet gebruiken en niet voor mijn dutje :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Nutellica

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
93
269
Nog iemand die in de GMM app al zijn bands al had aangeduid die hij/zij wou zien en dat die weg zijn?
Gelukkig is het bij mij snel terug ingevuld dankzij mijn clashfinder, maar toch licht vervelend dat ik mijn toiletbreak hiervoor moet gebruiken en niet voor mijn dutje :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Yep, bij mij ook! Gelukkig zat het schema al redelijk goed in mijn hoofd. Anders moest ik weer op Spotify gaan luisteren wie Slipknot en Gojira ook al weer waren… 😉
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Weet iemand of ze dit jaar terug de dopjes van de frisdrank afdraaien of dat je die meekrijgt? Anders neem ik er eentje mee van thuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Weet iemand of ze dit jaar terug de dopjes van de frisdrank afdraaien of dat je die meekrijgt? Anders neem ik er eentje mee van thuis.
Bij die nieuwe flesjes van bijvoorbeeld Coca Cola kun je die dopjes toch niet meer afdraaien? 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken