Ik zit momenteel op 17 proefwerk-afleggende-pubers te kijken. SAAAAAI
Ik zal mijn loopschema nog eens posten:
Donderdag: Molybaron, Beast in Black, Orbit Culture, Spiritbox, Stray From the Path, Epica, Unearth, Septic Flesh, Agnostic Front, Alter Bridge, Ghost, Guns, Cradle of Filth, nog wa Guns, Fietske naar huis
Vrijdag: Black Mirrors, Vanaheim, Loathe, Crowbar, Heidevolk, Landmarks, Finntroll, hatebreed, Municipal Waste, Amon Amarth, Ice Nine Kills, Watain (het begin), Gojira, Machine Head, Fiets
Zaterdag: Oceans, Nothing More, Schizophrenia, Antimatter, Cyclone OF the ghost inside, Suicidal Angels, Sleep Token, Legion of the damned, Soen, Rancid, Pantera, Parkway of testament of life of agony, Slipknot
Zondag: Eclipse, hippotraktor, Polaris, Elegant Weapons, Bloodywood, Deathstars, Insomnium, Hellmut, Katatonia, Anti-Flag, Lorna Shore, Motley Crue (indien slecht =>), Billy Talent, Kreator, Def Leppard (indien slecht => huis)
Vetgedrukt zijn must sees. Van alle stijlen wat. Alle anderen heb ik ingeluisterd, en zijn dus mooi meegenomen. Of ik ook ga, hangt af van het moment (goesting, honger, dorst, moe, wat doen de vrienden, even naar de locker...)
Over mijn vrienden, wij hebben allen een zeer uiteenlopende smaak. Sommige optredens ga je alleen, andere met twee/drie, dan sta je weer met elf. Superleuk, maar maakt het cashless systeem ook vervelend. Wij hebben beslist om dit jaar met Split-wise bij te houden wie een rondje trakteert voor wie. Dan kunnen we na het festival verrekenen als iemand veel of net weinig getrakteerd heeft.