Graspop Metal Meeting 2023

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Ik vorig jaar fleske water gekocht. En dopje bijgekregen. Nadien flesje gebruikt om bij te vullen aan de kraantjes.
Jij niet alleen hoor. Maar dat was anders dan anders.

Dus ik vraag me af of ze teruggaan naar vroeger (geen dopjes) of blijven bij het (betere) nieuwe (wel dopjes).

Want wel dopjes betekent natuurlijk meer bonnen over om bier te drinken... šŸ»
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Ik zit momenteel op 17 proefwerk-afleggende-pubers te kijken. SAAAAAI
Ik zal mijn loopschema nog eens posten:

Donderdag: Molybaron, Beast in Black, Orbit Culture, Spiritbox, Stray From the Path, Epica, Unearth, Septic Flesh, Agnostic Front, Alter Bridge, Ghost, Guns, Cradle of Filth, nog wa Guns, Fietske naar huis

Vrijdag: Black Mirrors, Vanaheim, Loathe, Crowbar, Heidevolk, Landmarks, Finntroll, hatebreed, Municipal Waste, Amon Amarth, Ice Nine Kills, Watain (het begin), Gojira, Machine Head, Fiets

Zaterdag: Oceans, Nothing More, Schizophrenia, Antimatter, Cyclone OF the ghost inside, Suicidal Angels, Sleep Token, Legion of the damned, Soen, Rancid, Pantera, Parkway of testament of life of agony, Slipknot

Zondag: Eclipse, hippotraktor, Polaris, Elegant Weapons, Bloodywood, Deathstars, Insomnium, Hellmut, Katatonia, Anti-Flag, Lorna Shore, Motley Crue (indien slecht =>), Billy Talent, Kreator, Def Leppard (indien slecht => huis)

Vetgedrukt zijn must sees. Van alle stijlen wat. Alle anderen heb ik ingeluisterd, en zijn dus mooi meegenomen. Of ik ook ga, hangt af van het moment (goesting, honger, dorst, moe, wat doen de vrienden, even naar de locker...)

Over mijn vrienden, wij hebben allen een zeer uiteenlopende smaak. Sommige optredens ga je alleen, andere met twee/drie, dan sta je weer met elf. Superleuk, maar maakt het cashless systeem ook vervelend. Wij hebben beslist om dit jaar met Split-wise bij te houden wie een rondje trakteert voor wie. Dan kunnen we na het festival verrekenen als iemand veel of net weinig getrakteerd heeft.
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
87
165
Nog iemand die in de GMM app al zijn bands al had aangeduid die hij/zij wou zien en dat die weg zijn?
Gelukkig is het bij mij snel terug ingevuld dankzij mijn clashfinder, maar toch licht vervelend dat ik mijn toiletbreak hiervoor moet gebruiken en niet voor mijn dutje :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Yep, bij mij ook! Gelukkig zat het schema al redelijk goed in mijn hoofd. Anders moest ik weer op Spotify gaan luisteren wie Slipknot en Gojira ook al weer warenā€¦ šŸ˜‰

Ook 'prijs'.
Gelukkig had ik al een papieren versie met fluo-kleurtjes.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
Ook 'prijs'.
Gelukkig had ik al een papieren versie met fluo-kleurtjes.ik haal altijd de festival gids met het tijdschema.
ik gebruik meestal ook een eigen geprinte schema en het schema uit de festival guide. de app gebruikt ik eigenlijk niet.
en trouwens ik heb er ook ONMEUNIG veel zin in šŸŗ šŸ¤˜
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Jij niet alleen hoor. Maar dat was anders dan anders.

Dus ik vraag me af of ze teruggaan naar vroeger (geen dopjes) of blijven bij het (betere) nieuwe (wel dopjes).

Want wel dopjes betekent natuurlijk meer bonnen over om bier te drinken... šŸ»
Ook zonder dopje kun je toch water tappen en opdrinken?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.680
7.443
Jij niet alleen hoor. Maar dat was anders dan anders.

Dus ik vraag me af of ze teruggaan naar vroeger (geen dopjes) of blijven bij het (betere) nieuwe (wel dopjes).

Want wel dopjes betekent natuurlijk meer bonnen over om bier te drinken... šŸ»

Dopje in portemonnee en ready to go
 

bunsofsteel

Playlistbediener
10 feb 2023
8
15
Doen jullie een trui mee voor 's avonds / 's nachts?
Wij gaan naar europarcs met de velo en moeten dus nog 45min fietsen. Of moet ik gewoon genoeg zuipen en niet janken?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
Over mijn vrienden, wij hebben allen een zeer uiteenlopende smaak. Sommige optredens ga je alleen, andere met twee/drie, dan sta je weer met elf. Superleuk, maar maakt het cashless systeem ook vervelend. Wij hebben beslist om dit jaar met Split-wise bij te houden wie een rondje trakteert voor wie. Dan kunnen we na het festival verrekenen als iemand veel of net weinig getrakteerd heeft.
Season 9 Nbc GIF by The Office
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
Doen jullie een trui mee voor 's avonds / 's nachts?
Wij gaan naar europarcs met de velo en moeten dus nog 45min fietsen. Of moet ik gewoon genoeg zuipen en niet janken?
Zeker, mijn vrouw neemt altijd een stuk of 20 'laagjes' mee.
Die stoppen we dan in een kluisje voor het weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Iemand die weet heeft of er woensdagavond al iets te doen is. Zo niet op het festival, klein feestje aan een drankstand buiten het festival?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Iemand die weet heeft of er woensdagavond al iets te doen is. Zo niet op het festival, klein feestje aan een drankstand buiten het festival?
D'r is een meeting op de woensdag! Ongetwijfeld dat de drank zal vloeien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken