Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.679
5.176
Even een praktisch vraagje: is het toegelaten om een metalen thermosfles op het terein mee te nemen? Kwestie dat het bijgevulde water langer koel blijft en niet iemand de kop in te slaan na het horen van al die aggressieve muziek ;)
Tuurlijk mag dat!
Tip: neem ook een lekkere worst mee en een scherp keukenmes om deze in plakjes te snijden, heerlijk bij een biertje en doen ze niet moeilijk over! šŸ˜…šŸ˜œ
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.441
Tuurlijk mag dat!
Tip: neem ook een lekkere worst mee en een scherp keukenmes om deze in plakjes te snijden, heerlijk bij een biertje en doen ze niet moeilijk over! šŸ˜…šŸ˜œ
De geur van sarcasme. Heerlijk!

Can You Smell The Rock GIF by WWE
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
82
162
Vergeet je blok kaas niet he!
Kan dan mooi tegen de thermos liggen, zodat die niet gaat zweten...
Goed om te lezen dit, dan gaat m'n koelkast op gas ook mee, een lekker speciaalbiertje vers voor de mainstage, is ideaal ;)!

Maar zonder gekheid, ik zou er niet vanuit gaan dat dit mag idd, ik gebruik zelf altijd zo'n opvouwbare drinkfles met karabijnhaak. Scheelt al dat je 'm niet in de hand hoeft te houden. Zwarte uitvoering voor de reflectie ;)!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.654
Trouwens nog aanvullend op de band introductie die ik deed voor Dieth wat updates (dat mag hier hƩ)?
In mijn band introductie stond dat Graspop hun debuut optreden ging worden maar intussen hebben zo ook al een clubshow gedaan voor Testament in Berlijn, die werd pas aangekondigd na mijn band introductie (en Graspop werd oorspronkelijk ook gepromoot als hun debuutshow). Daaruit leren we dat ze blijkbaar gewoon hun volledig debuutalbum speelt front to back. Of toch zo goed als.


Intussentijd heeft de band ook nog 2 singels gereleased en vooral die van Walk With Me Forever is speciaal. Totaal geen death metal, een ballad. Maar een krachtige vind ik persoonlijk. Met David Ellefson (van Megadeth dus) op lead vocals. Heel speciaal maar tegelijk heel integer. Best een aanrader voor iedereen die op dat moment nog een gat heeft.
Walk with me ook in mijn playlist gezet en idd verrassend genoeg een cover. Vind m overigens ook best goed. Kan daarmee wel een dynamisch optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Zaterdag 18 h een tribute band van NoFx in Classic Rock Cafe. NoFx met een streep door de o. Onderdeel ook van DRJ wss waarschijnlijk
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.441
Had ik ook gezien, heerlijk, gewoon zeggen 'nu ist aan u, aanloop nemen en kom maar' :D
Dit jaar misschien mij er toch ook eens aan wagen :p
Bij iedere Graspop-ontgroening bij onze groep moet er toch minstens Ć©Ć©n keer een crowdsurf plaatsgevonden hebben.
Bij mij was dat Iron Maiden - Fear of the dark, GMM '16
Bij m'n vriendin vorig jaar bij Dropkick Murphys - Johnny I Hardly Knew Ya

En telkens die voorbijkomen in de Spotify-lijst, is dat toch telkens die herinneringen oprakelen. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Bij iedere Graspop-ontgroening bij onze groep moet er toch minstens Ć©Ć©n keer een crowdsurf plaatsgevonden hebben.
Bij mij was dat Iron Maiden - Fear of the dark, GMM '16
Bij m'n vriendin vorig jaar bij Dropkick Murphys - Johnny I Hardly Knew Ya

En telkens die voorbijkomen in de Spotify-lijst, is dat toch telkens die herinneringen oprakelen. :D
ik heb mijn crowdsurf ontgroening gehad bij Beartooth - In Between :D
2 Israeli's zagen me twijfelen, vroegen of ik wou proberen en nog voor ik kon antwoorden hadden ze mijn benen al vast :D topkerels, heb ze meteen een pint meegenomen :D
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
82
162
ik heb mijn crowdsurf ontgroening gehad bij Beartooth - In Between :D
2 Israeli's zagen me twijfelen, vroegen of ik wou proberen en nog voor ik kon antwoorden hadden ze mijn benen al vast :D topkerels, heb ze meteen een pint meegenomen :D
Haha mooi man!

Ik mag altijd mensen de lucht in duwen..."hey een grote kerel, die vragen we eens om een beentje te liften" haha...
Meestal zo'n bescheiden tikje op de schouders en dan met een vinger omhoog wijzen...prachtig.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.441
Haha mooi man!

Ik mag altijd mensen de lucht in duwen..."hey een grote kerel, die vragen we eens om een beentje te liften" haha...
Meestal zo'n bescheiden tikje op de schouders en dan met een vinger omhoog wijzen...prachtig.
En zelf nog nooit de snelste route richting de dranghekken genomen?
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.416
6.098
ik heb mijn crowdsurf ontgroening gehad bij Beartooth - In Between :D
2 Israeli's zagen me twijfelen, vroegen of ik wou proberen en nog voor ik kon antwoorden hadden ze mijn benen al vast :D topkerels, heb ze meteen een pint meegenomen :D
Haha ja Israeliā€™s kun je vaak goed mee feesten. Temperamentvolle lui, je wil geen ruzie met ze, maar meestal is het gewoon dikke pret!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken