In vergelijk met vorig jaar valt het wel mee hoorDamn, zondag wordt doodgaan met zo'n temperatuur

In vergelijk met vorig jaar valt het wel mee hoorDamn, zondag wordt doodgaan met zo'n temperatuur
En als je een zonnesteek krijgt kruip met mij de hele dag de metaldome in op zondag. hahaDamn, zondag wordt doodgaan met zo'n temperatuur
Volgens mij heb ik dit nog niet eerder geschreven. Misschien met andere band. Maar nog niet met Ac/Dc denk ik.Ik heb dit nu al een paar keer gelezen en snap nog steeds niet precies wat je hiermee bedoelt. Jij gaat dus enkel bij een set van een uurtje van een coverband kijken als je van tevoren weet dat ze niet de bekende nummers doen, maar nummers van het nieuwste album, die 98% van het festival niet kent?
Mocht bovenstaande kloppen dan zou ik als ik jou was lekker op tijd naar je tent gaan. Die gaan gewoon de hits spelen.
Ja zoveel volk zal er wel nooit staan aan die kassa's zeker?Hoe ga je dat in je schema passen? En hoe ga je die Tokens 1 voor 1 daar op krijgen?
Ik zie nog niet helemaal hoe dat mogelijk gaat zijn. En beheerst opmaken. Daar ben je toch zelf bij?
bloodywood please!
Awel ja. En ik heb 7 vouchers van 20 skullies. Dus voucher per voucher.je kan die vouchers toch helemaal niet per skullie overzetten? Hoogstens per voucher van 20 skullies
Dat vroeg ik mij dus ook afje kan die vouchers toch helemaal niet per skullie overzetten? Hoogstens per voucher van 20 skullies
met 140 skullies snap ik dat je toiletbezoek na ieder optreden moet inplannen.Awel ja. En ik heb 7 vouchers van 20 skullies. Dus voucher per voucher.
Ik zal er zoinzo teveel hebben hoor. Ik drink in principe geen bier. Maar heb wel op safe gespeeld naar voedselprijzen toe. Ik zal donderdag wel zien hoeveel het eten gemiddeld kost.met 140 skullies snap ik dat je toiletbezoek na ieder optreden moet inplannen.
Het gaat voor mij de Marquee zijn zondag, maar nee, veel last van de zon verwacht ik niet te hebben haha. Het is alleen te hopen dat de ventilatie goed werkt.En als je een zonnesteek krijgt kruip et mij de hele dag de metaldome in op zondag. haha
Positief bekeken, goed dat men de organisatie scherp houdt op de bescherming van het publiek tegen hitte verschijnselen. Dat is wel een goede zaak. De manier waarop moeten we, ten behoeve van de voorpret, maar even door de vingers zien.Hahaha dat Facebook volk is wel echt onverbeterlijk hĆØ.
GMM: HĆ© tof we dragen bij aan de voorpret en posten een foto van de mainstage met een enthousiasmerende tekst.
Facebook: Het gaat heet zijn. Wordt een tƩ hete editie. Hey Graspop, zijn er genoeg schaduwplekken? Graspop, is er een waterpunt op elke locatie waar ik dat maar wens?
Ongelooflijk haha! Blij met het enthousiasme hier guys and girls! Zin in!
Niet knippen. Insmeren is het beste. Uit ervaring weet ik dat je toch altijd de schaar in het verkeerde shirt zetPositief bekeken, goed dat men de organisatie scherp houdt op de bescherming van het publiek tegen hitte verschijnselen. Dat is wel een goede zaak. De manier waarop moeten we, ten behoeve van de voorpret, maar even door de vingers zien.
Zeker wel veel zin in. Mijn persoonlijke hitteplan bestaat uit de overweging of ik de mouwen uit wat shirts ga knippen, beetje wijd zodat het goed ventileert. Of dat ik dan juist met gruwelijk verbrande schouders ga lopen eind van het weekend. Plus natuurlijk de keuze, welke band shirts wil ik überhaupt zo de schaar in zetten? Mn mooie Tool shirtje van afgelopen jaar hou ik liever heel in ieder geval.
Kledingkeuzestress. Ik begin toch steeds meer op mijn vriendin te lijken...
Ik had SM ook bij mijn (semi-)must-sees, maar op het eerste gehoor is Vanaheim is voor mij zelfs nog beter!
Pagan/folk uit Tilburg, met ook veelal Nederlandse teksten, uitstekende opwarmer voor Heidevolk dus (was SM in principe ook wel natuurlijk).
Ken ze nog niet echt (behalve van naam), maar ga zeker nog goed inluisteren!
Deze smaakt in ieder geval al naar meer:
Smeren sowieso, als Jan Smeets mij ƩƩn wijze les heeft meegegeven is het dat wel.Niet knippen. Insmeren is het beste. Uit ervaring weet ik dat je toch altijd de schaar in het verkeerde shirt zet
Vorig jaar tijdens Dying Fetus althans was ik bijna gesmolten. Een sauna was er niks tegen. Maar uiteraard wel een heerlijk optreden van Dying Fetus. Dezelfde hitte geƫvenaard dit jaar tijdens hun show in Berlijn. Maar toen was het buiten wel ... max 10 graden. Mogelijks aan het vriezen. Ik weet dat ik eind vorig jaar en begin dit jaar een aantal keer in Hamburg en Berlijn ben geweest met vriestemperaturen maar weet niet meer van buiten wat wanneer.Het gaat voor mij de Marquee zijn zondag, maar nee, veel last van de zon verwacht ik niet te hebben haha. Het is alleen te hopen dat de ventilatie goed werkt.
Positief bekeken, goed dat men de organisatie scherp houdt op de bescherming van het publiek tegen hitte verschijnselen. Dat is wel een goede zaak. De manier waarop moeten we, ten behoeve van de voorpret, maar even door de vingers zien.
Zeker wel veel zin in. Mijn persoonlijke hitteplan bestaat uit de overweging of ik de mouwen uit wat shirts ga knippen, beetje wijd zodat het goed ventileert. Of dat ik dan juist met gruwelijk verbrande schouders ga lopen eind van het weekend. Plus natuurlijk de keuze, welke band shirts wil ik überhaupt zo de schaar in zetten? Mn mooie Tool shirtje van afgelopen jaar hou ik liever heel in ieder geval.
Kledingkeuzestress. Ik begin toch steeds meer op mijn vriendin te lijken...
Ja ok. Op die manier wel.Maar.. dan heb je toch gewoon ook een schema gemaakt, of niet?
En ik neem aan dat je andere jaren ook gewoon je must-sees hebt gezien, of kwam ook daar nooit wat van?
Of je dat nu op de app, of op Clashfinder, of in Excel, of op welke manier dan ook doet, je kijkt in het programma naar bands die je wil zien, en je zorgt ervoor dat je op de juiste tijd en op de juiste plek staat om die bands te zien, dat heet gewoon een schema/planning.![]()
Klak regelmatig nat maken.Vorig jaar tijdens Dying Fetus althans was ik bijna gesmolten. Een sauna was er niks tegen. Maar uiteraard wel een heerlijk optreden van Dying Fetus. Dezelfde hitte geƫvenaard dit jaar tijdens hun show in Berlijn. Maar toen was het buiten wel ... max 10 graden. Mogelijks aan het vriezen. Ik weet dat ik eind vorig jaar en begin dit jaar een aantal keer in Hamburg en Berlijn ben geweest met vriestemperaturen maar weet niet meer van buiten wat wanneer.
Dat vind ik wel interessant. Iedereen's persoonlijk hitteplan. Het mijne is: t-shirt met korte mouwen, short, een handdoek en regelmatig (tijdens de toiletpauzes ja) mijn kop onder een kraan water steken.
Dat van die kledingkeuzestress vond ik grappig, vandaar de lachsmilley, hahaha
Fijne top 3 zo. Sluit mooi op elkaar aan. Totaal niet een hoek waar mijn interesse ligt, maar als je van metal over vikingen en germanen houdt kun je je hart ophalen lijkt het!
- Amon Amarth
- Heidevolk
- Vanaheim