Graspop Metal Meeting 2023

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Over dat eten en drinken gesproken, begin ik alvast met sparen. Zie toevallig net deze toepasselijke meme, haha:
Bekijk bijlage 4672

Weet iemand tot wanneer je nog bonnen in de voorverkoop kunt halen? Tot aan het begin van het festival, of moet je er iets eerder bij zijn?
Ik heb alvast 60 munten, en drink bijna enkel water. Hoop dat ik er qua eten een eind mee kom. Viel vorig jaar met Pinkpop vies tegen..
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
298
607
Phew, weinig clashes gelukkig! Wat overlap tussen optredens maar dat is geen ramp. Enige 'nice to see' (geen must dus) die clashed is Testament tijdens Parkway Drive. Beide al een keer gezien maar ga dan toch voor PWD. Clutch op vrijdag ga ik ook een deel missen vanwege overlap met Disturbed. Beide al meerdere keren gezien dus luxe probleem, pak een stukje Clutch mee en dan naar Disturbed waarna ik voor de mainstage blijf hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
49
123
Ik heb een vrij brede smaak dus dat er clashes zouden zijn, was te verwachten. Toch altijd een tegenvaller als het er meer zijn dan gedacht:

1. Asking Alexandria voor het jeugdsentiment tegen Heidevolk voor een feestje
2. Nog even kijken hoe ik de tijd tussen Hatebreed, Finntroll en The Amity Affliction ga verdelen
3. Less than Jake of Korpiklaani lijkt voor nu nog een onmogelijke keuze

Verder zijn er natuurlijk ook een paar bands waarvan ik dacht "leuk om te zien als het uitkomt" die bij voorhand nu al afvallen.

Met deze clashes lijkt het nu allemaal heel dramatisch maar dit getuigt volgens mij alleen maar wat een bizar goede line-up er dit jaar staat.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
Da's het idee inderdaad! Ik heb genoeg aan elke vorm van drinkbaar water. Tenzij het weer 40 graden wordt, dan ga ik koude drankjes bij de bar halen..
Het water uit de taps bij de toiletten is ook heerlijk koud. Ideaal om een petje of een doek nat te maken voor wat verkoeling en je flesjes terug te vullen met water voor de dorst.

Of jij het dan met 60 munten een heel weekend gaat redden, ligt aan een aantal factoren. Ontbijt je met eigen eten bij je eigen tent? Hoe luxe wil je eten? Een simpel frietje is enkele munten goedkoper dan bijvoorbeeld een pasta bij de foodtrucks. Hoe vrijgevig ga je zijn met rondjes aan je vrienden? Jij kunt wel de hele dag water drinken, maar als je met vrienden bent die een biertje of een cola'tje willen, kan het toch gaan aantikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.819
2.569
de jupilerstage moet toch een serieuze upgrade qua plaats krijgen als we zo'n grote namen hierop krijgen. ik vermoed dat die moosebar ook wel elders zal staan, was heel irritant bij jinjer als het zo vol stond
Denk eerlijk gezegd niet dat die Moose-bar er nog zal staan, wat toch automatisch al zorgt voor een wat langer terrein voor de Jupiler stage.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
lorna shore staat trouwens best wel laag zeker als je de positie op de vorige poster ziet. had die wel met the halo effect gewisseld
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Vraagje over Clashfinder: Kan ik gewoon iemand zijn publieke Clashfinder openen en kleurtjes geven zonder dat dit voor iedereen meteen zichtbaar is? Of verkloot ik daarmee iemand zijn vele en harde werk? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Het water uit de taps bij de toiletten is ook heerlijk koud. Ideaal om een petje of een doek nat te maken voor wat verkoeling en je flesjes terug te vullen met water voor de dorst.

Of jij het dan met 60 munten een heel weekend gaat redden, ligt aan een aantal factoren. Ontbijt je met eigen eten bij je eigen tent? Hoe luxe wil je eten? Een simpel frietje is enkele munten goedkoper dan bijvoorbeeld een pasta bij de foodtrucks. Hoe vrijgevig ga je zijn met rondjes aan je vrienden? Jij kunt wel de hele dag water drinken, maar als je met vrienden bent die een biertje of een cola'tje willen, kan het toch gaan aantikken.
Shit, ik moet m'n vrienden nog ff zover krijgen dat ze ook enkel water nemen :p
Qua eten wordt t wat ja, die willen bij de tent zelf ontbijt fixen. Maar ik weet niet hoe goed ik ga op oud brood en crackers.
En verder eet ik vegetarisch, wat iig bij Pinkpop de goedkope opties schaars maakte. 5 dagen patat overleef ik niet.
Scheelt dat ik nu alvast een goeie hoeveelheid munten heb, maakt de schade van daar nog munten halen toch wat minder groot :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken