Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Phew, weinig clashes gelukkig! Wat overlap tussen optredens maar dat is geen ramp. Enige 'nice to see' (geen must dus) die clashed is Testament tijdens Parkway Drive. Beide al een keer gezien maar ga dan toch voor PWD. Clutch op vrijdag ga ik ook een deel missen vanwege overlap met Disturbed. Beide al meerdere keren gezien dus luxe probleem, pak een stukje Clutch mee en dan naar Disturbed waarna ik voor de mainstage blijf hangen.
Ik heb een vrij brede smaak dus dat er clashes zouden zijn, was te verwachten. Toch altijd een tegenvaller als het er meer zijn dan gedacht:
1. Asking Alexandria voor het jeugdsentiment tegen Heidevolk voor een feestje
2. Nog even kijken hoe ik de tijd tussen Hatebreed, Finntroll en The Amity Affliction ga verdelen
3. Less than Jake of Korpiklaani lijkt voor nu nog een onmogelijke keuze
Verder zijn er natuurlijk ook een paar bands waarvan ik dacht "leuk om te zien als het uitkomt" die bij voorhand nu al afvallen.
Met deze clashes lijkt het nu allemaal heel dramatisch maar dit getuigt volgens mij alleen maar wat een bizar goede line-up er dit jaar staat.
de jupilerstage moet toch een serieuze upgrade qua plaats krijgen als we zo'n grote namen hierop krijgen. ik vermoed dat die moosebar ook wel elders zal staan, was heel irritant bij jinjer als het zo vol stond
Het water uit de taps bij de toiletten is ook heerlijk koud. Ideaal om een petje of een doek nat te maken voor wat verkoeling en je flesjes terug te vullen met water voor de dorst.
Of jij het dan met 60 munten een heel weekend gaat redden, ligt aan een aantal factoren. Ontbijt je met eigen eten bij je eigen tent? Hoe luxe wil je eten? Een simpel frietje is enkele munten goedkoper dan bijvoorbeeld een pasta bij de foodtrucks. Hoe vrijgevig ga je zijn met rondjes aan je vrienden? Jij kunt wel de hele dag water drinken, maar als je met vrienden bent die een biertje of een cola'tje willen, kan het toch gaan aantikken.
de jupilerstage moet toch een serieuze upgrade qua plaats krijgen als we zo'n grote namen hierop krijgen. ik vermoed dat die moosebar ook wel elders zal staan, was heel irritant bij jinjer als het zo vol stond
Vraagje over Clashfinder: Kan ik gewoon iemand zijn publieke Clashfinder openen en kleurtjes geven zonder dat dit voor iedereen meteen zichtbaar is? Of verkloot ik daarmee iemand zijn vele en harde werk?
Daarnaast erg verbaasd dat Rancid boven Architects staat, ken niks van die band en hoor er nooit iemand over, dacht dat ze voornamelijk 90s nostalgie bandje waren.
Vraagje over Clashfinder: Kan ik gewoon iemand zijn publieke Clashfinder openen en kleurtjes geven zonder dat dit voor iedereen meteen zichtbaar is? Of verkloot ik daarmee iemand zijn vele en harde werk?
Het water uit de taps bij de toiletten is ook heerlijk koud. Ideaal om een petje of een doek nat te maken voor wat verkoeling en je flesjes terug te vullen met water voor de dorst.
Of jij het dan met 60 munten een heel weekend gaat redden, ligt aan een aantal factoren. Ontbijt je met eigen eten bij je eigen tent? Hoe luxe wil je eten? Een simpel frietje is enkele munten goedkoper dan bijvoorbeeld een pasta bij de foodtrucks. Hoe vrijgevig ga je zijn met rondjes aan je vrienden? Jij kunt wel de hele dag water drinken, maar als je met vrienden bent die een biertje of een cola'tje willen, kan het toch gaan aantikken.
Shit, ik moet m'n vrienden nog ff zover krijgen dat ze ook enkel water nemen
Qua eten wordt t wat ja, die willen bij de tent zelf ontbijt fixen. Maar ik weet niet hoe goed ik ga op oud brood en crackers.
En verder eet ik vegetarisch, wat iig bij Pinkpop de goedkope opties schaars maakte. 5 dagen patat overleef ik niet.
Scheelt dat ik nu alvast een goeie hoeveelheid munten heb, maakt de schade van daar nog munten halen toch wat minder groot