Graspop Metal Meeting 2023

Paul!

Randprogramma
4 dec 2022
112
236
Op een paar clashfinders en gepuzzel na zal het voor mij een onvergetelijke tijd zijn.
Want de meeste bands heb ik nog nooit live gezien.
Er zijn sowieso bands (zoals vrijdag/zaterdagavond) die ik volledig wil meemaken.
En de rest hobbel ik wel van hier naar daar,en volg ik (af en toe)het advies van mijn zoon op.
Er zijn overal oplossingen voor🤘
En nooit te oud om te leren:)
 
Laatst bewerkt:

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
243
304
oké de clash waar ik voor vreesde the distillers tegen disturbed...
nog wel andere kleinere verveelde keuzes...
ergens ben ik blij dat ik enkel de vrijdag ga en geen zaterdag ticket heb want die dag zou een ramp zijn van keuzes

die vrijdag is toch wel een gestoord dagje ook ze! dus blij zijn met wat we gaan kunnen zien!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.889
8.894
Hierbij ook mijn clashfinder
kleurenindeling is iets anders
Groen = Must see
Blauw = Graag zien
Geel = ook wel zien maar iets lagers op de lijst
Rood = waarschijnlijk ga ik deze bands als eerst skippen als er iets anders tegen over staat of als ik honger/dorst heb/moe ben
 
Laatst bewerkt:

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
260
584
Helemaaaal niet verkeerd deze indeling.
Donderdag
Epica vs The Raven Age
en Alter Bridge vs Motionless in White.
Verder gewoon prima! Spiritbox gelukkig mainstage en niet afsluiter van een andere waardoor dat weer een extra clash zou zijn.

Vrijdag
Ik vind het vervelendste denk ik VV tijdens Gojira. Had VV uit sentiment willen zien, maar ik ga die Gojira show niet aan me voorbij laten gaan.
Ice Nine Kills vs Amon Amarth heb ik, maar stiekem denk ik toch dat het Amon Amarth wordt, Ice Nine Kills zie ik volgende week ook al bij Metallica.

Zaterdag
Ehh ja, eigenlijk geen clashes? Ik snap het ook niet, maar het is echt zo.

Zondag
Pittig...
Three Days Grace en Helmut Lotti allebei erg leuk.
Dan Hollywood Vampires vs Anti Flag & Enter Shikari achter elkaar.
Tijdens Motley Crue en Def Leppard Billy Talent.
O en de Enter Shikari vs Coheed and Cambria nog.
Op het eerste gezegd zal het denk ik Lorna --> Three Days Grace --> Anti Flag --> Enter Shikari --> stukje Motley Crue --> Billy Talent --> einde Def Leppard.
Stukje Motley Crue wordt hem wrs toch niet maarja.

Best tof! Zin in!

En het belangrijkste natuurlijk: woensdagavond forum-meeting op de camping!
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Mijn voorlopige spoorboekje. Groen is wat ik ga zien, blauw is waar ik de rest van de tijd mee ga invullen waarschijnlijk, of wat ik helaas moet missen vanwege groene acts op hetzelfde moment https://clashfinder.com/s/graspop2023timetable/?user=DrHannibal
Lekker lijstje, ik kom tot dit concept: https://clashfinder.com/s/graspop2023timetable/?user=0zzk3b.co&
Gaan elkaar vaak tegenkomen :p
De gaten gaan zichzelf nog wel vullen, nu ik ook die bands verder voorbereid. En er moet ook nog ergens gegeten en gedronken worden..
 

dennis87

Playlistbediener
26 sep 2019
18
64
Valt mij reuze mee de clashes . Slechts 2 :

Alter bridge - Motionless in white
Amon amarth - Ice nine kills

Alter bridge en Ice nine kills nog nooit gezien dus eigenlijk helemaal niet zo lastig 😁
Alhoewel MIW was wel erg leuk in 013 de laaste keer 🤔
Zaterdag met al het leuks op de mainstages gelukkig ook geen clashes.

Wel lekker nog even knallen onder Guns n roses en Def leppard met As i lay dying en Kreator 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.889
8.894
Eigenlijk heb ik maar 3 nare clashes, valt me nog reuze mee. Kan de organisatie ook moeilijk de schuld geven aangezien het totaal verschillende genres zijn:
1. Motionless in White vs Alter Bridge (deze spant de kroon, keek zo veel uit naar beide bands)
2. Gojira vs Hollywood Undead
3. Epica vs The Raven Age
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Lekker lijstje, ik kom tot dit concept: https://clashfinder.com/s/graspop2023timetable/?user=0zzk3b.co&
Gaan elkaar vaak tegenkomen :p
De gaten gaan zichzelf nog wel vullen, nu ik ook die bands verder voorbereid. En er moet ook nog ergens gegeten en gedronken worden..
Over dat eten en drinken gesproken, begin ik alvast met sparen. Zie toevallig net deze toepasselijke meme, haha:
1682083060421.png

Weet iemand tot wanneer je nog bonnen in de voorverkoop kunt halen? Tot aan het begin van het festival, of moet je er iets eerder bij zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken