Ze kregen die tijd in 2018 (32 songs) en 2012 (29 songs). Dat spreekt toch meteen heel je redenering hierboven tegen, het is uitzonderlijk voor een band, maar duidelijk niet uitzonderlijk voor GnR.Toch geloof ik niet helemaal in dit scenario. Ik verwacht eerder dat GnR 2,5 of zelfs maar 2 uur zal spelen.
Normaal gesproken is 2 uur al een uitzondering, die alleen bands als Iron Maiden of KISS krijgen toebedeeld. Veruit de meeste headliners spelen maar 1,5 uur.
2,5 uur, 3 uur, laat staan 3,5 uur is dus eigenlijk regelrecht absurd..
Ik heb dan ook nooit begrepen waarom uitgerekend GnR zoveel speeltijd kan/mag eisen (of waarom ze dat überhaupt zullen willen om fysieke of vocale redenen).
Dat je het niet begrijpt, zowel vanuit organisatie als vanuit band, daar zijn we het volgens mij allemaal mee eens. Er zou meer naar hen uitgekeken worden als bepaalde nummers niet elke show gespeeld werden en ze die gebruikten om variatie aan te brengen.
Zelfs ik, als GnR fan, ben aan het kijken wat mogelijke opties zijn om een stuk van de show te overbruggen, terwijl ik oooooit jarenlang heb gehoopt hen live te kunnen zien en toen de reünie eraan kwam helemaal uitkeek naar die kans! Dat is gewoon jammer.