Graspop Metal Meeting 2023

Dat vind ik ook gekwats op oude wijven niveau. Als Ghost een beetje headliner is, komt hij ook bij licht goed over.
Er is nooit gezegd dat ze slecht zijn in het licht. Daarentegen is wel al meermaals gezegd dat ze wel gewoon beter tot hun recht komen in het donker, zoals de meeste acts met een licht- en/of pyroshow.

Voor mij hoeft GnR ook niet zo lang eerlijk gezegd.
Heb Ghost aantal keer gezien in een tent en zaal en die hebben echt wel bietje donker nodig, wil hun show ECHT knallen, want dat doet hij show zeker wel! Knallen!

Wij zullen paar liedjes van Axl Trump 🤡 luisteren en dan de afweging maken om terug te keren naar het koude bier in het huisje haha 😆
Huh?

Er is wat aan de site gesleuteld. Reisinformatie is toegevoegd en de line-up pagina is wat verbeterd. Als je nu op line-up drukt blijven de kopjes poster en line-up gewoon staan. Misschien goed nieuws vandaag?

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en Loek123
Ik zit dagelijks de clashfinders te bekijken die in omloop zijn, heb ze allemaal al meerdere keren ingevuld.
alle clashfinders hebben 1 ding in gemeen, ik heb te veel nare clashes :(
Is het al eind april? ik wil heel graag het tijdschema, ik wordt ongeduldig:ROFLMAO:

Ik ben mij eens aan het inluisteren, maar WTF doet Papa Roach zo hoog op het affiche?
tja die hadden een gigantische hit natuurlijk met Last Resort. is ook wel een vrij populaire band, komen redelijk wat mensen op af.
iemand had hier zo'n analyse gemaakt van hoeveel likes iedere band kreeg bij de aankondiging vorig jaar, en Papa Roach was dacht ik het hoogst van alle niet-headliners.
ik vind het op album best goede muziek, maar hebben geen hele goede live reputatie. wellicht dat ik ze nog een kans geef dit jaar om te zien of het beter is dan in 2015, als het tijdschema het toelaat.

tja die hadden een gigantische hit natuurlijk met Last Resort. is ook wel een vrij populaire band, komen redelijk wat mensen op af.
iemand had hier zo'n analyse gemaakt van hoeveel likes iedere band kreeg bij de aankondiging vorig jaar, en Papa Roach was dacht ik het hoogst van alle niet-headliners.
ik vind het op album best goede muziek, maar hebben geen hele goede live reputatie. wellicht dat ik ze nog een kans geef dit jaar om te zien of het beter is dan in 2015, als het tijdschema het toelaat.
Ik heb ze ooit op Pinkpop gezien, maar ben toen hard weg gelopen

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Zei iemand analyse? 😉
Dat was ik dus:
https://forum.festileaks.com/threads/graspop-metal-meeting-2023.1056/post-284245

Niet het hoogste van de niet-headliners dus, maar alsnog een goede 3e na Pantera en Disturbed (en nog voor bands als In Flames, Amon Amarth, Arch Enemy, Epica, Kreator, Behemoth, Architects, etc. (oftewel headlinerniveau op middelgrote festivals). Niet slecht voor een 'one-hit wonder'.

Ok, over dat laatste kun je natuurlijk discussiëren.
Feit is wel dat die ene hit ver boven de andere uitsteekt, en dat het een ware festivalknaller is, die vrijwel iedere metalliefhebber uit volle borst mee kan zingen, getuige iedere after-party, Classic Rock Café of optreden van Bizkit Park..
Die zullen dan ook ongetwijfeld op Main Stage staan.

Ze hebben een paar jaar geleden ook eens Sum41 noodgedwongen op jupiler gezet, dus kan ook wel voor papa roach.
Meteen net intiemer, goed voor de sfeer.
Zullen ze wel niet doen denk ik.

Zei iemand analyse? 😉
Dat was ik dus:
https://forum.festileaks.com/threads/graspop-metal-meeting-2023.1056/post-284245

Niet het hoogste van de niet-headliners dus, maar alsnog een goede 3e na Pantera en Disturbed (en nog voor bands als In Flames, Amon Amarth, Arch Enemy, Epica, Kreator, Behemoth, Architects, etc. (oftewel headlinerniveau op middelgrote festivals). Niet slecht voor een 'one-hit wonder'.

Feit is wel dat die ene hit ver boven de andere uitsteekt, en dat het een ware festivalknaller is, die vrijwel iedere metalliefhebber uit volle borst mee kan zingen, getuige iedere after-party, Classic Rock Café of optreden van Bizkit Park..
Ah yes inderdaad, als je naar de poster kijkt kan je in principe Pantera en Disturbed ook wel als soort van headliner zien :P Dus dan is Papa Roach eerste
ze zijn in ieder geval erg populair dus.
Papa Roach op de Jupiler stage zie ik ook echt niet gebeuren, die stage is veel te klein. als Jinjer al te groot is voor die stage dan is Papa Roach dat zeker.
toch wel benieuwd of ze de jupiler stage langer door laten lopen dit jaar, vaak stopte die stage wel vrij vroeg 's avonds. wellicht kunnen een paar wat grotere metalcore/hardcore bands nog een nacht set spelen daar, zo wel vet zijn. al zal het ook weer zorgen voor meer clashes.

Zei iemand analyse? 😉
Dat was ik dus:

Ook daar was iemand met een analyse die het niet met me eens was. Geen idee meer wie, maar was een paar weken terug. Edit: over het one hit wonder gedeelte.

toch wel benieuwd of ze de jupiler stage langer door laten lopen dit jaar, vaak stopte die stage wel vrij vroeg 's avonds. wellicht kunnen een paar wat grotere metalcore/hardcore bands nog een nacht set spelen daar, zo wel vet zijn. al zal het ook weer zorgen voor meer clashes.
Ik denk dat het aantal bevestigde namen per dag al wel aangeeft dat dit het geval gaat zijn. Hoe krijg je anders 33 namen per dag weggezet.

Users who are viewing this thread