Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.140
7.337
we lopen nu toch al enkele jaren met 5 podia, hoop ergens wel dat graspop net zoals alcatraz een extra podia voor belgische bands zou inlassen. Denk dat dit zelfs origineel de bedoeling was voor de jupilerstage
Misschien ben ik de enige hier, maar hier heb ik dan weer totaal geen behoefte aan.
Nieuw podium lijkt me prima, maar denk niet dat dat past in de huidige opzet.
Ik zie alleen niet in waarom 1 podium zich alleen op Belgische artiesten zou focussen, niet dat er geen Belgische kwaliteits bands zijn hoor, maar bij uitbreiding lijkt me een mix van internationale top bands en belgische bands passender

dan zou ik eerder een extra podium neerzetten voor bepaalde genres, om die daar neer te zetten. zoals Hellfest ook heeft
maar nogmaals, denk ik niet dat hier ruimte voor is op het terrein.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
Er zouden 140+ bands komen dit jaar dus denk dat 35/dag inderdaad de nieuwe standaard is.
Volgens de aankondiging van de eerste 103 namen, zouden er 'meer dan 130 bands' op Graspop staan.. Dus of we krijgen alleen nog een headliner of ze verrassen ons met nog wat extra namen zoals hierboven toegelicht wordt. Ik hoop stiekem dat laatste :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.140
7.337
Waarom gaan we allemaal uit van een announcement deze week? Gaat het puur om die teaser van a7x of heb ik nog iets gemist?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.140
7.337
Welke dag mist Copenhell de headliner?
Volgens mij geen enkele
Gojira en Pantera zijn samen aangekondigd als headliner, dus lijkt mij niet dat hier nog een band boven komt.
de andere 3 dagen zijn de headliners vrij duidelijk (Slipknot, GNR en de MC+DL combo)
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
450
250
Volgens mij geen enkele
Gojira en Pantera zijn samen aangekondigd als headliner, dus lijkt mij niet dat hier nog een band boven komt.
de andere 3 dagen zijn de headliners vrij duidelijk (Slipknot, GNR en de MC+DL combo)
Daarom dat ik nog steeds wat sceptisch blijf tegeonver a7x, er zijn weinig metal festivals die nog een headliner missen en ik zie ze niet voor GMM alleen naar Europa komen. Maar mogelijk weten we meer in enkele minuten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.593
7.302
Kan ook nog zo zijn dat bands op zondag meer speeltijd krijgen en daardoor er minder bands op die dag staan
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.593
7.302
Daarom dat ik nog steeds wat sceptisch blijf tegeonver a7x, er zijn weinig metal festivals die nog een headliner missen en ik zie ze niet voor GMM alleen naar Europa komen. Maar mogelijk weten we meer in enkele minuten.

Een festival en een paar zaalshows kan nog natuurlijk
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Binnen 10 minuten premiere nieuw nummer en blijkbaar vrijdag 09 en vrijdag 23 juni shows in Los Angeles en New York. Telkens een vrijdag dus. Op vrijdag 16 juni nog niks maar ik reken er precies niet meer op
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

Gebruikers die dit onderwerp bekijken