Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.432
Ze grijpen ook werkelijk alles aan om onzin te verkondigen. Wordt tijd dat die vrouwen over wie ze schrijven eens een gitaar vastpakken, want het gebrek aan kwalitatieve vrouwen in de metalscene is nijpend.

Er zijn nog best wat bands met vrouwen erin. Goed, er zullen meer mannen zijn, maar ook daar zal niet alles even kwalitatief voor iedereen zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Simoni

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
The Prodigy mogen we vergeten denk ik, ze komen naar Ronquires Festival (en ze kwamen al naar Hulst). Ik blijf benieuwd naar de laatste headliner.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
377
536
Kaartjes gewonnen voor Amenra in 013 morgen! Dus toch genieten van Amenra en Der weg einer freiheit. Igorrr helemaal niks mee dus pak ik alleen het eerste stuk van mee. Dat is een aangename verrassing
Netjes!

Ik ga overmorgen naar hetzelfde concert in Brussel. Laat me zeker weten hoe het was!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Netjes!

Ik ga overmorgen naar hetzelfde concert in Brussel. Laat me zeker weten hoe het was!
Kaartjes gewonnen voor Amenra in 013 morgen! Dus toch genieten van Amenra en Der weg einer freiheit. Igorrr helemaal niks mee dus pak ik alleen het eerste stuk van mee. Dat is een aangename verrassing
Laat weten hoe het was want ook ik ga vrijdag in brussel
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en jvandeweyer

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Is er al meer info over de stages?
Zoals die moosebar, gaat dit concept dit jaar ook terug van de partij zijn?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.350
5.902
Is er al meer info over de stages?
Zoals die moosebar, gaat dit concept dit jaar ook terug van de partij zijn?
Ik zou geen grote veranderingen in de terrein opzet verwachten, dus waarschijnlijk wel? Maar de podiumindeling van de artiesten is nog niet bekend.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.350
5.902
Laatste headliner, schema en poster. Dat zou toch wat zijn!🤘🤘🤘
Ik verwacht dat we met de laatste headliner alleen een poster krijgen, en wellicht een voorlopige podium indeling. De daadwerkelijke speeltijden laten altijd nog wat langer op zich wachten dacht ik. Tenzij het heel lang duurt nog met die laatste headliner natuurlijk, dan kan het heel goed allemaal tegelijk komen, maar morgen verwacht ik sowieso nog geen volledig blokkenschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.899
Ik verwacht dat we met de laatste headliner alleen een poster krijgen, en wellicht een voorlopige podium indeling. De daadwerkelijke speeltijden laten altijd nog wat langer op zich wachten dacht ik. Tenzij het heel lang duurt nog met die laatste headliner natuurlijk, dan kan het heel goed allemaal tegelijk komen, maar morgen verwacht ik sowieso nog geen volledig blokkenschema.
Ik bedoelde dat natuurlijk ook sarcastisch. Al is de wens wel de vader van de gedachte😜😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Er zijn nog best wat bands met vrouwen erin. Goed, er zullen meer mannen zijn, maar ook daar zal niet alles even kwalitatief voor iedereen zijn
Vraag me toch altijd af of het niet een vicieuze cirkel is. Als je alleen maar mannen op het podium ziet word je als jonge vrouwelijke gitarist ook niet aangemoedigd om een carrière in de metal te ambiëren.

Ik zou wel eens deze website voor Graspop willen zien :p https://hoeveelvrouwenopjera.nl/ Ik denk dat weinig mensen echt doorhebben hoe vreselijk scheef de verhoudingen in de lineup zijn. Vorig jaar waren er *drie* vrouwelijke bandleden totaal in 30 (sub)headlinerbands. Da's gewoon een beetje jammer. (Van wat ik zie was dit wel een hoogtepunt trouwens, meestal is het er maximaal 1 en is het ook Sharon den Adel)
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Mark's Kal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik denk niet dat dit met kwaad opzet is, er is gewoon veel minder keuze.

Dit jaar heb je wel al wat vrouwen met arch enemy Ghost (keyboards en backing vocals) halestorm, parkway drive(strijk kwartet), motley crue (backing vocals) thunder mother, draconian, Epica, cradle of filth, spiritbox, black mirrors, delain, the distillers, code orange, stand Atlantic, eluveitie

En waarschijnlijk wel nog een aantal waar ik zelf niet kan op komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Gebruikers die dit onderwerp bekijken