Graspop Metal Meeting 2023

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
Ff vanaf pagina 706 ofzo terug gelezen (lastste worp) maar vrijdag m'n combi ticket gekocht!! Ben dan misschien meer iemand voor n Groezrock/Jera (hoewel lowlands m'n jaarlijkse vaste prik is) maar dit lijstje is persoonlijk al om te smullen (ik zal nog wat namen vergeten zijn)

Agnostic Front
Architects
Billy Talent
Cancer Bats
Code Orange
Clutch
Dankje Jones
Def Leppard
Disturbed
Enter Shikari
Epica
Fever 333
Generation Sex
Ghost
Guns n Roses
Hatebreed
Heidevolk
Hollywood vampires
In Flames
Less than jake
Monster Magnet
Mötley Crüe
Pantera
Papa roach
Parkway Drive
Racid
Stick of it all
Slipknot
The chats
The distillers
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
834
2.422
Ff vanaf pagina 706 ofzo terug gelezen (lastste worp) maar vrijdag m'n combi ticket gekocht!! Ben dan misschien meer iemand voor n Groezrock/Jera (hoewel lowlands m'n jaarlijkse vaste prik is) maar dit lijstje is persoonlijk al om te smullen (ik zal nog wat namen vergeten zijn)

Agnostic Front
Architects
Billy Talent
Cancer Bats
Code Orange
Clutch
Dankje Jones
Def Leppard
Disturbed
Enter Shikari
Epica
Fever 333
Generation Sex
Ghost
Guns n Roses
Hatebreed
Heidevolk
Hollywood vampires
In Flames
Less than jake
Monster Magnet
Mötley Crüe
Pantera
Papa roach
Parkway Drive
Racid
Stick of it all
Slipknot
The chats
The distillers
Denk inderdaad dat je Gojira vergeten bent ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Buddha84

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Nog een mooie ontdekking gedaan tussen de nieuwe album-release van afgelopen vrijdag: het album ATM Revised van de Russische band Kauan (omschreven op Wiki als 'Folk metal, doom metal, ambient, post-rock, neofolk'):
https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mRzPlMGpzksgyFI7ElPr7-EKjVWpr1uv4&feature=share

Wat een heerlijke, atmosferische wegdroommuziek!
Niet dat ik ze snel op een festival als GMM zie staan, zeker gezien hun nationaliteit...
Hebben blijkbaar ooit wel eens in Nederland gespeeld, op ProgPower in Baarlo in 2017.

Ohjaa…Kauan, die heb ik destijds dus live gezien. Aparte sound met een diepe melancholische sfeer, kwam bij mij over als een soort van progressieve death en doom waarin veel diverse stijlen zijn verwerkt. Weet nog dat ik in een soort van trans ben geraakt tijdens hun optreden met heel veel rook en blauw licht, kwam echt binnen. Die zullen er idd niet zo snel staan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.007
Wat is dat Legion of Doom eigenlijk? Op Spotify vind ik een of andere rapgroep. Op Youtube vind ik het compilatie-album Ceremony of Domination. Ik neem aan dat deze laatste de goede is. Is dit echt het enige wat er te vinden is over deze band? Het klinkt namelijk heel erg lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Wat is dat Legion of Doom eigenlijk? Op Spotify vind ik een of andere rapgroep. Op Youtube vind ik het compilatie-album Ceremony of Domination. Ik neem aan dat deze laatste de goede is. Is dit echt het enige wat er te vinden is over deze band? Het klinkt namelijk heel erg lekker.
Nieuwe supergroup. Er is nog geen muziek van hun gereleased. Dus zowel de rapper als het compilatie-album op Youtube is iets anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Rockbeer

MetalNynke

Nieuw lid
13 aug 2022
3
3
Hoe groot is de kans dat bmth komt?
Heb ze vrijdag live gezien, godver wat waren ze goed, en de pits ook, heerlijk.

Na hun laatste nummer zei Oli "see you soon" als je gaat kijken naar hun agenda hebben ze een groot gat en zal het best kunnen dat ze terug komen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230225_001332_Gallery.jpg
    Screenshot_20230225_001332_Gallery.jpg
    582,5 KB · Weergaven: 7

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Hoe groot is de kans dat bmth komt?
Heb ze vrijdag live gezien, godver wat waren ze goed, en de pits ook, heerlijk.

Na hun laatste nummer zei Oli "see you soon" als je gaat kijken naar hun agenda hebben ze een groot gat en zal het best kunnen dat ze terug komen.
Lees eventjes de laatste 75 pagina's terug. (of gebruik de zoekfunctie in dit draadje).
Er is al redelijk wat getypt over BMTH. :D
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
Wat is dat Legion of Doom eigenlijk? Op Spotify vind ik een of andere rapgroep. Op Youtube vind ik het compilatie-album Ceremony of Domination. Ik neem aan dat deze laatste de goede is. Is dit echt het enige wat er te vinden is over deze band? Het klinkt namelijk heel erg lekker.
Vanop de GMM website:

No, this is not the eponymous wrestling duo, or the infamous DC Comics villains, and not even the four other bands of the same name listed in Encyclopaedia Metallum. Legion of Doom are yet to release their first track because this is an emerging project forged by doom metal royalty with decades of experience in such illustrious bands as Saint Vitus, Trouble, Corrosion of Conformity, Blood of the Sun, Spirit Caravan, Leadfoot and The Skull. Trouble Ron Holzner set things in motion because he wanted to pay tribute to his old brother in arms Eric Wagner following his untimely death. We are just as curious about what to expect as you and Legion of Doom are a bit of a wild card but with a veritable who’s who of doom metal talent we couldn’t be in better hands. A must-see for traditional doom metal fans! #GMM23
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.007
Vanop de GMM website:

No, this is not the eponymous wrestling duo, or the infamous DC Comics villains, and not even the four other bands of the same name listed in Encyclopaedia Metallum. Legion of Doom are yet to release their first track because this is an emerging project forged by doom metal royalty with decades of experience in such illustrious bands as Saint Vitus, Trouble, Corrosion of Conformity, Blood of the Sun, Spirit Caravan, Leadfoot and The Skull. Trouble Ron Holzner set things in motion because he wanted to pay tribute to his old brother in arms Eric Wagner following his untimely death. We are just as curious about what to expect as you and Legion of Doom are a bit of a wild card but with a veritable who’s who of doom metal talent we couldn’t be in better hands. A must-see for traditional doom metal fans! #GMM23
Thanks! Ben wel echt benieuwd hiernaar aangezien ik over het algemeen een groot fan ben van doom, black en progressive.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Hoe groot is de kans dat bmth komt?
Heb ze vrijdag live gezien, godver wat waren ze goed, en de pits ook, heerlijk.

Na hun laatste nummer zei Oli "see you soon" als je gaat kijken naar hun agenda hebben ze een groot gat en zal het best kunnen dat ze terug komen.
1. Welkom op het forum
2. Volgens veel mensen hierzo Is de kans vrij groot en worden ze waarschijnlijk deze/volgende week aangekondigd(als ik het me goed herinner dus breng me hier niet op terug als ik het fout heb😅)
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
1. Welkom op het forum
2. Volgens veel mensen hierzo Is de kans vrij groot en worden ze waarschijnlijk deze/volgende week aangekondigd(als ik het me goed herinner dus breng me hier niet op terug als ik het fout heb😅)
als je het fout hebt, mag je bij de rest van de veroordeelde festileakers in de wall of death!
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken