Graspop Metal Meeting 2023

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Bullet For My Valentine is een van de eerste namen voor Lokerse Feesten haar metaldag. Ze speelden al wel vorig jaar op Graspop dus de kans was al klein dat ze opnieuw kwamen, maar met de bevestiging voor LF lijkt die kans mij nu nog kleiner.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Bullet For My Valentine is een van de eerste namen voor Lokerse Feesten haar metaldag. Ze speelden al wel vorig jaar op Graspop dus de kans was al klein dat ze opnieuw kwamen, maar met de bevestiging voor LF lijkt die kans mij nu nog kleiner.
Voor alle duidelijkheid, dat een band er het vorige jaar al stond betekend voor mij meestal niet automatisch dat ze het jaar erna niet terug komen (genoeg voorbeelden van wel).
En dat een band in de zelfde zomer op Alcatraz of LF staat, betekend ook niet voor mij automatisch dat ze niet op Graspop staan. Ook genoeg voorbeelden van wel.
Maar een combinatie van de twee zie ik niet gauw gebeuren , kan ook niet direct een voorbeeld bedenken dat het wel gebeurde.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Daarbij komt ook nog eens dat er behalve de headliner geen andere grote spot meer in te vullen is. Laten we eerlijk zijn: BFMV is geen kleintje meer, maar zal ook niet headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en won666

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik kijk in alfabetische volgorde uit naar deze bands: Alter Bridge, Arch Enemy, Carpenter Brut, GnR, Haken , Symphony X, The Raven Age, The Winery Dogs ... Maar ik ga me dit jaar deftig inluisteren. Heb ik in 2022 nie gedaan en daardoor toch wat slechte keuzes gemaakt, waardoor ik het allemaal maar wat matigjes vond.
Mooi man!
Zorg dat je bij het inluisteren in ieder geval niet Evergrey, Molybaron en Orbit Culture overslaat!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Voila, m'n tickets voor de donderdag zijn binnen! Twee vrienden meegekregen, een derde heeft nog niks laten weten maar daar wacht ik nie op. Als die alsnog meegaat, ga ik em zeggen dat em een paar rijen achter ons moet staan, want hij heeft z'n ticket later gekocht 😁

Ik kijk in alfabetische volgorde uit naar deze bands: Alter Bridge, Arch Enemy, Carpenter Brut, GnR, Haken , Symphony X, The Raven Age, The Winery Dogs ... Maar ik ga me dit jaar deftig inluisteren. Heb ik in 2022 nie gedaan en daardoor toch wat slechte keuzes gemaakt, waardoor ik het allemaal maar wat matigjes vond.

Anyway, als iemand op donderdag wilt afspreken, ge weet het eh: zoekt ne kleinen dikke met een Iron Maiden t-shirt 🤘😁

Beast in Black en Mammoth WVH
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
166
338
Ik ga sowieso die dag iedereen die ik tegenkom die aan die beschrijving voldoet vragen of ie Eddie heet en bas speelt :LOL:

Alle gekheid op een stokje, leuk dat je erbij bent! Er staan sowieso een paar bands in dat rijtje waar ik je waarschijnlijk wel tegen ga komen dan ;)

Ik ga hier in da geval een soortement "nikitaatje" doen: mijn echte naam is David 😁 Maar ik speel wel effectief bas (en ukelele)!

Mooi man!
Zorg dat je bij het inluisteren in ieder geval niet Evergrey, Molybaron en Orbit Culture overslaat!

Met name die laatste naam is zo vaak gepasseerd dat ik nie anders kan!

Beast in Black en Mammoth WVH

Jamaar ik ga nie ELKE band kunnen zien die dag. Ook donderdag zullen er clashes zijn, toch? Maar merci voor de tip!!

Allereerst ga ik es naar (een deel van) de playlist van @Ghostattack luisteren, die was zo vriendelijk em met mij te delen. En dan de donderdag-playlists grondig bestuderen 🤘👻
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Zo ik heb mijn playlist gisteren ook kunnen bijwerken en eigenlijk wel erg te spreken over de nieuwe set namen. Aantal nog echt grote namen tussen met oa Alter Bridge en Skid Row maar ook genoeg te ontdekken. Echte must sees zijn voor mij Haken (eindelijk!!), Symphony X, My Dying Bride, Vended en VV. Die laatste blijkt ook veel Him klassiekers te spelen dus daar moet ik bij zijn. Join Me nog nooit live kunnen horen. Daarnaast nog wat supergroepen erbij en bands om te ontdekken zoals Planet of Zeus, Ice Nine Kills en Coheed and Cambria. Ook Palaye Royale eens wat aandacht geven als snel opkomende band.

Wat mij betreft is het klaar zo. Vooral donderdag en zaterdag totaal packed en ook de vrijdag heeft veel moois. Zondag bijkomen met een paar gerichte hoogtepunten en veel relaxen bij glam rock op de qchtergrond.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Even een weekendje laten passeren maar ik baal nu toch wat dat ik geen combi heb aangekocht en er enkel op zondag bij ben. Nooit gedacht dat ze nog zoveel 'grote vissen' /(voor mij) interessante namen gingen aankondigen à la Airbourne, Alter Bridge, Mammoth WVH, Bad Wolves en uiteraard GnR wat voor mij dan toch de doorslag zou gegeven hebben om een combi aan te schaffen in eerste instantie...

Maar ach, met een huwelijksfeest in het verschiet is het misschien niet zo slecht voor de portemonnee om 'slechts' één dag naar Dessel af te zakken..
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
Even een weekendje laten passeren maar ik baal nu toch wat dat ik geen combi heb aangekocht en er enkel op zondag bij ben. Nooit gedacht dat ze nog zoveel 'grote vissen' /(voor mij) interessante namen gingen aankondigen à la Airbourne, Alter Bridge, Mammoth WVH, Bad Wolves en uiteraard GnR wat voor mij dan toch de doorslag zou gegeven hebben om een combi aan te schaffen in eerste instantie...

Maar ach, met een huwelijksfeest in het verschiet is het misschien niet zo slecht voor de portemonnee om 'slechts' één dag naar Dessel af te zakken..
Zolang de combis niet zijn uitverkocht kan je normaal gezien een dagticket laten omzetten naar een combi. Heb dit in 2018 of 2019 gedaan, gewoon contact opnemen met ticketmaster.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Zolang de combis niet zijn uitverkocht kan je normaal gezien een dagticket laten omzetten naar een combi. Heb dit in 2018 of 2019 gedaan, gewoon contact opnemen met ticketmaster.
Probleem is natuurlijk ook dat de vriendengroep die wel 4 dagen gingen gaan, al hun huisje hebben geboekt in het Metal Park, waar we dus niet meer bijpassen :(
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Even een weekendje laten passeren maar ik baal nu toch wat dat ik geen combi heb aangekocht en er enkel op zondag bij ben. Nooit gedacht dat ze nog zoveel 'grote vissen' /(voor mij) interessante namen gingen aankondigen à la Airbourne, Alter Bridge, Mammoth WVH, Bad Wolves en uiteraard GnR wat voor mij dan toch de doorslag zou gegeven hebben om een combi aan te schaffen in eerste instantie...

Maar ach, met een huwelijksfeest in het verschiet is het misschien niet zo slecht voor de portemonnee om 'slechts' één dag naar Dessel af te zakken..
star wars lack of faith GIF
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Tja, inschattingsfoutje (van formaat!).
Ik dacht dat niemand nog zo'n deftige worp van 28 namen had voorspeld, toch?

Om het met pokertermen te zeggen: met de kaarten in m'n hand, en de kaarten op tafel, had ik maar een 'pair'.
Met de nieuwe kaarten op tafel heb ik plots een 'full house', maar helaas al gefold..

mel gibson poker GIF


Ah ja, het zal daarom geen minder feestje worden op zondag! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Tja, inschattingsfoutje (van formaat!).
Ik dacht dat niemand nog zo'n deftige worp van 28 namen had voorspeld, toch?

Om het met pokertermen te zeggen: met de kaarten in m'n hand, en de kaarten op tafel, had ik maar een 'pair'.
Met de nieuwe kaarten op tafel heb ik plots een 'full house', maar helaas al gefold..

mel gibson poker GIF


Ah ja, het zal daarom geen minder feestje worden op zondag! :D

Je kan altijd ook gewoon alleen donderdag en zondag gaan met dagtickets voor beide dagen
 

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
518
917
Donderdag bijgewerkt met nieuwe namen.
Dit word voor mij een dag van lekker rustig aan doen en ontdekken.
#spotify
#gmm23
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230227_091847_Spotify.jpg
    Screenshot_20230227_091847_Spotify.jpg
    167,1 KB · Weergaven: 8

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Voila, m'n tickets voor de donderdag zijn binnen! Twee vrienden meegekregen, een derde heeft nog niks laten weten maar daar wacht ik nie op. Als die alsnog meegaat, ga ik em zeggen dat em een paar rijen achter ons moet staan, want hij heeft z'n ticket later gekocht 😁

Ik kijk in alfabetische volgorde uit naar deze bands: Alter Bridge, Arch Enemy, Carpenter Brut, GnR, Haken , Symphony X, The Raven Age, The Winery Dogs ... Maar ik ga me dit jaar deftig inluisteren. Heb ik in 2022 nie gedaan en daardoor toch wat slechte keuzes gemaakt, waardoor ik het allemaal maar wat matigjes vond.

Anyway, als iemand op donderdag wilt afspreken, ge weet het eh: zoekt ne kleinen dikke met een Iron Maiden t-shirt 🤘😁
Leuk dat je er ook bij bent, mijn nummer 1 must see van de donderdag is Motionless in white. Zou ze zeker eens checken :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken