Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Now that the hype has somewhat cooled off, I thought I'd post my own ranking of bands I'm looking forward to.

Must-See: red
Excited about: green
Looking forward to: blue
Somewhat interested in: orange

I also underlined the bands I haven't seen in concert yet.

Thursday
Friday
Saturday
Sunday
Ghost
Guns N' Roses
Spiritbox
Marduk
Carpenter Brut

Cradle Of Filth
Papa Roach
Motionless In White
Alter Bridge
End
1914

As I Lay Dying
At The Gates

Beast In Black
Arch Enemy
Elegant Weapons
Haken
Stray From The Path
Gojira
Watain
Loathe

Fever 333
Ice Nine Kills
The Amity Affliction

Behemoth
Disturbed
Meshuggah
Landmvrks
Amon Amarth
Hollywood Undead
Crowbar
VV

Municipal Waste
Hatebreed
The Distillers
Pantera
Code Orange

Slipknot
Architects
Sleep Token
Parkway Drive
The Ghost Inside

Exodus
I Prevail
Sólstafir

In Flames
Nothing More
Vended

Legion Of The Damned
Danko Jones
Noctem
Dark Angel

Testament
Soen
Mötley Crüe
Billy Talent
Avatar
Lorna Shore
Def Leppard

Enter Shikari
Polaris
Generation Sex

Hollywood Vampires
Kreator
Katatonia
Greg Puciato
Novelists
Chelsea Grin

Three Days Grace
Voivod
The Halo Effect
Insomnium
Coheed & Cambria

Any suggestions? :)

Edit: The Ghost Inside

Ik zeg het tegen iedereen, dus zal het ook tegen jou zeggen. Ookal staan ze al op de lijst: Speciaal in het Engels:

Beast in Black!!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
meeting in de pit tijdens as i lay dying, check
Dat zal een toffe groepsfoto worden.


Maya Rudolph Teeth GIF
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
Hoe groot is de kans dat bmth komt?
Heb ze vrijdag live gezien, godver wat waren ze goed, en de pits ook, heerlijk.

Na hun laatste nummer zei Oli "see you soon" als je gaat kijken naar hun agenda hebben ze een groot gat en zal het best kunnen dat ze terug komen.
Ze staan morgen in Belgie, dus als ze komen is de kans groot dat we het die avond of de dagen erna gaan weten.
Enige bedenking hierbij is wel dat de Lokerse feesten deze week elke dag een metalnaam bekend maakt voor hun metaldag, dus mogelijk doet GMM deze week geen enkele aankondiging. Dus daarbij is het deze week elke dag de dag.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Ik denk inderdaad dat Lokerse komende week de spotlight pakt in de metal wereld. Hopelijk in de week daarna de laatste Graspop headliner, misschien al iets van een podium indeling, en een datum voor de bekendmaking van het blokkenschema.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
Ik denk inderdaad dat Lokerse komende week de spotlight pakt in de metal wereld. Hopelijk in de week daarna de laatste Graspop headliner, misschien al iets van een podium indeling, en een datum voor de bekendmaking van het blokkenschema.
Het zou wel grappig zijn als de Lokerse feesten ineens BMTH aankondigen als headliner, dan crasht dit topic.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
dan moet ik plots toch wel een bezoek aan lokeren overwegen, BMTH en BFMV op 1 dag. de emo in mezelf zal weer helemaal opfleuren
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ik denk inderdaad dat Lokerse komende week de spotlight pakt in de metal wereld. Hopelijk in de week daarna de laatste Graspop headliner, misschien al iets van een podium indeling, en een datum voor de bekendmaking van het blokkenschema.
denk niet dat graspop zijn headliner aankondiging zal uitstellen voor Lokerse feesten, zeker niet na dat die al maanden uitgesteld is
als het BMTH wordt zullen we het deze week weten lijkt mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
Jimmy meldde hier al iets als "headliner van Graspop vorig jaar" dus ik zou het eerder in de richting Sabaton/volbeat/within temptation/scorpions zoeken.
Inderdaad, ik verwacht BMTH er niet, maar zou gewoon heel grappig zijn. Is Sabaton niet wat te groot/duur voor de Lokerse? De rest lijkt me realistisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
zeker als je weet dat megadeth nog moet komen lijkt mij de combo scorpions/megadeth wel een gelijkaardig publiek aan te spreken.

alleen heb je dan wel 2 bands bovenaan de affiche die niet meer kunnen zingen
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
151
143
zeker als je weet dat megadeth nog moet komen lijkt mij de combo scorpions/megadeth wel een gelijkaardig publiek aan te spreken.

alleen heb je dan wel 2 bands bovenaan de affiche die niet meer kunnen zingen
Vind persoonlijk dat megadeth nooit kunnen zingen heeft...muziek is goed maar zijn stem is voor mij de afknapper.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken