Graspop Metal Meeting 2023

denk niet dat graspop zijn headliner aankondiging zal uitstellen voor Lokerse feesten, zeker niet na dat die al maanden uitgesteld is
als het BMTH wordt zullen we het deze week weten lijkt mij.
Ik denk niet dat het per se uitstel zal zijn, gewoon geschikt moment kiezen voor naximale aandacht. Dat weekje maakt weinig verschil verder.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Paddy
Jimmy meldde hier al iets als "headliner van Graspop vorig jaar" dus ik zou het eerder in de richting Sabaton/volbeat/within temptation/scorpions zoeken.
Ik moest het twee keer lezen maar hier staat dus dat Lokerse feesten een headliner van Graspop vorig jaar hebben.
BMTH are still playing their US tour with Fall Out Boy on Lokerse's metaldag, so hopefully this won't happen :D
Goed gezien.
Lokerse feesten metal dag 6 aug
BMTH tour data
August 6, 2023 - FREEDOM MORTGAGE PAVILION - CAMDEN, NJ, USA

Zou deze week BMTH worden aangekondigd?
Ze hebben wel een gat van Download naar Graspop tot nu toe.
Nog max 9 namen? Mogelijk minder?

Ik moest het twee keer lezen maar hier staat dus dat Lokerse feesten een headliner van Graspop vorig jaar hebben.

Goed gezien.
Lokerse feesten metal dag 6 aug
BMTH tour data
August 6, 2023 - FREEDOM MORTGAGE PAVILION - CAMDEN, NJ, USA

Zou deze week BMTH worden aangekondigd?
Ze hebben wel een gat van Download naar Graspop tot nu toe.
Nog max 9 namen? Mogelijk minder?
Within Temptation is in de buurt tijdens de Lokerse Feesten

Ik ook. Heel vreemd fenomeen dat het gros van het publiek zich ophoopt in het midden, terwijl er aan de zijkant altijd veel ruimte is. Vind ik echt ideaal. Prima zicht en geen bezweette mensen tegen me aangeplakt. (En nu maar hopen dat er niet heel veel mensen op ideeën komen voor aankomende editie).
Inderdaad, en je bent lekker snel en makkelijk het publiek in en uit om bier te halen of naar de wc te gaan. 🙂

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Morgenavond naar Psychonaut in Den Haag! Nog steeds wel een beetje verbaasd en teleurgesteld dat zij geen plekje op Graspop hebben gekregen. Hippotraktor is al even tof hoor, daar niet van. Maar ik had ze graag allebei gezien. Ik vind ook dat ze die hebben verdiend.

Maar goed, morgenavond in een klein zaaltje. Dat gaat ook weer mooi worden!

Morgenavond naar Psychonaut in Den Haag! Nog steeds wel een beetje verbaasd en teleurgesteld dat zij geen plekje op Graspop hebben gekregen. Hippotraktor is al even tof hoor, daar niet van. Maar ik had ze graag allebei gezien. Ik vind ook dat ze die hebben verdiend.

Psychonaut is Live wel een behoorlijk stuk sterker moet ik wel zeggen. Al was het van Hippotraktor toen wel een van hun eerste shows denk ik.
In ieder geval gaat dat fantastisch zijn

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Niemand zegt dat ze niet nog moeten aangekondigd worden.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Ohjaa…Kauan, die heb ik destijds dus live gezien. Aparte sound met een diepe melancholische sfeer, kwam bij mij over als een soort van progressieve death en doom waarin veel diverse stijlen zijn verwerkt. Weet nog dat ik in een soort van trans ben geraakt tijdens hun optreden met heel veel rook en blauw licht, kwam echt binnen. Die zullen er idd niet zo snel staan.
Oh wow, lijkt me zalig om mee te maken!
Van die muziek waarbij je even helemaal van de wereld bent.. 😌

Welkom bij de groep, we zijn al met een aantal nieuwsgierigen hier :)
Hoho, kent hij de secret handshake wel? 😉

Saudi Arabia Laughing GIF by Saturday Night Live

Inderdaad, ik verwacht BMTH er niet, maar zou gewoon heel grappig zijn. Is Sabaton niet wat te groot/duur voor de Lokerse? De rest lijkt me realistisch.
Sabaton lijkt me niet echt groter/duurder dan Volbeat, Scorpions of Within Temptation?
Zijn allemaal nog recent headliner op GMM geweest, ook gelijk qua niveau ongeveer.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread