Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er werd gevraagd naar psychonaut, vandaag zijn ze dan aangekondigd. Helaas voor de lokerse feesten en niet voor graspop.
De promotekst voor de nieuw aangekondigde bands is dan weer een genot om te lezen, dus even de link naar de stubru aankondiging (die de 3 teksten gebundeld toont).
that would be amazing, but I dont see them playing the marquee. more likely in the broad daylight sadly.
still hoping for something nice in the marquee headliner spot.
Inderdaad! Ben wel benieuwd hoe ik ze live ga vinden. Heb ze één keer gezien en toen kende ik nog geen nummer van ze. Kwam er toen niet echt in. Hopelijk is dat nu anders, wanneer ik wel veel muziek ken.
Volgende maand even lekker voorbreiden op Graspop met dit harde 4tal in de Nobel in Leiden:CANNIBAL CORPSE | DARK FUNERAL | INGESTED | STORMRULER. Dat wordt opzeker genieten voor mijn zwarte hart . Nog andere forumleden die die kant uit gaan toevallig
Ik verwacht Kreator ook wel op main eigenlijk, maar het zou wel kunnen als Marquee afsluiter. Voorlopig zet ik mijn geld in op Insomnium > Eluveitie > Katatonia.
Ja... Is natuurlijk 'StuBru club', met Thomas als connectie is dat geen onlogische boeking.
Bovendien hebben ze ondertussen hun nieuwe album uit en zullen ze wel wat volk op de been brengen.
That would be a great booking for 2024.
The only "problem" with FF's live shows was Burton's sometimes spotty vocal performance, their riffs still kick ass.
From what I've seen and heard, the new vocalist is very capable. Excited about this new chapter.
Ik hoop dat ik ergens tijd heb om het einde van Bad Wolves mee te krijgen.
Hun cover van "The Cranberries - Zombie" is ECHT de moeite waard. Meer als dat ken ik eerlijk gezegd niet van ze haha https://youtu.be/9XaS93WMRQQ
Ik verwacht Kreator ook wel op main eigenlijk, maar het zou wel kunnen als Marquee afsluiter. Voorlopig zet ik mijn geld in op Insomnium > Eluveitie > Katatonia.
Vanavond en morgen Electric Callboy in 013 met support van Holding Absence en Future Palace. De laatste 2 kende ik nog niet, maar na ff luisteren spreekt t mij behoorlijk aan! Ik ga morgen en ga zeker alle 3 checken. EC vond ik vorig jaar op de festivals ook echt een feestje
Zo zo en wie zijn nu de grootste kanshebbers / bands om zich toe te voegen aan de line up nog, wie wordt de laatste headliner? Nightwish? Lamb of God? BringmetheHorizon? Zeg t maar ik weet t niet....