Graspop Metal Meeting 2023

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
He, vandaag was de dag! Saltatio Mortis ben ik blij mee :D Verder best wat onbekende namen voor mij. Had stiekem gehoopt op Brand of Sacrifice of The Gloom in The Corner oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Geweldig, van alle nieuwe namen die ik echt wil zien, mis ik alleen maar Airbourne op de vrijdag. De rest staat allemaal op de donderdag en zondag!
Skid Row, Generation Sex, Alter Bridge, Wolfgang VH. Mooie worp.

Airbourne gelukkig geen probleem, want daar hebben we een ticket voor nog van de verplaatste show een ruime week later :D
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Zet dan even het hele rijtje neer :)

Na de aankondiging van Guns N’ Roses eerder deze week voegen we 28 nieuwe namen toe aan de line-up van #GMM23. Onder meer Airbourne, Alter Bridge, Generation Sex, Municipal Waste, Skid Row en The Distillers komen naar de 26ste editie van Graspop Metal Meeting.
Nieuwe namen op de affiche van #GMM23 zijn: Airbourne, Alter Bridge, Bad Wolves, Blackgold, Cancer Bats, Chelsea Grin, Code Orange, Coheed and Cambria, Elegant Weapons, Generation Sex (het nieuwe project van Billy Idol met Tony James van Generation X en Steve Jones en Paul Cook van de Sex Pistols), Haken, Heriot, Ice Nine Kills, Legion Of Doom, Mammoth WVH, Mimi Barks, Municipal Waste, My Dying Bride, Noctem, Nothing More, Palaye Royale, Planet of Zeus, Saltatio Mortis, Skid Row, Symphony X, The Distillers, Vended en VV.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Airbourne is prima, Code Orange gaat, Haken is top net als My Dying Bride. Mammoth WVH kan leuk zijn, al is het niet super. Wilde tot een jaar geleden graag Saltatio Mortis zien, maar daar ben ik nu op uitgekeken. Wel benieuwd hoe dat gaat zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Hier ook heel blij met Ice Nine Kills!!
Had ticket voor hun show verkocht, en vervolgens was het verplaatst naar een datum dat ik wel kon maar kon ik geen ticket meer kopen. Nu kan ik ze toch nog gaan zien!

Verder blij met Vended, Alter Bridge, Airbourne

had vandaag ook echt niks verwacht trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooman666 en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken